Cooperation request : email

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sjaak P

Sjaak P

23/07/2009 09:53:00
Quote Anchor link
Dear Site Owner,



I represent a successful website that is currently seeking advertising opportunities. My client and I recently came across your website and believe both you and he may benefit from the creation of an advertising partnership. We would like to buy ad space within your website. If interested, please contact me at your discretion.



Regards,



Eva Meyer

Bovenstaande email ontving ik, dit is zeker een standaard email of niet?
Of moet ik dit serieus nemen?

Groeten,
Sjaak
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 01:08:18
 
Robert Deiman

Robert Deiman

23/07/2009 10:22:00
Quote Anchor link
Site Owner? En om welke website gaat het precies (staat niet in de mail)?

Het lijkt mij inderdaad een standaard mail, of je er op moet reageren weet ik niet. Daarnaast is de mail geheel in het Engels, in wat voor taal is jou website?
 
Sjaak P

Sjaak P

23/07/2009 10:24:00
Quote Anchor link
De website is in het Nederlands en betreft een bepaald soort kleding. De titel van de email bevat wel de naam van de website. Mijn idee was ook dat het een standaard email was, maar ik kon er helaas weinig over terug vinden op google.
 
B a s
Beheerder

B a s

23/07/2009 10:29:00
Quote Anchor link
Waarom zou je het niet serieus nemen? Je kunt gewoon ff terug emailen toch? Wat voor website heb je ?
 
Sjaak P

Sjaak P

23/07/2009 10:30:00
Quote Anchor link
Kan het niet zijn dat wanneer ik terug mail die persoon toegang krijgt tot mijn hotmail of iets in die trend, laatste tijd is daar veel gedoe mee toch? Van die vervelende doorstuur mailtjes die automatisch worden doorgestuurd als je ze opent enz enz?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sjaak P
 
Robert Deiman

Robert Deiman

23/07/2009 10:41:00
Quote Anchor link
Alleen van terugmailen heb je niets, en het openen van een mail (zeker 1 zonder bijlagen) krijg je ook niets van.

Wat voor website gaat het van hun om? Daar ben ik wel benieuwd naar, want het lijkt me als ze "gewoon op zoek zijn naar advertentiemogelijkheden" niet helemaal oké.

Maar wat Bas al zegt: Mail even terug, vraag om de URL van hun website (dat is zeker niet onbelangrijk), het onderwerp van hun website (al kan je dat ook wel van de url afhalen) het type banner wat ze willen plaatsen en tevens wat je ervoor terugkrijgt, waar op hun website krijg jij een linkje/ banner en wat mogen de formaten daarvan zijn.

Dit soort dingen zijn namelijk best belangrijk om meteen duidelijk te hebben (en ook zwart op wit) omdat je ze dan aan jullie afspraken kan houden.
 
Josje

Josje

29/07/2009 18:36:00
Quote Anchor link
mail niet terug - mail is afkomstig van een IP adres uit India.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.