comment + profile page script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

M Rodrigo

M Rodrigo

25/07/2009 23:59:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal

voordat ik begin a.u.b mij niet aanvallen zo van zoek de forum/site eerst

Ik zoek een script, comment script die je op elke pagina die je wilt kunt includen zeg maar. Dit is nou niet de probleem want zo heb je er heel veel van, wat ik graag wil is dat je eerst moet inloggen om een commentaar te kunnen geven, en daar voor wil ik dan dat je je moet registreert en dan ook automatisch een eigen profiel pagina krijgt (laatste is niet noodzakelijk)

Ik hoop dat ik duidelijk ben

PS: Ik wil dit graag voor de Cutenews script gebruiken, een nieuws script waar je wel een comment functie in hebt maar waar je je niet voor hoeft te registreren.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 09:56:59
 
Mr.Ark

Mr.Ark

26/07/2009 00:01:00
Quote Anchor link
Ten eerste, ik ga je niet aanvallen, ik wil je helpen.
Je wilt dat wij dat voor je gaan maken?
Ik neem aan dat je wel een beetje PHP kan, Heb je al eens geprobeerd om zelf iets in elkaar te knutselen? Misschien om 2 scripts samen te voegen?
 
M Rodrigo

M Rodrigo

26/07/2009 00:05:00
Quote Anchor link
Ik heb wel een beetje verstand van php een heel klein beetje,
ik kan zelf niet scripten maar wel een bestaand script uit elkaar halen en sommige dingen veranderen zelf kan ik niets scripten.

Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik wel een comment script van de Cutenews script.


ik wil zoiets als in dit voorbeeld: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=82807
als je hier naar beneden scrollt zie je dat je eerst moet inloggen om comentaar toe te voegen.

Ik heb geen flauw idee hoe ik dit inelkaar moet scripten
 
Mr.Ark

Mr.Ark

26/07/2009 00:13:00
Quote Anchor link
Wat je vraagt is nog wel wat, Want je wilt dus dat er ingelogd moet worden voordat je een comment kan achter laten, Daar hoort dus een login systeempje bij, Dan wil je nog een profiel erbij hebben. Wat moet er in dat profiel gebeuren?

Dus als ik het goed gebrijp:

- Comment systeem
- Login systeem
- Profiel systeem?

Mijn advies is om het in "Aanvragen" te posten of als je een budget hebt in het gedeelte van Vacatures te plaatsen. Want denk zelf dat niet 1 2 3 iemand dit zomaar voor je gaat maken.

We zijn hier puur om mensen te helpen en we zijn er niet om scripts te maken voor mensen. (No offense)
 
M Rodrigo

M Rodrigo

26/07/2009 00:21:00
Quote Anchor link
Ik weet niet of je Cutenews kent?

Daar zit al een Comment systeem bij

maar daar is het rare dat het bij Comments alleen geregistreerden commentaar kunnen geven maaar ook al ben je niet ingelogd je krijgt die scherm te zien.
en als je ingelogd bent moet je alsnog je naam en email invullen (weird?)

ik hebt het al op cutenews forum gebropeerd maar geen geluk
en ik heb geen idee hoe ik de gebruikersnaam enzo van die script automatish op de comments krijgt.
-----------------------------------------------------------------

Maar er is dus hier ergens geen kant enklaar simple script die een beetje aan mij eisen voldoen?

Ja, het maakt niet uit ik probeer maar wat meer ....
 
Mr.Ark

Mr.Ark

26/07/2009 00:27:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik weet niet of je Cutenews kent?


Als ik eerlijk ben vind ik Cutenews slecht gescript, Daarom zou ik het ook niet gebruiken.
Je zegt:

Quote:
maar daar is het rare dat het bij Comments alleen geregistreerden commentaar kunnen geven maaar ook al ben je niet ingelogd je krijgt die scherm te zien.


Dat zou dus betekenen dat er een fout in het script zit.
Aangezien ik cutenews niet gebruik moet ik helaas passen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.