code laat niks zien?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jeffery

Jeffery

15/11/2004 20:49:00
Quote Anchor link
hey,
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
include "./config.php";
?>


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php  
$letter
=$_GET['letter'];
$query1 ="SELECT * FROM clips WHERE titel LIKE ''$letter'%'";
$query=mysql_query($query1);

$select = "SELECT * FROM clips WHERE id = '$id'";
$query2 = mysql_query($select) or die (mysql_error());
while ($list = mysql_fetch_object($query2)) {
echo "<a href='?p=play&id=".$list[id]."'>".$list[titel]."</a>";
}

?>


wat is er fout aan deze code als ik all.php?letter=b doe en dat hij niks laat zien?

er staat 1 clip tot nu toe met de letter b.

moet dat met hoofdletter als er in de database alleen maar de titels met hoofdletter staan.? ik heb dat ook geprobeerd maar werkt ook niet.

er kan wel eens fouten is zitten en mss is alles wel fout want ik werk hier nooit mee...
greetz jeffrey
ps. kan iemand helpen?

edit:
ik heb een fout ontdekt. ik ben de tabelnaam vergeten in te vullen alleen dan werkt die als nog niet.
Gewijzigd op 15/11/2004 21:10:00 door Jeffery
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 08:43:33
 
Alfred -

Alfred -

15/11/2004 20:52:00
Quote Anchor link
omg... je laat de query uitvoeren, maar daar blijft het ook bij.... deze mss ook eens laten echoën?

Edit:
Select from tabel? Jij geeft je tabellen een originele naam... een copy/paste uit een andere topic.... Zozozo
Gewijzigd op 15/11/2004 20:54:00 door Alfred -
 
Jeffery

Jeffery

15/11/2004 20:55:00
Quote Anchor link
hoe? kan je mss a.u.b de code beetje aanpassen dat die het doet?

greetz jeffrey

ik snap er geen * van
 
Alfred -

Alfred -

15/11/2004 20:57:00
Quote Anchor link
die * laat je maar weg....

Kijk, je zit aan 148 posts, je hebt hier al -ben de tel kwijt- topics gestart over zulke dingen, het wordt tijd dat je het eens leert...

Als het aan mij ligt, krijg je geen hulp, dus je kan mss hopen op andere.

Succes
 
Jeffery

Jeffery

15/11/2004 21:00:00
Quote Anchor link
ik heb de rest al een beetje onder de knie alleen dit moet ik nog goed leren. kan je me a.u.b 1 x helpen met dit. voor de rest niet meer:p

want ik snap er gewoon nog niks van. ik ben er nu een curces over aan het volgen dus dat schiet mss op. alleen kan je me a.u.b. 1 x nog helpen.

greetz jeffrey
 
Alfred -

Alfred -

15/11/2004 21:07:00
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.