Comment script met login + profile

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

M Rodrigo

M Rodrigo

19/05/2010 13:06:11
Quote Anchor link
hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een comment script, dus waar je op alles kan reageren.
Ik heb er een heleboel gevonden maar bij al deze scripts kon je als gast een reactie plaatsen,

nu zoek ik een script waar je een reactie kan plaatsen alleen als je ingelogd bent.
De profiel pagina is niet noodzakelijk
als je maar moet inloggen om een reactie te plaatsen.

alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 02:16:45
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2010 13:19:18
Quote Anchor link
Tja, het ligt aan je database-structuur, hoe je controleert of iemand ingelogd is.

Verder kan je a.h.v. een PHP tutorial zoiets wel kunnen maken. Maar de implementatie is per site gewoon verschillend.
 
M Rodrigo

M Rodrigo

24/05/2010 00:07:52
Quote Anchor link
ja ik wil gewoon een (kant en klaar)basis script, waar je overal op kunt reageren en je eigen reactie kan verwijderen en een reply kan scrhijven verder hoeft er niks bij, er hoeft ook geen profiel bij, alleen maar dat je je moet registreren om een reactie te geven,
 
- SanThe -

- SanThe -

24/05/2010 00:41:00
Quote Anchor link
Dit is phphulp en niet menvraagtenwijmakenphp.
 

24/05/2010 00:53:41
Quote Anchor link
Als je iets specifieks gemaakt wilt hebben moet je maar een vacature met je budget plaatsen ofzo.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.