Cookie werkt pas na refresh

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Ruben Vanhoeyveld

Ruben Vanhoeyveld

31/07/2009 14:02:00
Quote Anchor link
Stel, ik stel een cookie in dat de taal bepaalt.
De cookie is gezet.
Dan ga ik naar een andere pagina, maar de taal is nog niet veranderd...
Pas als ik vernieuw, verandert het.

Hoe kan ik voorkomen dat ik eerst moet vernieuwen voordat de nieuwe cookie werkt?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 15:24:59
 
- SanThe -

- SanThe -

31/07/2009 14:51:00
Quote Anchor link
Alle cache en dergelijke uitzetten en/of leegmaken in <head> met <mega ...> tags. Onder andere deze:
<meta http-equiv="expires" content="0" />
<meta http-equiv="pragma" content="no-cache" />
<meta http-equiv="cache-control" content="no-cache" />
 
Ruben Vanhoeyveld

Ruben Vanhoeyveld

31/07/2009 14:52:00
Quote Anchor link
Aan de cache had ik ook meteen gedacht... Maar wist niet hoe ik dat kon afzetten... Ik zal dit eens proberen en hopen dat het werkt.

Alvast bedankt voor de hulp!

Ruben.

Edit: Werkt perfect! Bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ruben Vanhoeyveld
 
Cees St

Cees St

31/07/2009 15:19:00
Quote Anchor link
Zou zo maar kunnen dat je beter $_SESSION = array(); kan gebruiken.
 
Ruben Vanhoeyveld

Ruben Vanhoeyveld

31/07/2009 15:33:00
Quote Anchor link
Dat denk ik niet... Een session blijft maar voor bepaalde tijd geldig, terwijl een cookie blijft bestaan, tenzij ze verwijderd wordt. En het is de bedoeling dat de taal nog steeds dezelfde is wanneer de bezoeker terugkomt.
 
Cees St

Cees St

31/07/2009 15:41:00
Quote Anchor link
Klopt Ruben, zelf gebruik ik nooit Cookies maar $_SESSION variabelen.
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

31/07/2009 15:49:00
Quote Anchor link
of je gebruikt geen cookies, maar je db. Is EEN oplossing.
 
Ruben Vanhoeyveld

Ruben Vanhoeyveld

31/07/2009 16:01:00
Quote Anchor link
db. = database?

Niet elke bezoeker heeft een account, dat zou dus niet werken??
 
Zero XT

Zero XT

31/07/2009 16:14:00
Quote Anchor link
Je hoeft niet een account te hebben? gewopn het ip adres met eventueel de type browser in de database te zetten met daarbij de taal. hoewel ik dit zelf nooit zou toepassen..
 
Ruben Vanhoeyveld

Ruben Vanhoeyveld

31/07/2009 16:15:00
Quote Anchor link
Ik ook niet... Als je dagelijks honderden bezoekers krijgt, ben je beter af met een cookie;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.