Club met produkten door users

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Eric T

Eric T

14/03/2015 15:14:25
Quote Anchor link
Wie oh wie heeft enig idee of dit reeds kant en klaar bestaat als plugin, module of script?

Ik wil graag een website bouwen waarvan ik admin ben. Verder:

Ik moet gebruikers aan kunnen maken die:
- een x aantal produkten kunnen aanbieden met bepaalde voorwaarden zoals prijs, aantal beschikbaar.
Met daarbij een foto uiteraard.
- er moeten andere gebruikers zichzelf kunnen aanmelden die hun interesse tonen in de produkten,
door aan te geven hoeveel ze zouden willen.
Dit moet tot gevolg hebben dat de aanbieder een mail ontvangt, en uiteraard dat het aantal wordt
afgeschreven. Op die manier komen aanbieder en geinteresseerde in contact met elkaar.

Op de frontpage moet (in bijv 3 kolommen) door willekeurig welke aanbieder het laatst aangemaakte produkt bovenaan komen te staan.

Het enige wat in de buurt komt is "Collection Factory" voor joomla, maarja... die is 140,-
En ik heb het natuurlik liever gratis, en al helemaal wat mooier kwa design dan die...
(http://thephpfactory.com/collection-factory-for-joomla)

Iemand hier misschien ooit eens tegenaan gelopen?

vr gr Eric
Gewijzigd op 14/03/2015 15:16:26 door Eric T
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.