coderen van php/html code

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Gijs

gijs

03/03/2009 16:09:00
Quote Anchor link
Hallo,

Voor een website wil ik graag een stuk code coderen.
In deze code heb ik een check gemaakt dat als de url niet over een komt met wat ik wil dat er een mailtje gestuurd wordt naar mij.

Kort door de bocht: als mijn website zonder toestemming doorverkocht wordt dan wil ik dat weten.


Nu wil ik graag dat dat stukje code niet te lezen is voor de gene die in de code kan kijken.

Weet iemand een mogelijkheid hoe ik dit zo kan coderen dat de check werkt, en dat het stukje niet zomaar verwijderd kan worden?

Misschien zo dat als de code er uit gehaald wordt de hele website niet meer werkt ofzo...

Groeten,

Gijs
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 19:27:18
 
Martiveen -

Martiveen -

03/03/2009 16:11:00
Quote Anchor link
Euhh dat ze het niet kunnen zien. Maar jij bedoelt denk dat ze je html code stelen? Dit is onmogelijk om te verkomen...
 
Gijs

gijs

03/03/2009 16:15:00
Quote Anchor link
Nou je kan de html code dan wel online zien, maar dat ze geen wijzigingen in de code kunnen aanbrengen zonder dat de website dan niet meer werkt.

is zo iets niet mogelijk dat als ik op mijn eigen website ergens een sleutel heb staan en als die niet gebruikt/opgehaald wordt dat dan de website niet werkt?

Groeten,

Gijs
 
Martiveen -

Martiveen -

03/03/2009 16:16:00
Quote Anchor link
Dat kan je alleen server side doen. De html code staat gewoon open en bloot. En dat kunnen ze gewoon mee nemen.
 
Gijs

gijs

03/03/2009 16:19:00
Quote Anchor link
Ja dat was eigenlijk ook de bedoeling, ik lever een website aan iemand, maar om te verkomen dat die website noh op andere domeinen geplaatst wordt wil ik zo'n check er in zetten.

Maar nu wil ik het zo maken dat als hij de check veranderd of er uit sloopt dat de website niet werkt.

Dit moet toch op een of andere manier wel te maken zijn?
 
Martiveen -

Martiveen -

03/03/2009 16:22:00
Quote Anchor link
Jah maar jij wil dus niet. Dat die gast die site die jij hebt gemaakt door gaat verkopen. Dus ook de php files.
 
Gijs

gijs

03/03/2009 16:25:00
Quote Anchor link
juist
 
Martiveen -

Martiveen -

03/03/2009 16:26:00
Quote Anchor link
Je kan het miss ergens diep verstoppen. Dat je een check uitvoert of het URL nog steeds het zelfde is. Maar als diegene een beetje verstand heeft van php. Kan hij het er eenvoudig uit slopen. Denk dat je hem maar beter kan proberen te vertrouwen.
 
Gijs

gijs

03/03/2009 16:35:00
Quote Anchor link
mmm, klopt idd dat je dan iemand moet vertrouwen, maar vind het een prettig idee dat de boel niet zomaar veranderd kan worden.
 
Storeman storeman

storeman storeman

03/03/2009 16:43:00
Quote Anchor link
Er bestaat een mogelijkheid om php binair te maken, hierdoor wordt php al gecompileerd en is het moeilijk om de code terug te halen (veel moeilijker dan het voorstel van hierboven). Dit kan sowieso met Zend Guard en misschien zijn er ook wel opensource versies, maar dan heb je wellicht een extensie nodig op je server.

EDIT

Overigens als je heel even had gezocht, had je dit ook kunnen vinden:
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=61410&lasttopic=1
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door storeman storeman
 
Gijs

gijs

03/03/2009 17:14:00
Quote Anchor link
Thanks, wist niet zo goed in welke richting ik moest zoeken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.