Connectie maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Application Developer Tech Lead

We’re Hiring! A UPS Application Developer Tech Lead *REMOTE WORK POSSIBLE FOR THIS ROLE As a Tech Lead Developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as

Bekijk vacature »

.Net / C# Developer - Banking

When .Net/C# is your passion, apply now and join our team! Your day-to-day activities As an experienced .Net/C# developer you will use your skillset to develop new financial applications and services that are not fully automated by standard systems. You will ensure quality and security in ASP.Net and C#. You will work in a multidisciplinary Scrum/Agile team and together you will ensure that the transition to Cloud will go as smoothly as possible. What you need to be successful in this role You are customer focused and enthusiastic. You are at the forefront of architectures, tools and techniques that are

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan de vooravond van de implementatie van een gloednieuw applicatiehuis, waar OutSystems een belangrijke rol in speelt. Binnen deze rol word je als OutSystems Developer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van uiteenlopende applicaties met OutSystems. Om het nieuwe applicatiehuis te implementeren

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Cube in Twente is op zoek naar een Back-end Developer Medior / Senior Functie omschrijving Als Back-end Developer bouw je met jouw kennis de beste oplossingen voor de vragen van onze klanten en kun je goed onderbouwen waarom nu juist déze techniek het beste aansluit bij zijn wensen. Daarnaast sta je ervoor open je kennis te delen met je collega developers. Op deze manier haal jij het maximale uit de samenwerking met de klant en til jij je collega’s naar een hoger niveau. We zijn gegroeid door focus te houden op het plezier van het team en op de details

Bekijk vacature »

Software Developer Geospatial Technology

Would you like to be part of an innovative, inspiring and international environment? Are you excited to work in a Geo-ICT, Asset Management, Energy, Water & Telecom industry and do you have strong programming skills? The job as Experienced GIS Software Developer offers the challenge you are looking for! Software Developer Geospatial Technology 32-40 hours per week Your Job As Experienced GIS Consultant you will work in an international team on projects at leading customers in the Netherlands. You will deal with design solutions in which emerging technologies play an important role. Along with your colleagues and customers you will

Bekijk vacature »

Azure Engineer

Senior Azure Engineer Welkomstbonus van € 5.000,- Bij T2 zorgen we goed voor elkaar en doen wij leuke dingen met leuke mensen. We zorgen voor uitdagende opdrachten zodat jij jezelf onbeperkt kan blijven ontwikkelen. Ben jij een ervaren Azure Engineer en wil je het beste uit jezelf halen? Dan ben je van harte welkom bij T2 en ontvang je onze welkomstbonus ter waarde van € 5.000,-. Wat mag je nog meer verwachten? Als je met ons de uitdaging aangaat dan bieden we je het volgende: Dienstverband voor onbepaalde tijd Salaris tussen de € 4.000,- en € 4.500,- bruto per maand

Bekijk vacature »

Java Software Developer – Smart Logistics

Bouw jij de professionele applicaties die onze klanten zo hard nodig hebben? En wil je graag met de nieuwste technologieën werken binnen een DevOps team? Lees dan snel verder! Wat ga je doen? “Use digital to move smarter De unit Smart Logistics binnen de Transport & Logistics sector van CGI ontwerpt, bouwt en onderhoudt veelal missie-kritische applicaties voor onze klanten uit de transport en logistieke sector. Zonder deze sector worden onze pakketjes niet op tijd afgeleverd, rijden de treinen niet meer van a naar b en varen schepen niet veilig de haven binnen. Om deze transport en logistieke ketens te

Bekijk vacature »

ASP.NET CORE developer Fullstack / Intern

Bedrijfsomschrijving Mijn klant houdt zich bezig met alleen maar maatwerk software. Door de flexibiliteit van de developers bedienen ze bijna elke markt; van start-ups tot aan de grotere internationaal georiënteerde bedrijven. Bepaalde applicaties zijn standaard geworden en worden als totaalpakket aan de klant aangeboden. Andere applicaties worden maandelijks onder de loep genomen. Kortom: genoeg uitdaging voor een .NET Developer. Je komt te werken in een gezellig team van ongeveer 20 mensen met een platte structuur. Er wordt veel voor het personeel geregeld en regelmatig ga je met het team op pad. Je collega's zijn IT minded mensen. Het gaat hier

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Ben jij een slimme en klantgerichte applicatiebeheerder met oog voor detail die gestructureerd werkt, en wil je graag bij een leuk middelklein bedrijf met aardige en capabele mensen werken? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen interessante software op het gebied van IT Operations Analytics, die we leveren aan grote bedrijven in Europa en de Verenigde Staten. Voor de dienstverlening aan onze Europese klanten zoeken wij een enthousiaste functioneel applicatiebeheerder. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren van onze applicatie voor klanten die de software in de cloud draaien. Je richt klantomgevingen in, controleert dagelijks of alles goed loopt, lost

Bekijk vacature »

Junior .Net Developer voor geautomatiseerde emailm

Onze klant is een Email Marketing Automation ontwikkelaar voor vele grote klanten in Nederland en België. Met hun marketingsoftware weten zij dagelijks miljoenen mensen te bereiken voor hun klanten. Als Junior .Net Developer van het jonge en informele Innovatie Team breng jij het platform naar een hoger niveau. Je bent hierbij als junior vanaf dag 1 volledig betrokken bij het team. Je bent betrokken de volledige software development life cycle en gaat dan ook mee naar de grote klanten. Terwijl je wordt ingewerkt en dagelijks spart met je 15 gezellige collega’s, werk je aan zowel de front-end als back-end van

Bekijk vacature »

Functioneel Beheerder

Ben je op zoek naar een uitdagende baan bij één van de beste hogescholen van Nederland? Solliciteer dan op de functie Functioneel Beheerder bij Hogeschool Tio. De functie In deze functie ben je het aanspreekpunt en verantwoordelijk voor verschillende systemen, waaronder het studenteninformatiesysteem, de elektronische leeromgeving (ELO), Office365, CRM, HRM en Exact. Je zorgt er actief voor dat je klanten optimaal geholpen worden met de systemen. Taken die hierbij horen zijn het uitwerken van een functioneel ontwerp, het inrichten van de systemen, het aanleveren van managementinformatie en zoeken naar verbeteringen. Tevens geef je gebruikerstrainingen en neem je deel aan diverse

Bekijk vacature »

Full-stack Java Developer

Functieomschrijving Wil jij continu een organisatie en processen optimaliseren? Maak jij graag IT applicaties die impact hebben? Wil jij jezelf en Nederland in beweging houden? Wat ga je doen als Full-stack Java Developer bij Randstad Nederland? Als je als full-stack java developer ergens impact hebt, dan is het hier wel. Wij ondersteunen onze HR-dienstverlening met hightech apps en software, die we continu verbeteren. Zodat onze mensen ervoor kunnen zorgen dat bijvoorbeeld jouw koffer op de band terecht komt op het vliegveld, jouw pakketjes netjes op tijd worden geleverd en goed verzorgt wordt in het ziekenhuis. Onze innovaties volgen elkaar in

Bekijk vacature »

New Business Developer ICT - Noord-Holland - &euro

Wat ga je doen? Als New Business Developer ICT ben jij de verbindende schakel tussen je werkgever en nieuwe klanten. De diensten die jij aan te bieden hebt variëren van klant tot klant. Je helpt je klanten met het vinden van de juiste oplossingen voor hun vraagstukken in de Logistiek dmv een prachtige software tool. Juist deze oplossingen die jij je klanten aan kan bieden zijn uniek omdat alles volledig aangepast kan worden naar de vraag van de klanten. De focus ligt niet op het waarmaken van de klantverwachtingen, je wordt verwacht om altijd te streven naar het overtreffen van

Bekijk vacature »

GE Smallworld Ontwikkelaar - Utilities

Wij zoeken een Geo-ICT Smallworld ontwikkelaar met interesse in de nieuwste ontwikkelingen in de Energiemarkt! Wat ga je doen? Wist je dat CGI het grootste bedrijf is met een eigen Geo-ICT community? Dat we ook in verschillende landen waaronder Nederland de koploper zijn op het gebied van Geo-ICT dienstverlening? We breiden onze Geo-ICT activiteiten nog steeds verder uit. Zo zijn wij ons vooral aan het richten op de nieuwste ontwikkelingen in de energiemarkt en de daarbij horende energietransitie. Het CO2 neutraal maken van de samenleving is onze doelstelling en jij kan daar een actieve bijdrage aan leveren! Onze Geo-ICT practise

Bekijk vacature »

IT-traineeship junior software ontwikkelaar

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 20:32:37
Quote Anchor link
Ik ben een poging aan het doen om een connectie te maken met mijn database, maar ik weet niet welke naam ik moet pakken. Ik weet de username en het wachtwoord, maar ik weet wat ik bij localhost moet plaatsen, want ik gebruik geen localhost (denk ik)

PHP hulp

PHP hulp

16/05/2021 05:47:47

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 20:54:48
Quote Anchor link
--sarcasme--
Wacht even, ik zoek het even op in het databasenamen-boek. Daar staan de datbasenamen van iedereen in....
--/sarcasme--

Denk eens even na Jerry, wij weten niet je mobiele nummer, niet je pincode, niet de cupmaat van je moeder, niet waar je woont, en ook niet je database naam.
Dat zijn allemaal unieke gegevens, die per persoon verschillen.

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 20:56:29
Quote Anchor link
Ja maar ik heb al verschillende dingen geprobeert, bijvoorbeeld dj-jeremy:2222, maar hij maakt allemaal geen verbinding, terwijl ik wel in mijn database kan via phpmyadmin

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:03:16
Quote Anchor link
naar welk adres ga je als je naar je phpmyadmin gaat ?

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:04:38

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:08:10
Quote Anchor link
als je daar inlogt, zie je toch je databasenaam? En in het algemeen is je hostname 'localhost'
Gewijzigd op 18/10/2011 21:09:04 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:10:23
Quote Anchor link
Ja het gaat er ook niet om dat ik mijn dbname niet weet.
maar kijk:

ik heb dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
$connect = @mysql_connect("dj-jeremy.nl/phpmyadmin","GEHEIM","GEHEIM")
or die("Kan geen verbinding met de server maken");

En ik krijg dus de melding: Kan geen verbinding met de server maken.
Terwijl dat mijn username en pass zo ie zo goed zijn, maar die dj-jeremy.nl/phpmyadmin denk dan niet?

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:11:08
Quote Anchor link
en ik neem aan dat je ook bij de host waar je je website host in de FAQ ook kan vinden hoe je met de database kan verbinden...
Bij welke host zit je eigenlijk als ik vragen mag ?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:11:19
Quote Anchor link
'dj-jeremy.nl/phpmyadmin' Dit is een URL, en geen hostname.

Probeer eens 'localhost'

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:12:34
Quote Anchor link
@aar

localhost al geprobeert, als ik het uitvoer krijg ik niets, ook niet in de broncode.

@marco
antagonist

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:13:23
Quote Anchor link
dan moet je geen foutmeldingen met een @ onderdrukken.

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:15:04
Quote Anchor link
hoe bedoel je?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:16:14
Quote Anchor link
Zoals ik zeg. je onderdrukt door het gebruik van een @ (voor mysql_connect) de foutmeldingen. Niet echt handig....
Gewijzigd op 18/10/2011 21:17:19 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:17:31
Quote Anchor link
Oke ik heb de @ weggedaan, maar mijn probleem is nog niet opgelost

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:18:02
Quote Anchor link
Logisch... welke foutmelding krijg je nu, naast die die() melding?
En welke hostname heb je nu ingevoerd?

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:20:15
Quote Anchor link
Ik krijg geen andere foutmelding, alleen die die().

heb localhost ingevuld, geeft hij helemaal niets aan.
en bij dj-jeremy.nl/phpmyadmin geeft hij de die() aan.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:21:37
Quote Anchor link
Gooi eens snel een mysql_error() in die die(). Met een eigen melding schiet je niks op.

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:21:48
Quote Anchor link
@Jerry... ik heb er even naar gekeken bij de FAQ van de host en ze zeggen er hetvolgende over:

Als je vanuit een script vervolgens verbinding wilt maken met je database, moet je als server 'localhost' gebruiken en als gebruikersnaam en wachtwoord de gegevens die je op hebt gegeven bij het aanmaken van de database.

Linkje

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:22:51
Quote Anchor link
@marco, dat doe ik maar dan doet hij het nog steeds niet

Toevoeging op 18/10/2011 21:23:47:

@aar

melding:
Unknown MySQL server host 'dj-jeremy.nl/phpmyadmin' (1)

Dus dat is die host dus

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:24:56
Quote Anchor link
Lees je eigenlijk wel?

dj-jeremy.nl/phpmyadmin

Ik zie hier geen 'localhost' staan.
Gewijzigd op 18/10/2011 21:26:00 door - Ariën -

Vincent Huisman

Vincent Huisman

18/10/2011 21:26:01
Quote Anchor link
dan luister jij dus niet naar de hulp hier...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.