Connectie maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:15:23
Quote Anchor link
'Localhost' is je eigen PC en niet die van je webhosting. Je zult dus je database die je op je hosting hebt even daar moeten exporteren via phpMyAdmin, en dan op de phpMyAdmin van jouw eigen localhost-webserver weer moeten importeren.

Daar heeft phpMyAdmin een mooi tabblad voor...
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 18:37:29
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:17:24
Quote Anchor link
Hoe importeer je een database in wamp? aangezien ik wamp gebruik
Gewijzigd op 22/10/2011 23:19:04 door Jerry php
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:19:54
Quote Anchor link
het gaat om MySQL dus de term WAMP is ruim te noemen. Richt je op het meegeleverde PHPmyAdmin m.b.t. het importeren. Verder raad ik aan om eens te lezen voordat je repliet. Ik heb het 4 minuten geleden nog verteld.
Gewijzigd op 22/10/2011 23:20:36 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:21:31
Quote Anchor link
Ja ik weet dat phpmyadmin een exporteer tabblad heeft, maar hoe ik hem dan importeer op mijn locale webserver (wamp dus) weet ik niet
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:22:15
Quote Anchor link
ook met phpmyadmin of een andermysql-tooltje (vrij logisch), een autoband pomp je immers ook niet op met alleen een fietspompslang.
Gewijzigd op 22/10/2011 23:22:57 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:26:55
Quote Anchor link
Oh nu zie ik het, maar ik krijg deze melding:

Forbidden

You don't have permission to access /phpmyadmin/ on this server.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:29:22
Quote Anchor link
waar? welke server? localhost of webhosting? Hoe benader je hem? Welke URL?
Gewijzigd op 22/10/2011 23:29:46 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:31:06
Quote Anchor link
ik druk linkdermuis knop op wamp, en dan klik ik op het phpmyadmin linkje. De localhost dus.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:31:59
Quote Anchor link
Apart? Welke URL opent hij dan?
http://localhost/phpmyadmin/ ?
Gewijzigd op 22/10/2011 23:32:23 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:35:03
Quote Anchor link
- Aar - op 22/10/2011 23:31:59:
Apart? Welke URL opent hij dan?
http://localhost/phpmyadmin/ ?


Jup
http://localhost/phpmyadmin/

Toevoeging op 22/10/2011 23:36:06:

ik kom er nu achter dat als ik dit doe:

http://127.0.0.1/phpmyadmin/

Hij het wel doet?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:37:40
Quote Anchor link
Zal wel aan de httpd.conf liggen, die alleen de hostname niet toe zal staan.
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:42:07
Quote Anchor link
Toch raar, het had iets met de hosts te maken.
Voor de mensen met hetzelfde probleem:

http://blog.superwasp.net/2008/03/fix-localhost-unavailable-with-eset.htm

hier is het te volgen.

Aar, hartelijk dank!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:44:06
Quote Anchor link
Een 'Cannot display the webpage' is wat anders dan een 'You don't have permission to access /phpmyadmin/ on this server'
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:48:12
Quote Anchor link
Dat begrijp ik niet?

Trouwens, wat ik deze week ook tegen kwam, als ik bijvoorbeeld een users database maak, doe ik daar een auto_increment van 1 bij de id's, maar als ik er een verwijder, dan loopt hij niet meer goed, dan gaat hij verder bij de volgende, dus van 6 naar 8 en dan naar 9,10,11 etc, maar als ik er dan weer een verwijder gaat hij verder bij 13. snapje? hoe kan ik dit voorkomen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:54:19
Quote Anchor link
Waarom zou je de auto_increment gelijkmatig willen houden zonder tussenruimtes? Je hebt er niks mee te maken, je kan de nummers wel bijstellen, maar wat als er een koppeling aan zit? Kan je die ook weer bij gaan stellen. Onbegonnen werk, en je maakt het jezelf maar moeilijk.

Zo heeft Pietje bijv, een Audi i.p.v. een BMW als je ermee gaat kloten, en profit... je administratie is om zeep geholpen...

Echt, auto_increment moet je lekker met rust laten, en er niks van aantrekken. Who cares die ontbrekende id's.
Gewijzigd op 22/10/2011 23:55:54 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:55:59
Quote Anchor link
Oja, als ik bijvoorbeeld een site met allemaal gebruikers heb, weten ze toch niet wie welke id heeft. Dat is waar
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:56:43
Quote Anchor link
En al toon je het, gebruikers boeit het niks.
Gewijzigd op 22/10/2011 23:57:11 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:56:55
Quote Anchor link
Wat moet ik trouwens nu invullen bij mysql_connect? Want ik heb nu geen naam/wachtwoord toch?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:59:09
Quote Anchor link
je kan toch een eigen user aanmaken? Of anders root en een blanco pass gebruiken op je localhost? Geen idee hoe WAMPP het ingesteld heeft, maar dat staat anders wel in een manual.

Een root en blanco-password op een webserver in productie is zeer af te raden, maar voor een ontwikkelserver die niet vanaf buiten te benaderen is zou het wel 'kunnen'.
 
Jerry php

Jerry php

23/10/2011 00:06:47
Quote Anchor link
hoe zou jij een database echoën? Je zei met een while, maar hoe wil je dat dan doen, aangezien je een vergelijking moet laten zien, voordat hij werkt?

Toevoeging op 23/10/2011 00:07:06:

zoals hier:

while ($i <= 10)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.