contact script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Mark

Mark

31/10/2008 16:30:00
Quote Anchor link
hallo

Ik heb de code van deze pagina gedownload:
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/1210/

Deze code geeft de volgende fouten bij woelmuis.nl

Warning: mail() [function.mail]: SAFE MODE Restriction in effect. The mail() command is not allowed. in /www/woelmuis.nl/p/u/n/puntbogerman/htdocs/jeugd/contact/contact.php on line 190 Er is een fout opgetreden bij het verzenden van de email Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/woelmuis.nl/p/u/n/puntbogerman/htdocs/jeugd/contact/contact.php:190) in /www/woelmuis.nl/p/u/n/puntbogerman/htdocs/jeugd/contact/contact.php on line 221

ik heb echt geen idee. Jullie?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 00:04:52
 

31/10/2008 16:32:00
Quote Anchor link
YEPP, je hosting laat geen mail() toe !
Dit om bv. spam tegen te gaan
 
Mark

Mark

31/10/2008 16:34:00
Quote Anchor link
dus ik kan er nu vanuit gaan dat als ik hem op internet met een betaalde server die dit wel toestaat dat hij dan werkt?
 
Tamara

Tamara

31/10/2008 16:35:00
Quote Anchor link
als het goed is wel ja
 

31/10/2008 16:36:00
Quote Anchor link
Dat hangt af van hosting natuurlijk ... (maar meestal wel ;))
bij one.com is mail() enabled.

vraag je hosting voor meer info
 
Reforced

Reforced

31/10/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Dit kan, of je stapt over naar e-mail via een SMTP server in je script..
 

31/10/2008 16:43:00
Quote Anchor link
Reforced schreef op 31.10.2008 16:38:
Dit kan, of je stapt over naar e-mail via een SMTP server in je script..

als je dit doet laat me dan aanraden om een function te maken met dezelfde variables als mail()
Waneer je dan ooit moest overstappen naar een mail() enabled server dan kun je met 1 lettertjeh te veranderen van SMTP naar mail() gaan .
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Mark

Mark

31/10/2008 16:46:00
Quote Anchor link
nee, ik moet dit voor school doen en gebruik woelmuis om php op te testen enzo
straks zit hij op een betaalde webserver;)
 
Mark

Mark

31/10/2008 16:47:00
Quote Anchor link
anthony van zandycke schreef op 31.10.2008 16:43:
Reforced schreef op 31.10.2008 16:38:
Dit kan, of je stapt over naar e-mail via een SMTP server in je script..

als je dit doet laat me dan aanraden om een function te maken met dezelfde variables als mail()
Waneer je dan ooit moest overstappen naar een mail() enabled server dan kun je met 1 lettertjeh te veranderen van SMTP naar mail() gaan .


hoe zit dat dan met dat lettertje? zou je misschien dat misschien kunnen laten zien? je kunt het script van die link halen...
 

31/10/2008 16:59:00
Quote Anchor link
kijk: de standaart mail() is zo :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
mail($to, $subject, $message, $headers);
?>

maak nu een functie zoals dit :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
function smptmail ($to, $subject, $message, $headers){
//hier je smtp sh*t dan
}
?>

en als je dan overschakelt moet je gewoon die functie verwijderen en smtpmail vervangen in mail
 
Mark

Mark

31/10/2008 17:04:00
Quote Anchor link
anthony van zandycke schreef op 31.10.2008 16:59:
kijk: de standaart mail() is zo :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
mail($to, $subject, $message, $headers);
?>

maak nu een functie zoals dit :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
function smptmail ($to, $subject, $message, $headers){
//hier je smtp sh*t dan
}
?>

en als je dan overschakelt moet je gewoon die functie verwijderen en smtpmail vervangen in mail


'K snap niks van smtp dus wat voor smtp schit?:$
 

31/10/2008 17:14:00
Quote Anchor link
http://www.google.com

Ik weet het ook niet , nog nooit gebruikt maar het gaat het om het principe
 
Reforced

Reforced

31/10/2008 17:15:00
Quote Anchor link
Met SMTP bedoel ik dat in plaats van via de server te sturen (via de mail functie) via een SMTP server te sturen (bijvoorbeeld van jouw internetprovider of jouw host).

Een script hiervoor kan je hier vinden. ;-)

Makkelijkste oplossing voor jou is denk ik idd een betaalde server, kost een paar euro per jaar en kan je 'makkelijk' scripten.

Groet!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Reforced
 
Mark

Mark

31/10/2008 17:29:00
Quote Anchor link
ja, zoals ik zij gebruik ik deze server om te testen. hierna komt hij online te staan op een betaalde server die school betaalt;)
 
Mark

Mark

23/12/2008 21:01:00
Quote Anchor link
Zou iemand mij nu kunnen uitleggen hoe dat moet met dat contact formulier?? Hoe het werkt met die smtp mail ofzo:S
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

23/12/2008 21:33:00
Quote Anchor link
Pak gewoon Swiftmailer ben je in een keer van je mailproblemen af
 
Mark

Mark

24/12/2008 00:09:00
Quote Anchor link
Klaasjan Boven schreef op 23.12.2008 21:33:
Pak gewoon Swiftmailer ben je in een keer van je mailproblemen af


Kun je me uitleggen wat ik moet doen? Snap het niet helemaal en kan geen engels. Of kan iemand dit vertalen:

Installation Instructions:
---------------------------

Installing Swift Mailer is exremely easy, as with most PHP Libraries.

All the code you need to be able to run swift is contained in the "lib" directory.
Upload this directory (I suggest you rename it to "swift" or something) to your web server.
DO NOT play around with the layout of the directory inside "lib" since refactoring has
resulted in many files which (mostly) need to stay where they are.

Make sure you put the directory in a location which PHP can access. This may not necessarily
be in the htdocs root.

Once uploaded, you should proceed to read the documentation at the swiftmailer.org website.
The documentation in the "docs" directory bundled with Swift is simply rudimentaray API
documentation created by PHPDocumentor.

You are safe to remove everything except the "lib" directory. You may be interested in running
the tests in the "tests" directory before you get going ;) Remember to edit
"tests/TestConfiguration.php" if you plan on running the tests. You'll also need a copy of
SimpleTest by Marcus Baker (see sourceforge).




xD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark
 
- SanThe -

- SanThe -

24/12/2008 00:22:00
Quote Anchor link
Vertaald door http://nl.babelfish.yahoo.com/

De Instructies van de installatie: Installeren van Vlugge Mailer is exremely gemakkelijk, zoals met de meeste PHP Bibliotheken. Al code u swift moet kunnen in werking stellen is bevat in " lib" folder. Upload deze folder (ik stel voor u het aan " anders noemt; swift" of iets) aan uw Webserver. Speel niet rond met de lay-out van de folder binnen " lib" sinds het refactoring in vele dossiers die (meestal) heeft geresulteerd moeten blijven waar zij zijn. Zorg ervoor u de folder in een plaats zet dietot PHP kan toegang hebben. Dit kan niet noodzakelijk ben in de htdocswortel. Zodra geupload, zou u moeten te werk gaan om de documentatie bij de swiftmailer.org website te lezen. De documentatie in " docs" de folder die met Swift wordt gebundeld is eenvoudig rudimentaray API documentatie die door PHPDocumentor wordt gecre&#65533;ërd. U bent veilig om alles behalve " te verwijderen; lib" folder. U kunt geinteresseerd zijn in het runnen van de tests in " tests" folder alvorens u het gaan krijgt;) Herinner me uit te geven " tests/TestConfiguration.php" als u bij het runnen van de tests plant. You' ll vereis ook een exemplaar van SimpleTest door Marcus Baker (zie sourceforge).
 
Mark

Mark

24/12/2008 09:46:00
Quote Anchor link
hier raak ik hem kwijt, ik moet nu de map lib kopieren naar mijn server, maar dan:

Zodra geupload, zou u moeten te werk gaan om de documentatie bij de swiftmailer.org website te lezen. De documentatie in " docs" de folder die met Swift wordt gebundeld is eenvoudig rudimentaray API documentatie die door PHPDocumentor wordt gecre&#65533;ërd. U bent veilig om alles behalve " te verwijderen; lib" folder. U kunt geinteresseerd zijn in het runnen van de tests in " tests" folder alvorens u het gaan krijgt;) Herinner me uit te geven " tests/TestConfiguration.php" als u bij het runnen van de tests plant. You' ll vereis ook een exemplaar van SimpleTest door Marcus Baker (zie sourceforge).
 
Mark

Mark

24/12/2008 13:22:00
Quote Anchor link
Sorry, maar dit krijg ik echt niet voor elkaar. Iemand anders die me smtp uit kan leggen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/12/2008 13:27:00
Quote Anchor link
Waar loop je vast?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.