Code

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Zim Zim

Zim Zim

09/04/2006 22:37:00
Quote Anchor link
Naar een tijdje afwezig te zijn op phphulp.nl en het php gebeuren ben ik weer terug, maar ik vind de 'nieuwe' manier van het neerzetten van de codes niet echt super. (kweet niet of er meer mensen zijn, maar ikke vind het irritant dat ik in dat schermpje naar recht en onder moet gaan om de codes goed te lezen.
Ikke zou zelf wel willen dat als je op een knop druk (zoals nu dat hij alles selecteerd) dat hij dan de test met de phpcodes erin alles 'overruled' Dus gewoon naar rechts uitbreid over je einde van je forum, maar niet dat je je forum verkloot door alles heel breed te maken. Alleen het schermpje.

Ikke zou dit veranderen door een z-index in te stellen en dat das dus alleen de code breeder wordt.

Hellaas bedenk ik me net dat de z-index alleen werkt met absolute posities. en dat is niet echt makkelijk om te maken.... Helaas daar gaat mijn idee.
Maar zijn er andere mensen die het ook 'irritant' vinden dat je de code niet helemaal ziet?

mvg,
Zim

edit2!:
(bericht gewijzigd op 09.04.2006 22:46 door Eris)
Hoe durf je;), maar dat heb je eigelijk veranderd?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zim Zim
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 18:18:08
 
Pim Vernooij

Pim Vernooij

09/04/2006 22:40:00
Quote Anchor link
wat jij bedoelt gebruiken ze ook op got.tweakers.net, wel een goed idee opzich :-)
 
Zim Zim

Zim Zim

09/04/2006 22:45:00
Quote Anchor link
Ja zoiets, kweet niet hoe hun dat doen? maar het kan zo te zien wel
 
Jelmer -

Jelmer -

09/04/2006 22:46:00
Quote Anchor link
Hier is een tijdelijke oplossing, voor als het echt te erg is:
http://phphulp.ikhoefgeen.nl/hack/?id=15359
 
Eris -

Eris -

09/04/2006 22:46:00
Quote Anchor link
Hellemaal gelijk. Wanneer komt het ;)
 
Zim Zim

Zim Zim

09/04/2006 22:49:00
Quote Anchor link
@jelmer? Wat bedoel je met: Sleep de onderstaande link naar je favorieten-balk:.. ikke zit nu de FFen maar dat gebeurt er dan? want ikke klik erop en sleep hem naar mijn bladwijzers maar gebeurt weinig;)
 
Eris -

Eris -

09/04/2006 23:03:00
Quote Anchor link
En dan moet je er op kliken :)
 
Zim Zim

Zim Zim

09/04/2006 23:07:00
Quote Anchor link
Wou het werkt! Als het niet gedaan wordt, moet er maar een goede plugin voor gemaakt worden... Zoals voor de mensen die hattrick spelen Foxtricks, die past de hele layout aan, wel handig
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.