create_function error op mijn pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kevin ponsen

kevin ponsen

02/10/2018 23:53:37
Quote Anchor link
hallo allemaal

mijn hosting heeft hun servers geupdate en nu krijg ik een error op mijn pagina
na wat contact met de hosting zeggen hun dat ik de code aan moet passen nu heb ik wordpress en weet ik dus niet HEEL veel van codes

heb wat zitten google maar kan er niet echt uitkomen hoe het optelossen

error die ik krijg op mijn pagina
Deprecated: Function create_function() is deprecated in popular-widget.php on line 195

dit is de code van line 195

add_action('widgets_init', create_function('', 'return register_widget("PopularWidget");'));

hoe nu deze error optelossen

alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 13:41:26
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

03/10/2018 00:51:09
Quote Anchor link
Kijk eerst eens naar of er een upgrade beschikbaar is voor je plugin. Dan hoef je niets op te lossen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/10/2018 01:07:00
Quote Anchor link
Niet uitgetest, maar als je dit aanpast in je add-on, en die krijgt een update zonder deze patch, ben je weer terug bij af.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
add_action('widgets_init', function() { return register_widget("PopularWidget");});


Beter geef je deze bug door aan de maker. :-)
 
Kevin ponsen

kevin ponsen

03/10/2018 15:49:26
Quote Anchor link
bedankt voor jullie reacties is een plugin die uit mijn thema komt deze is voor het laatst geupdate oktober 2017 dus als er dan een update komt zal het deze maand zijn en anders niet dus maak niet zoveel uit weet niet wat het is staat in de notitie file van code aanpassingen dus kan altijd terug vinden bedankt :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.