Coolcarstyling.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »
Terence Hersbach

Terence Hersbach

06/08/2007 13:28:00
Quote Anchor link
Ook maar weer eens een site-review van mij :)

http://www.coolcarstyling.nl

Deze site heb ik steeds beetje voor beetje afgemaakt als ik mij verveelde / niets te doen had / huiswerk moest maken. Het gaat over 1 van mijn hobby's, getunede auto's. De site is begonnen met enkel het gespotte auto's gedeelte, later heb ik er een soort van profielensite van gemaakt en flink uitgebreid.

De site is nog niet volledig af, er moet nog oa. een pm systeem in en de kleine puntjes moeten nog afgemaakt worden.

De site is in OOP en templates opgebouwd.
De site is helaas niet in puur CSS, omdat ik toendertijd nog niet zo goed overweg kon met css. Ben ondertussen wel bezig om de tables er uit te werken.
errors werk ik er binnenkort ook nog even uit.

Maar ik zou zeggen.. laat jullie mening horen!

testaccount:
naam: test
ww: test
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 06:52:17
 
- wes  -

- wes -

06/08/2007 13:40:00
Quote Anchor link
Je forum is enorm traag, tegen de grens van irritant aan.

Zet ook even een maxinput op je login en pass.
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

06/08/2007 13:46:00
Quote Anchor link
@Wes:
Ik weet het niet bij mij is het Forum juist vrij snel....

Maar voor de rest ziet de site er goed uit qua layout..
 
Aaa Trump

aaa Trump

06/08/2007 13:58:00
Quote Anchor link
In je content heb je verschillende hokjes:
Rating bij gespotte auto's
100% Tuning - Video's
Enzovoorts

Ik vindt deze een beetje onoverzichtelijk, meschien met wat lijntjes? Ook vindt ik de login hokjes/knopjes net iet's te groot. Header is ook een beetje te druk.

Maar de rest is echt super!
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

06/08/2007 14:17:00
Quote Anchor link
Ik vind het er best goed uitzien alleen beetje standaard(niet lullig bedoeld). Met tuning krijg ik een hypermoderne site in gedachten .
.
voorbeeld: http://www.explosivecartuning.com/index.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
 
- wes  -

- wes -

06/08/2007 14:22:00
Quote Anchor link
@jurgen, zon site klik ik binnen 1 seconde weg, en meerdere met mij

overdrijven is ook een vak
 
Aaa Trump

aaa Trump

06/08/2007 14:26:00
Quote Anchor link
@jurgen

Ik klik hem weg:

Jumpcrap
Muziek
Lange laad tijd.
 
- SanThe -

- SanThe -

06/08/2007 14:31:00
Quote Anchor link
wes schreef op 06.08.2007 14:22:
@jurgen, zon site klik ik binnen 1 seconde weg, en meerdere met mij

Ik dus...... weggeklikt in 2 á 3 seconden.
 
Henk

Henk

06/08/2007 14:38:00
Quote Anchor link
Ik klikte hem eerlijk gezegd pas na 10 seconden weg, toen was net dat muziek laadbalkje in beeld.
 
- SanThe -

- SanThe -

06/08/2007 14:40:00
Quote Anchor link
Henk schreef op 06.08.2007 14:38:
Ik klikte hem eerlijk gezegd pas na 10 seconden weg, toen was net dat muziek laadbalkje in beeld.

Okee, het was bij mij ook iets langer. Maar hoe dan ook, een site om weg te klikken.
 
- wes  -

- wes -

06/08/2007 14:40:00
Quote Anchor link
aai resd mai kees
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

06/08/2007 15:16:00
Quote Anchor link
Ik vind het ook niets, maar het ging maar om het idee iig geen saaie layout(mijn mening).
 
Erik Rijk

Erik Rijk

06/08/2007 15:17:00
Quote Anchor link
http://www.coolcarstyling.nl/new/index.php?mod=forum&act=topic&id=22
Edit:
Beveilig je input, ik kan je hele website naar de t*ring helpen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik Rijk
 
Timmy

timmy

06/08/2007 15:41:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 06.08.2007 15:16:
Ik vind het ook niets, maar het ging maar om het idee iig geen saaie layout(mijn mening).


zo saai vind ik de layout niet eens
 
Wout van der Burg

Wout van der Burg

06/08/2007 15:45:00
Quote Anchor link
De layout is heel overzichtelijk :) Misschien wat voor de kopteksten een idee om een ander lettertype te gebruiken zodat het lettertype niet overheerst, want dat idee heb ik er wel bij en dat maakt het een beetje standaard..
voorderest erg netjes!

Edit:

Het valt mij ook erg op dat hij 'hakkelt' tijdens het scrollen..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wout van der Burg
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

06/08/2007 17:04:00
Quote Anchor link
Erik schreef op 06.08.2007 15:17:
http://www.coolcarstyling.nl/new/index.php?mod=forum&act=topic&id=22
Edit:
Beveilig je input, ik kan je hele website naar de t*ring helpen.


:\

aangepast

edit: het forum is voor Wes expres langzaam gezet, anders krijg je daar dalijk net zo'n geflame als hierzo ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
Thomas

Thomas

10/08/2007 13:55:00
Quote Anchor link
Voor mj is dit een vrij goede site die idd niet is om onmiddelijk weg te klikken.
Toch mis ik een paar kleuren om het wat interessanter te maken, en misschien wat overzichtelijker. (Voor mj is dit maar 60% overzichtelijk)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.