Connectie maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:26:21
Quote Anchor link
als ik localhost doe, krijg ik totaal geen melding
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:53:43
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:26:43
Quote Anchor link
Omdat het misschien gelukt is? Wat verwacht je anders dan?
Gewijzigd op 18/10/2011 21:27:01 door - Ariën -
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:34:16
Quote Anchor link
staat er al wat data in je database ?

probeer dit eens the showe op je screen
 
Jerry php

Jerry php

18/10/2011 23:09:52
Quote Anchor link
Dit is nu mijn code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?php

error_reporting(E_ALL);

//Stap1. Connectie met de server maken
$connect = @mysql_connect("localhost","GEHEIM","GEHEIM")
or die(mysql_error());

//Stap2. Database selecteren
mysql_select_db("GEHEIM",$connect)
or die("Kan de database niet vinden");

$query =
" SELECT id,voornaam,achternaam,leeftijd
FROM gegevens "
;

$result = @mysql_query($_query,$_conn)
or die(mysql_error());

echo $result;

?>


Er staat data in de tabel, maar hij geeft het niet weer..
 
Jens erd

Jens erd

18/10/2011 23:51:27
Quote Anchor link
Haal die @ is weg, dan krijg je vanzelf te zien wat je fout doet. overigens moet je een query eerst fetchen (mysql_fetch_assoc() o.i.d.) om data te verkrijgen.
Gewijzigd op 19/10/2011 12:16:09 door Jens erd
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/10/2011 07:35:37
Quote Anchor link
Echt, je doet weer ziks met mijn advies. Waarom zie ik WEER een @ staan?
En waarom zie ik een: '$_query' staan, terwijl je '$query' gebruikt?

Gebruik eens een goed editor, dan krijg je zulke fouten niet, en worden variabelen, functies etc... automatisch aangevuld bij het typen. Een aannrader is NetBeans...

Toevoeging op 19/10/2011 20:14:04:

Oh ja, enne, je hebt er niks aan om een query te echoén. Je krijgt een resultset terug.

Om de data op te halen, moet je het eerste fetchen met mysql_fetch_assoc.
Gewijzigd op 19/10/2011 07:35:48 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

19/10/2011 22:48:45
Quote Anchor link
EDIT:
ik heb even geprobeert met die mysql_fetch_assoc, en het werkt goed, hij haalt ze nu op, en ik doe ze in een foreach lus en het werkt, ik krijg ze inderdaad te zien. En hoe krijg ik nou precies alleen de id bijvoorbeeld?

EDIT:
En trouwens, ik heb nu netbeans gedownload, de php versie, maar wat moet ik kiezen als ik een nieuw project ga maken?
- PHP application
- PHP application with existing sources
- PHP application from remote server

??
Gewijzigd op 19/10/2011 23:05:00 door Jerry php
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/10/2011 23:46:19
Quote Anchor link
Als je één record op wilt halen, gebruik je WHERE in je query. Een while-loop is dan ook overbodig.
 
Victor -

Victor -

20/10/2011 11:26:57
Quote Anchor link
@ Jerry:

Ze zeggen het letterlijk
-PHP application = PHP applicatie
- PHP application with existing sources = PHP applicatie met bestaande bestanden
- PHP application from remote server = PHP applicatie van een andere server
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2011 12:05:56
Quote Anchor link
En verder kan het geen kwaad om er eens mee te spelen. Een verkeerde optie had niks ernstigs gedaan. Jerry, neem overal de tijd voor, en ga ook eens op onderzoek uit.
 
Jerry php

Jerry php

20/10/2011 18:58:36
Quote Anchor link
Oke, maar is die PHP application from remote server een connectie met een database, of ftp server of iets dergelijks, wat bedoelen ze daarmee?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2011 19:08:04
Quote Anchor link
Een server op afstand. Ik heb die functie nooit gebruikt, maar ik vermoed dat dit misschien het inladen van een source via CVS/SVN/Git (juist, zie Wikipedia) zou zijn. Niet echt interessant voor een eenmans-projectje en een beginner.

De eerste twee opties lijken me van toepassing voor jouw.
 
Jerry php

Jerry php

20/10/2011 20:12:59
Quote Anchor link
maar op een of andere manier doet hij het niet..
ik probeer nu de netbeans aan mijn ftp te hangen, alles was correct, maar hij upload hem niet, en als ik op localhost zet, doet hij het ook niet..
Er staat dit in het programma zelf:

file test.php Cannot upload file test.php (unknown reason).
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2011 20:33:43
Quote Anchor link
Normaal hoef je voor localhost geen FTP-server te draaien.
Double-check je gegevens eens gewoon, misschien klopt er iets niet, anders zou het een firewall-issue kunnen zijn.

Verder ontneemt dit euvel in ieder geval niet je programmeer-hobby.
 
Jerry php

Jerry php

21/10/2011 21:08:01
Quote Anchor link
Ja maar ik vind het toch wel heel erg iritand, want het lijkt me heel fijn dat als ik save dat ik het gelijk kan zien.. Ik heb alles goed gezet, maar zelfs de localhost doet het ook niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/10/2011 21:10:11
Quote Anchor link
Tja, kijk of je gegevens kloppen.

En anders... kijk hier..
Schijnt aan Java te liggen.
Gewijzigd op 21/10/2011 21:11:37 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

21/10/2011 21:47:35
Quote Anchor link
het lukt me niet.. dit is echt jammer. Want het zou echt fijn zijn! :(
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/10/2011 22:10:44
Quote Anchor link
Wat lukt je niet? Wat heb je geprobeerd?
 
Jerry php

Jerry php

21/10/2011 22:15:39
Quote Anchor link
Sommige zeggen dat ik passive mode moet doen, doe ik, verandert niets. De localhost werkt nog steeds niet, die gegevens kloppen echt goed. Heb de dingen gedaan die te maken hebben met java, geen resultaat. Ben nu aant proberen met wamp, maar dat is helemaal geen pretje, dus ik zou het het liefste alsnog met netbeans willen doen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/10/2011 22:20:45
Quote Anchor link
Je kan altijd je site op je eigen PC ontwikkelen, dan heb je geen FTP-functie in Netbeans nodig.

Als je site goed werkt, kan je het altijd uploaden via een FTP-client.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.