Contactformulier beveiligen tegen verzending van lege velden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

- SanThe -

- SanThe -

11/03/2016 15:32:04
Quote Anchor link
- Ariën - op 11/03/2016 15:02:20:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
$headers = 'From: ' . $_POST['name'] . ' <' . $_POST['email'] . '>' . "\r\n";
$headers .= 'Reply-To: ' . $_POST['name'] . ' <' . $_POST['email'] . '>' . "\r\n";


De From is NIET de bezoeker van de site.

http://phpwiki.santhe.nl/index.php?title=De_juiste_mailheaders
 
PHP hulp

PHP hulp

02/06/2024 13:55:36
 
Dirk De Coster

Dirk De Coster

11/03/2016 15:48:37
Quote Anchor link
Begrepen Ariën. Ik zal mij eens een deftige cursus PHP aanschaffen en de taal aanleren. Ik heb dit met HTML ook gedaan en 't is mij tenslotte (met vallen en opstaan) ook gelukt.

Maar zoals je wellicht ook weet kost het uitbesteden van een website tegenwoordig bakken vol geld. Mijn vrouw is zelfstandige, runt op haar ééntje een winkel waar ze momenteel met moeite de rekeningen van huur, elektriciteit en gas mee kan betalen omdat iedereen tegenwoordig z'n spulletjes online of in de grote shoppingcentra koopt.

Dus is iedere hulp die niet veel kost welkom. En daarom heb ik voor haar een website gemaakt.

Weetje, Ariën. Vroeger had ze een website die professioneel gemaakt was (trok eigenlijk op niks) en om een foto'tje te wijzigen moest ze alleen al 50 euro betalen. Dat vond ze van het goeie teveel.

Vandaar mijn vraag op jullie forum.

Groeten,
Dirk
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.