Connectie maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sogyo zoekt medior software developer

Sogyo zoekt software engineers die klaar zijn voor de volgende stap! Heb jij de eerste stappen in je IT carrière gezet en ben je op zoek naar verdieping en verbreding van jouw kennis en vaardigheden in software engineering, lees dan verder! Sogyo biedt jou een traject waarin jouw ontwikkeling als software engineer centraal staat. Je start met een opleiding van 2 à 3 maanden op maat gemaakt naar jouw niveau en wensen. Belangrijk hierin is de combinatie van concepten, frameworks en tooling. De onderwerpen komen aan bod middels workshops, lectures, individuele opdrachten en een eindproject. Je krijgt een begeleider toegewezen

Bekijk vacature »

Junior .Net Developer voor geautomatiseerde emailm

Onze klant is een Email Marketing Automation ontwikkelaar voor vele grote klanten in Nederland en België. Met hun marketingsoftware weten zij dagelijks miljoenen mensen te bereiken voor hun klanten. Als Junior .Net Developer van het jonge en informele Innovatie Team breng jij het platform naar een hoger niveau. Je bent hierbij als junior vanaf dag 1 volledig betrokken bij het team. Je bent betrokken de volledige software development life cycle en gaat dan ook mee naar de grote klanten. Terwijl je wordt ingewerkt en dagelijks spart met je 15 gezellige collega’s, werk je aan zowel de front-end als back-end van

Bekijk vacature »

C/C++ Developer

Bedrijfsomschrijving Als Software ontwikkelaar C/C++ kom je te werken bij een toonaangevende organisatie in de mobiliteitsbranche die door het produceren van slimme producten Nederland steeds leefbaarder maakt! Ze ontwikkelen innovatieve producten die er onder andere voor zorgen dat de infrastructuur in Nederland op de snelste en meeste efficiënte manier kan worden geregeld. Als C/C++ ontwikkelaar kom je te werken op een afdeling met 40 collega's, bestaande uit Engineers, deskundigen en ontwikkelaars. Hiervoor werk je nauw samen in een team met ongeveer tien andere ontwikkelaars. Samen met het team pak je zelfstandig projecten op die doorgaans een doorlooptijd hebben van 4

Bekijk vacature »

Solution Integrator

JOB PURPOSE AND IMPACT The Solutions Integrator will advise business partners on information technology solutions in compliance with our organization's technology framework, risk and control standards. In this role, you will lead the translation of business needs into specific technology requirements or process designs using significant knowledge across multiple technology domains, processes and businesses. You will provide technical leadership across multiple technical teams in delivering solutions to the business. The Solution Integrator (SI) role is primarily involved in advising our business partners on the best infrastructure solution to fit the business needs. At the same time, the SI helps ensure

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior software programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Systeembeheerder VMware

Senior Systeembeheerder VMware Welkomstbonus van € 5.000,- Bij T2 zorgen we goed voor elkaar en doen wij leuke dingen met leuke mensen. We zorgen voor uitdagende opdrachten zodat jij jezelf onbeperkt kan blijven ontwikkelen. Ben jij een ervaren systeembeheerder VMware en wil je het beste uit jezelf halen? Dan ben je van harte welkom bij T2 en ontvang je onze welkomstbonus ter waarde van € 5.000,-. Wat mag je nog meer verwachten? Als je met ons de uitdaging aangaat dan bieden we je het volgende: Dienstverband voor onbepaalde tijd Salaris tussen de € 4.000,- en € 4.500,- bruto per maand

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Met jouw expertise zorg je als java developer voor de meest plezierige en efficiënte klant ervaring. Met jouw state-of-the-art-systemen verbeter je onze business en maak je echt impact! Want als je in ons tech team werkt, houd je jezelf en Nederland in beweging. Wij zijn continu bezig onze business en processen te optimaliseren, zodat we onze klanten en kandidaten meer gemak, snelheid en transparantie kunnen bieden. Impactvolle tech, daar doen we het voor. wat ga je doen? Met jouw slimme en gave oplossingen breng je mensen en werk dichter bij elkaar. Samen met jouw team uiteraard. Binnenstromende functionele vragen

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL)

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties." Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Je komt te werken binnen PostNL Logistic Solutions. Daar gaan we net wat verder dan een standaardpakket of brief. Het gaat bijvoorbeeld om gekoeld vervoer van medicijnen (Health), Warehousing (Fulfilment), het leveren binnen hele strakke tijdvakken

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / Azure

Bedrijfsomschrijving Je komt als .NET Developer te werken bij een vooraanstaande softwareontwikkelorganisatie in de verzekeringswereld. De primaire ontwikkeltaal is C#, maar ook maken ze gebruik van ASP.NET (Core), MVC en TypeScript. Daarnaast worden de stappen gezet om dit jaar naar Azure te migreren. Het belangrijkste product is een webservice (WCF) dat optimale en veilige communicatie mogelijk maakt tussen aanbieders, zorgverleners en gebruikers. Deze service maakt het mogelijk dat er per maand gemiddeld meer dan 250 miljoen berichten door hun systeem gaan met 800 berichten per piek seconde. Door de automatisering in de zorgsector is deze organisatie in de afgelopen jaren

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

UPS Nederland zoekt een Senior Developer C# * Remote werken mogelijk Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire

Bekijk vacature »

C++ Developer (non Embedded)

Senior C++ Software developer (not embedded) with excellent knowledge of and hands on experience with UI Frameworks. In this role, you have the opportunity to Get to know that the average heart beats about 100.000 times daily. And that more than 7 million people each year die from coronary heart disease's so, innovation, prevention, diagnosis and treatment is essential to reduce this number and improve the life of the patient. At Philips IGT-Devices we are working on industry leading solutions helping clinicians on deciding, guiding, treating and confirming the right therapy for each patient in real-time during image-guided therapies (IGT).Are

Bekijk vacature »

Software Developer die een bijdrage levert aan de

Dutch is mandatory for this position. Vind jij het belangrijk om een baan te hebben die bijdraagt aan een schonere wereld? Een baan waarbij je direct impact hebt in het digitalisering van informatiestromen, oftewel een wereld zonder papier. Doormiddel van hun eigen ontwikkelde software kunnen bedrijven digitaal documenten beheren, delen, ondertekenen en archiveren. Dat betekent dat er geen printers of scanners meer nodig zijn en je bent niet meer afhankelijk van koeriers. Dit scheelt tijd, geld en grondstoffen. Samen met een team van vijf developers ga je nieuwe software oplossingen ontwikkelen. Daarnaast ga je ook nieuwe gebruiksvriendelijke functionaliteiten aan onze

Bekijk vacature »

Dynamics CRM / Developer

Bedrijfsomschrijving Als onderdeel van een grote IT-dienstverlener is deze organisatie ontstaan en is nu gegroeid tot organisatie van bijna 30 man groot. Iedereen binnen deze organisatie houdt zich bezig met het ontwikkelen, beheren, onderhouden van bedrijfskritische applicaties. In tegenstelling tot de moederorganisatie, werken de medewerkers bij deze organisatie gemiddeld drie dagen in de week gewoon op het eigen kantoor in Utrecht. Mede hierdoor heerst er een erg informele sfeer waardoor jij je binnen no-time thuis voelt! De organisatie staat op het punt om een heel nieuw team met specialiteit Dynamics CRM op te tuigen. Nee, je hoeft zeker nog geen

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer voor zakelijke vergelijk

Dutch is mandatory for this position. Als Full Stack C#.NET Developer zorg jij ervoor dat het vergelijkingsplatform over de nieuwste functionaliteiten beschikt. Deze applicatie ondersteunt assurantiekantoren in het inzichtelijk maken en vergelijken van verschillende verzekeringsproducenten. Denk hierbij aan de meest actuele gegevens over premies en voorwaarden. Dit doen zij volledig onafhankelijk. Als Developer ben je bedreven in het samenvoegen van verschillende web services en databasen. Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het volledige ontwikkeltraject. Je schakelt makkelijk met verschillende afdelingen over bestaande en nieuw te ontwikkelen functionaliteiten. Naast het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten, zal je ook de bestaande

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Medior PHP Developer bij Coolblue? Als Medior PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, ben je niet vies van een beetje C# of Javascript. Ook Medior PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP code schrijven, maar kan je weg ook vinden in C#,

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 20:32:37
Quote Anchor link
Ik ben een poging aan het doen om een connectie te maken met mijn database, maar ik weet niet welke naam ik moet pakken. Ik weet de username en het wachtwoord, maar ik weet wat ik bij localhost moet plaatsen, want ik gebruik geen localhost (denk ik)

PHP hulp

PHP hulp

17/04/2021 11:34:27

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 20:54:48
Quote Anchor link
--sarcasme--
Wacht even, ik zoek het even op in het databasenamen-boek. Daar staan de datbasenamen van iedereen in....
--/sarcasme--

Denk eens even na Jerry, wij weten niet je mobiele nummer, niet je pincode, niet de cupmaat van je moeder, niet waar je woont, en ook niet je database naam.
Dat zijn allemaal unieke gegevens, die per persoon verschillen.

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 20:56:29
Quote Anchor link
Ja maar ik heb al verschillende dingen geprobeert, bijvoorbeeld dj-jeremy:2222, maar hij maakt allemaal geen verbinding, terwijl ik wel in mijn database kan via phpmyadmin

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:03:16
Quote Anchor link
naar welk adres ga je als je naar je phpmyadmin gaat ?

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:04:38

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:08:10
Quote Anchor link
als je daar inlogt, zie je toch je databasenaam? En in het algemeen is je hostname 'localhost'
Gewijzigd op 18/10/2011 21:09:04 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:10:23
Quote Anchor link
Ja het gaat er ook niet om dat ik mijn dbname niet weet.
maar kijk:

ik heb dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
$connect = @mysql_connect("dj-jeremy.nl/phpmyadmin","GEHEIM","GEHEIM")
or die("Kan geen verbinding met de server maken");

En ik krijg dus de melding: Kan geen verbinding met de server maken.
Terwijl dat mijn username en pass zo ie zo goed zijn, maar die dj-jeremy.nl/phpmyadmin denk dan niet?

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:11:08
Quote Anchor link
en ik neem aan dat je ook bij de host waar je je website host in de FAQ ook kan vinden hoe je met de database kan verbinden...
Bij welke host zit je eigenlijk als ik vragen mag ?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:11:19
Quote Anchor link
'dj-jeremy.nl/phpmyadmin' Dit is een URL, en geen hostname.

Probeer eens 'localhost'

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:12:34
Quote Anchor link
@aar

localhost al geprobeert, als ik het uitvoer krijg ik niets, ook niet in de broncode.

@marco
antagonist

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:13:23
Quote Anchor link
dan moet je geen foutmeldingen met een @ onderdrukken.

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:15:04
Quote Anchor link
hoe bedoel je?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:16:14
Quote Anchor link
Zoals ik zeg. je onderdrukt door het gebruik van een @ (voor mysql_connect) de foutmeldingen. Niet echt handig....
Gewijzigd op 18/10/2011 21:17:19 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:17:31
Quote Anchor link
Oke ik heb de @ weggedaan, maar mijn probleem is nog niet opgelost

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:18:02
Quote Anchor link
Logisch... welke foutmelding krijg je nu, naast die die() melding?
En welke hostname heb je nu ingevoerd?

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:20:15
Quote Anchor link
Ik krijg geen andere foutmelding, alleen die die().

heb localhost ingevuld, geeft hij helemaal niets aan.
en bij dj-jeremy.nl/phpmyadmin geeft hij de die() aan.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:21:37
Quote Anchor link
Gooi eens snel een mysql_error() in die die(). Met een eigen melding schiet je niks op.

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:21:48
Quote Anchor link
@Jerry... ik heb er even naar gekeken bij de FAQ van de host en ze zeggen er hetvolgende over:

Als je vanuit een script vervolgens verbinding wilt maken met je database, moet je als server 'localhost' gebruiken en als gebruikersnaam en wachtwoord de gegevens die je op hebt gegeven bij het aanmaken van de database.

Linkje

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:22:51
Quote Anchor link
@marco, dat doe ik maar dan doet hij het nog steeds niet

Toevoeging op 18/10/2011 21:23:47:

@aar

melding:
Unknown MySQL server host 'dj-jeremy.nl/phpmyadmin' (1)

Dus dat is die host dus

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:24:56
Quote Anchor link
Lees je eigenlijk wel?

dj-jeremy.nl/phpmyadmin

Ik zie hier geen 'localhost' staan.
Gewijzigd op 18/10/2011 21:26:00 door - Ariën -

Vincent Huisman

Vincent Huisman

18/10/2011 21:26:01
Quote Anchor link
dan luister jij dus niet naar de hulp hier...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.