Code optimaliseren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

HaasOnline XX

HaasOnline XX

07/08/2009 19:11:00
Quote Anchor link
Beste iedereen,

Ik werk nu al enige jaren aan een eigen CMS. Dit CMS ontwikkel ik als hobby zegmaar. Maar goed. Ik vroeg me af of er programma`s bestaan die het mogelijk maken om de code eens te controleren en te optimaliseren.

Ik wil dus proberen een beeld te krijgen hoe mijn code functioneert. Hoeveel tijd en geheugen gebruik er precies aan besteedt wordt.

Uiteraard heb ik al het nodige gedaan. Zo heb ik een vrij geadvanceerd logboek dat oa de laadtijden en geheugen gebruik registreert. Desondanks wil ik eens kijken vanuit de kant van de server zelf.

Is dit mogelijk? Heeft iemand een suggestie voor me?
(liefst open-source software of freeware)

PS Ik gebruik de USB webserver stick voor de ontwikkeling.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 14:16:29
 
GaMer B

GaMer B

07/08/2009 19:14:00
Quote Anchor link
Ik weet niet of je doelt op eAccelerator or Zend Optimizer?
 
HaasOnline XX

HaasOnline XX

07/08/2009 19:42:00
Quote Anchor link