contact formulier verzend niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Software Developer

Jouw positie in het veld In de rol van Software Developer werk je nauw samen met de architecten aan de transformatie naar een toekomstbestendige Cloud gebaseerde architectuur, waarbij je gebruik maakt van de nieuwste technologieën. Het is jouw taak om de bedrijfsbehoeften te vertalen naar software. Jij bent betrokken bij het ontwerpen, testen en ontwikkelen van de software. Daarnaast draag jij bij aan de integratie van software met andere applicaties en platforms. Tevens heb jij een bijdrage in de ontwikkeling van de volgende generatie verdelingsapplicaties. Dit is van belang voor de herbruikbaarheid van componenten, aansluiting bij de lange termijn architectuur

Bekijk vacature »

Oracle Apex Ontwikkelaar

Wat je gaat doen: Als Oracle Ontwikkelaar werk je zowel zelfstandig als in teamverband aan het ontwikkelen en ontwerpen van software componenten. Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling tot en met de implementatie. Je bent in staat om informatie te verzamelen,te analyseren en te documenteren van wensen en eisen van de eindgebruikers. Je bent in staat om functionele vereisten te vertalen naar technische specificaties, ontwikkelt web applicaties met behulp van Oracle Applicatie Express, door de veranderingen en ontwikkelingen van web formulieren en rapporten. Verbeteren van bestaande Oracle Apex Systemen. Ontwikkelen en veranderen van Oracle 11g database schema’s. Schrijven van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C#.NET

Software Ontwikkelaar C#.NET Zit het ontwikkelen van innovatieve applicaties in C#.NET, JAVA of PHP in jouw bloed en wil jij je kennis toepassen binnen uitdagende projecten in kantoorautomatisering of industrie. Dan kan MA-IT mogelijk iets voor je betekenen, aangezien wij uitbreiding zoeken in ons IT team van Software Engineer voor onze vestigingen in Deventer, Son en Gorinchem. Functie-eise Software Ontwikkelaar C#.NET Dit is wat je gaat doen Als C#, JAVA of PHP Developer ontwikkel je binnen een SCRUM omgeving, het hart van de producten die (inter)nationaal gebruikt worden. Het betreft complexe software waarbij je op een hoog abstractieniveau software ontwikkelt.

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder

Wij zoeken een ervaren enthousiaste IT collega Ben jij de ervaren applicatiebeheerder en proactieve teamplayer die gebruikers kan helpen en proactief kan meedenken in de ontwikkeling van ons IT landschap. Dan zijn wij op zoek naar jou! Functioneel applicatiebeheerder 32-36 uur per week Als applicatiebeheerder draag je samen met de collega applicatiebeheerder zorg voor het inrichten, monitoren, analyseren en verbeteren van de technische infrastructuur en procedures rondom beheerde applicaties. Je waarborgt de beschikbaarheid van het systeem, de performance en houdt het toekomstbestendig door het verzorgen van updates en toepassen van bugfixes. Je zorgt dat de medewerkers en zorgverleners van PrivaZorg

Bekijk vacature »

.Net Custom Software Developer

Jouw rol Voor deze ‘leading edge’ technology practice zijn we op zoek naar een Senior Custom Software Developer. Echte IT-freaks die de ontwikkelingen in het vakgebied nauwkeurig volgen en weten wat er speelt. Die kunnen werken op de grens van het onmogelijke en zo onze nationale en internationale klanten een beslissende voorsprong geven in hun markt. Je adviseert over innovatie en werkt mee aan de agile ontwikkeling en implementatie van state-of-the-art oplossingen, gebaseerd op .Net, Java en/of Mendix. Het gaat vaak om nieuwe technieken, veel eindgebruikers en complexe omgevingen, waarin de lat hoog ligt. Snelheid en topkwaliteit zijn bij deze

Bekijk vacature »

Ervaren .NET/C# Ontwikkelaar

Ben jij een allround .NET software engineer die ons team komt ondersteunen bij het ontwikkelen van software platformen voor de Olie en Gas industrie? CGI heeft een vacature voor de functie van Ervaren .NET/C# Ontwikkelaar Rotterdam, Zuid-Holland Wat ga je doen als .NET/C# Ontwikkelaar? Als ontwikkelaar ga jij werken in een software integratie- en ontwikkelteam. Jouw skillset zet je in voor het integreren van twee commerciële software pakketten in een samengesteld en coherent framework/product. Binnen jouw team draag jij bij aan het ontwikkelen van procedures voor het managen van data exchange en data persistency tussen verschillende individuele databases en productcomponenten.

Bekijk vacature »

Mobile Developer

Wat je gaat doen: DPA GEOS is op zoek naar enthousiaste Mobile Developers om het team te versterken. Als Mobile Developer werk je in Agile teams bij onze klanten en ben je verantwoordelijk voor hun grotere mobiele web applicaties. Met collega’s ontwikkel je hoogwaardige software voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je ontwikkelt, adviseert over architectuur en past de nieuwste technologieën toe. Je bent een ambitieuze professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande interesse in Mobiele applicaties. Je staat met beide benen op de grond en je kunt goed samenwerken. Je bijt

Bekijk vacature »

Met spoed gezocht: Medior/Senior C# Developer!

Functieomschrijving Je komt terecht in meerdere Scrumteams. Er is veel sprake van overlappende stories, dus je werkt vaak met andere collega's. Hierdoor leer je al je collega's goed kennen, wat erg prettig is voor het teamgevoel. Als Medior of Senior Ontwikkelaar wordt er zelfstandigheid van je verwacht. Uiteraard zul je de eerste periode ingewerkt worden, maar daarna dien je snel op volle toeren mee te kunnen draaien. Een proactieve houding, waarbij je actief meedenkt over passende oplossingen die de organisatie vooruit helpen, is belangrijk. Verder krijg je hier heel veel ruimte om je functie in te richten zoals jij dat

Bekijk vacature »

Full-stack .NET C# software developer, software me

Voor een organisatie in Den Haag zijn we momenteel op zoek naar een full stack .NET C# developer. Het gaat om een bedrijf dat de afgelopen 5 jaar druk bezig is geweest om de basis te leggen voor een online platform met betrekking tot de vraag en aanbod van een specifieke maatschappelijke doelgroep. Met een succesvol draaiende website, reeds 50.000 bezoekers per maand en het vertrouwen van een grote investeerder zijn ze de start-up fase inmiddels voorbij. De bedrijfscultuur daarentegen wordt nog steeds gekenmerkt door een energiek, enthousiast en gedreven team met korte lijnen en een duidelijke visie. Spreekt een

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Medior PHP Developer om zich bezig te houden met het (door)ontwikkelen van interne IT systemen die op internationaal niveau gebruikt worden. Je zal verantwoordelijk zijn voor uitbreidingen en optimalisatie van de systemen, wat het ook fijn maakt als je thuis bent in zowel backend als frontend. Je bent niet alleen een developer, maar onderdeel van een geweldig team dat samen een product neer zet om trots op te zijn! Wat ga je doen? Binnen dit geweldige team is er ruimte voor een talentvolle Medior PHP Developer die bereid, maar

Bekijk vacature »

Java / Oracle Software Ontwikkelaar

Kun jij ideeën omzetten in intuïtieve software? Adem je code en omarm je Scrum? Werk dan mee aan het succesvolle epd USER van Impulse Info Systems in Twente voor de Geestelijke Gezondheidszorg! Functie omschrijving Op de afdeling Ontwikkeling & Kwaliteit bouwen we iedere dag aan ons informatiesysteem voor de geestelijke gezondheidszorg: USER. Als ontwikkelaar ben je betrokken bij het ontwerp en maak je de oplossingen waarmee onze klanten hun tijd kunnen besteden aan het bieden van goede zorg aan cliënten. Je werkt in een scrumteam aan onze doelen. Enkele taken: Analyseer hoe we gebruikerswensen het beste kunnen implementeren Ontwikkel intuïtieve

Bekijk vacature »

Ervaren .net ontwikkelaar

Gezocht, ervaren .NET ontwikkelaar bij Idella (onderdeel van de VISMA-groep) Omdat we succesvol zijn en groeien, zijn we op zoek naar ervaren .NET ontwikkelaars voor ons ontwikkelteam. Wat ga je doen als .NET ontwikkelaar? Als .NET ontwikkelaar werk je in Scrum (Agile) teams aan moderne toepassingen voor interne producten van Idella, zoals bijvoorbeeld de software achter “Evi van Lanschot”. Je doet dit op basis van Microsoft .Net (Core), ASP.NET MVC, SQL Server, Web API, WCF, Angular en C#. Uiteraard houd je actief je kennis op peil over hedendaagse technieken en pas je deze kennis direct toe in je werkomgeving. Standplaats

Bekijk vacature »

Support Engineer/Netwerkbeheerder

Support Engineer/Netwerkbeheerder (binnen en buitendienst) bij PCG-IT bv Als IT Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van klanten en gebruikers van PCG-IT. Je helpt klanten en gebruikers via telefoon en op locatie bij storingen en met technische vragen over de producten/software/systemen. Je bent gastvrij en slagvaardig, waardoor je makkelijk de klant iets uitgelegd krijgt. Je bent een echte techneut en hebt ervaring met systeem –en netwerkbeheer. Functieomschrijving • Helpdesk (telefonische ondersteuning bij storingen, wijzigingen en vragen); • Werkplek en serverbeheer • Remote en extern oplossen van storingen; • Uitvoeren van reparaties; • Meedenken met het optimaliseren van de

Bekijk vacature »

Java Custom Software Developer

Jouw rol Voor deze ‘leading edge’ technology practice zijn we op zoek naar een Senior Custom Software Developer. Echte IT-freaks die de ontwikkelingen in het vakgebied nauwkeurig volgen en weten wat er speelt. Die kunnen werken op de grens van het onmogelijke en zo onze nationale en internationale klanten een beslissende voorsprong geven in hun markt. Je adviseert over innovatie en werkt mee aan de agile ontwikkeling en implementatie van state-of-the-art oplossingen, gebaseerd op .Net, Java en/of Mendix. Het gaat vaak om nieuwe technieken, veel eindgebruikers en complexe omgevingen, waarin de lat hoog ligt. Snelheid en topkwaliteit zijn bij deze

Bekijk vacature »

Young Professional Front-end Developer

Jij weet wat er nodig is. Jouw hart gaat sneller kloppen van techniek. Jij wil vooruit. Vacature Front-end Developer Je bent creatief, thuis in gebruikersinteractie en een gedreven developer in hart en nieren. Daarnaast heb jij een klantgerichte en proactieve houding. Precies de kwaliteiten die een Front-end Developer nodig heeft. Aan de slag als Young Professional Front-end Developer Als Front-end Developer werk je aan de technische realisatie van front-end (web)applicaties in de verschillende uitdagende opdrachten voor Sogeti’s klanten. Dit kan zowel op klantlocatie zijn, als intern bij Sogeti. Jij houdt van het uitdenken en implementeren van responsive (web) apps, en

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Hans cappon

hans cappon

11/08/2018 00:09:10
Quote Anchor link
@gertjan

Ik heb zelf uit interesse het scriptje van Thomas gedraait.
Het werkt perfect. Op het scherm krijg ik "succes" als melding te zien
en ik ontvang de mail als volgt op mijn mailadres:

1.0
text/plain; charset=iso-8859-1
<xxx@ziggo.nl>
PHP/5.3.1

Getest op mijn locale xampp server.

Dus je zult iets meer moeten laten zien van je script willen we je kunnen helpen.
Gewijzigd op 11/08/2018 00:22:35 door hans cappon

PHP hulp

PHP hulp

22/03/2019 08:17:24

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

11/08/2018 00:36:09
Quote Anchor link
Quote:
Getest op mijn locale xampp server.

Dan heb je wss wel e.e.a. geconfigureerd t.a.v. SMTP in XAMPP correct?

Maar fijn dat mijn code werkt, had het verder niet eens getest :p.

Gertjan spit

gertjan spit

11/08/2018 10:27:46
Quote Anchor link
Hoi Hans Cappon dank voor je bericht. Ik twijfel er ook geen moment aan dat het scriptje van Thomas niet goed is.
Het gaat er alleen om dat het niet werkt bij de hosting, en dat ik niet snap waarom niet. Heb het script van Thomas ook op een andere server geprobeerd waarvan ik zeker weet dat die PHP goed verzend maar ook daar werkt het niet. ben ten einde raad en hoop dat iemand nog een goed idee heeft.

gr Gertjan

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2018 11:22:02
Quote Anchor link
Maar wat zie je dan wel?
Je zou minimaal moeten zien dat wel wel of niet gelukt is. Anders zit er in de syntax van je script mogelijk wat mis.

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

11/08/2018 12:28:11
Quote Anchor link
Uh, dat implode gedoe gaat natuurlijk niet werken, die pakt alleen maar de values XD.

Probeer het zo eens:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?php
$name
= $_POST['name'];
$from = $_POST['email'];
$subject = $_POST['subject'];
$message = $_POST['message'];
$to = 'bestemming@jouwdomein.com'; // @todo dit adres dient correct ingesteld te worden

$headers = array();
$headers['MIME-Version'] = "1.0";
$headers['Content-type'] = "text/plain; charset=iso-8859-1";
$headers['From'] = "{$name} <{$from}>"; // let op: is nu $from ipv $jouw_mail
$headers['Reply-To'] = "{$from}"; // moesten hier wel punthaken staan?
$headers['Subject'] = "{$subject}";
$headers['X-Mailer'] = "PHP/".phpversion();

// for backwards compatibility (PHP < 7.2.0)
function implodeHeaders($in, $linebreak="\r\n") {
    $out = '';
    foreach ($in as $k => $v) {
        // @todo kan ook geen kwaad om hier wat mail header injection controles te doen...
        $out .= $k.': '.$v.$linebreak;
    }

return $out;
}

// hier controleren we of het "verzenden" slaagt:
if (mail($to, $subject, $message, implodeHeaders($headers))) {
    echo 'succes!';
}
else {
    echo 'er ging iets mis :(';
}

?>

Of wellicht beter, gebruik een library voor het bouwen van mailtjes zoals PHPMailer zodat je al deze problemen niet hebt.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2018 13:41:09
Quote Anchor link
En daarbij is phpMailer ook flexibeler omdat je het kan aansluiten op een andere SMTP-servers of zelfs je Gmail. Plus dat je ook makkelijk kan debuggen via de debug-instelling. Dus je prima te horen krijgen waarom een SMTP-server je mailtje kan weigeren. Uiteraard wil dit alsnog geen bevestiging geven dat de mail daadwerkelijk aankomt, maar het is wel een stap verder in het proces dat wat PHP via mail() bereikt.

Hans cappon

hans cappon

11/08/2018 14:10:38
Quote Anchor link
Uiteraard heb ik het nieuwe script van Thomas ook getest op mijn xampp-server en op mijn hosting, met de gegevens form van gertjan, en in beide test werkte het gewoon.

Op beeldscherm verschijnt de "succes melding" en de mailtjes komen binnen met de gegevens uit de form.

Nogmaals je dient met meer informatie te komen om je kunnen helpen.
Of zoals Ariën zegt PHPMailer gebruiken.

Gertjan spit

gertjan spit

11/08/2018 16:53:35
Quote Anchor link
Hallo na veel hoofdbrekens ben ik erachter gekomen dat er bij het formulier een main.js bestand bij hoort.
dit bestand heb ik gevonden en het gedeelte van het form in het java script eruit gehaald. en weer geprobeerd. Ik krijg nu van het formulier de melding succes! op een geheel witte pagina en het bericht komt nu keurig binnen. Dus nu werkt het. Ik weet niet of ik het stukje java hier kan posten omdat het een PHP hulp site is. Maar anders hoor ik dit graag. Sorry voor het ongemak dat ik dit niet eerder heb gezien.
Zou graag het main.js script behouden omdat het ook een dank u melding geeft. Maar er zit iets fout wat zorgt voor het niet versturen van dit form.

gr gertjan

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2018 16:57:05
Quote Anchor link
je bedoelt dat het een Javascript-code is, en geen Java. Want dat is beiden een andere programmeertaal.
maar wat gaat er nu precies is? je hebt ontdekt dat je formulier (niet het PHP-script) afhankelijk was van de nodige JavaScript. Die heb je nu toegevoegd, dus werkt het toch?

Gertjan spit

gertjan spit

12/08/2018 10:45:45
Quote Anchor link
Hoi Arien
Nee de code van Thomas werkt ook bij mij. in het formulier waar het probleem mee is geeft na het invullen en verzenden een dank berichtje. Dit dank berichtje heb ik gevonden in een bestand wat heet main.js en staat in een js map. In de mail.js heb ik een gedeelte gevonden waarbij staat (form)dit gedeelte heb ik verwijderd. en dan verzend het formulier wel met het script van Thomas en krijg ook mail binnen. Plaats ik het gedeelte form weer in de main.js dan werkt het niet meer hij geeft wel het bedankt voor uw mail, maar krijg dan niets binnen in mijn mail programma. Dus het zit hem in dit stukje script in het bestand main.js.
Ik zal het stukje mee sturen misschien dat iemand zegt dit is fout daarom werkt het niet. nogmaals allen bedankt en ik hoor het wel.
gr gertjan

// Contact form
var form = $('#main-contact-form');
form.submit(function(event){
event.preventDefault();
var form_status = $('<div class="form_status"></div>');
$.ajax({
url: $(this).attr('action'),
beforeSend: function(){
form.prepend( form_status.html('<p><i class="fa fa-spinner fa-spin"></i> Email is sending...</p>').fadeIn() );
}
}).done(function(data){
form_status.html('<p class="text-success">Dank voor uw bericht. Wij nemen spoedig contact met u op</p>').delay(3000).fadeOut();
});
});

//Pretty Photo
$("a[rel^='prettyPhoto']").prettyPhoto({
social_tools: false
});

//Google Map
var latitude = $('#google-map').data('latitude');
var longitude = $('#google-map').data('longitude');
function initialize_map() {
var myLatlng = new google.maps.LatLng(latitude,longitude);
var mapOptions = {
zoom: 14,
scrollwheel: false,
center: myLatlng
};
var map = new google.maps.Map(document.getElementById('google-map'), mapOptions);
var marker = new google.maps.Marker({
position: myLatlng,
map: map
});
}
google.maps.event.addDomListener(window, 'load', initialize_map);

});

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

12/08/2018 10:54:06
Quote Anchor link
Kan je dit tussen [code] UBB-tags zetten? (Zie veelgestelde vragen)

Heb je de jQuery-file wel geladen?
Heb je anders een voorbeeld die we kunnen bekijken?

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.