Code gebruiken in je post.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

CNEPHP -

CNEPHP -

17/04/2015 10:14:39
Quote Anchor link
Beste leden,

Vaak wanneer ik het forum door lees, merk ik dat een heleboel leden niet de [*code][*/code] tags gebruiken wanneer zij code gebruiken in zijn/haar bericht.

Om dit te voorkomen leek het mij slim, om gewoon een optie bij het richtextbox te maken dat je gewoon met een druk op de knop de tags in de textarea krijgt. Gezien het feit dat dit nu nog niet het geval is weten 'nieuwere' leden vaak ook niet dat het überhaupt mogelijk is.

Hopelijk vinden meerdere mensen dit een goed idee, en dit scheelt - Aar - weer veel posts te wijzigen.


Corné
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.