Criminal SQL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Donny

Donny

16/09/2009 18:06:00
Quote Anchor link
Heeft iemand de SQL gegevens van een criminal script? Ik wil graag wat dingen uitpluizen ervan.

Donny
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 00:07:33
 
Roel -

Roel -

16/09/2009 18:11:00
Quote Anchor link
Klik. Ik zeg: maak je eigen spel, van andermans spellen online zetten leer je niks. En als je al een spel maakt bedenk dan een origineel concept en geen crime...
 
Donny

Donny

16/09/2009 18:16:00
Quote Anchor link
Ik weet het maar dat was ik ook niet van plan. Wou even kijken hoe het er nou uit zag ik ga het niet gebruiken voor eigen script.
 
Steen

steen

16/09/2009 18:20:00
Quote Anchor link
Mijn mening is dat het maken van een criminal nergens goed voor is. Het is niet rendabel, de meeste criminals zijn slecht gescript. Wanneer je begint, en je maakt een criminal is het na afloop niet erg goed, gezien je nog niet zo ervaren bent. Wanneer je begint wanneer je wel ervaren bent, kun je beter gaan werken aan systemen waar je wat aan zult hebben.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

16/09/2009 18:21:00
Quote Anchor link
Quote:
ga het niet gebruiken voor eigen script


Waarom wil je het dan überhaubt zien?
 
Donny

Donny

16/09/2009 18:25:00
Quote Anchor link
moeilijk uit te leggen, komt erop neer dat ik eigenlijk af wil kijken hoe het in elkaar steekt. Zijn er ook gratis van die scripts?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Donny
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/09/2009 21:13:00
Quote Anchor link
Ik kan je vertellen dat het ranzig in elkaar steekt.
Niet om aan te zien, en ik wil je de tranen graag besparen die je in je ogen zal krijgen als je het onder ogen zou zien.

Criminals is pure bagger.
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

16/09/2009 21:22:00
Quote Anchor link
Nou, vind ik niet. Het is leuk als opstap project. Natuurlijk zijn er ongelovelijk veel corrupte criminals, maar als je kijkt naar de net gescripte criminals, die doen het vrij goed hoor. Zelfs nu nog :)

Zou het zelf nooit kunnen/willlen maken. En met kunnen is dat ik er de energie niet voor zou kunnen opbrengen.

Maar nogmaals, waarom zou je de SQL willen inzien? Ik heb zo`n grijs vermoeden dat je aan SQL injection wil doen? En dat je wil kijken of er ook validatie op zit? Of zit ik er nu compleet naast?

In dat geval, sorry we kunnen niet helpen :)
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

16/09/2009 21:42:00
Quote Anchor link
steen schreef op 16.09.2009 18:20:
Mijn mening is dat het maken van een criminal nergens goed voor is.


Je kan er veel ervaring door opdoen, ik ben zelf ook met een criminal begonnen en ik maak nu ook al veel betere sites dan in het begin.

Mijn eerste site was een criminal en die zat nog niet zo heel goed in mekaar. Nu ik al wat meer ervaring heb worden de scripten veel korter en sneller.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/09/2009 21:48:00
Quote Anchor link
Kan je beter een hoop lezen over datanormalisatie. Iets wat zeker mist voor een groot deel bij de Criminalz-scripts.

Als je dat eens doorneemt, dan kan je betere datastructuren bouwen dan wat die crimiclowns-scripters zelf hebben gebakken.
 
Roel -

Roel -

16/09/2009 22:31:00
Quote Anchor link
Ik zou nou niet direct zeggen dat iedere criminals scripter een slechte scripter is of slechte websites maakt. Niet om op te scheppen maar ik vind de code van mijn spel (nee geen crime, ik heb een origineel concept :)) toch niet slecht. Ik doe namelijk ook mijn uiterste best om alles zo goed mogelijk te doen. Ik heb namelijk ook het idee dat mensen die een crime in elkaar zetten alleen maar aan het geld denken en daarom maar vlug iets in elkaar steken, dat is mijn gedachte.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

16/09/2009 22:45:00
Quote Anchor link
http://www.programmerfish.com/wp-content/uploads/2009/06/673pxER_Diagram_MMORPG.png

Daar kan je wel iets van leren voor de sturctuur.

Voor de rest zou ik,, als ik jou was,, eerst een UML maken, of alleen een klasse diagram, omdat use-case diagrammen en sequence digrammen niet echt van toepassing zijn hier.

En als je zulke grote projecten maakt, dan is het bijna onmogelijk om niet OOP te coderen, tenzij je van spaghetti houd.
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

16/09/2009 23:45:00
Quote Anchor link
@aar; het verschil ziet em niet in de datanormalisatie, al geef ik toe dat het bij criminals nogal te wensen overlaat, maar door het gebrek aan foutafhandeling, error reporting, redudante code, 15(!) loops om hetzelfde resultaat te bereiken, en de enorme ENORME overhead in databases.

Nu heeft dat laatste natuurlijk veel te maken met datanormalisatie, maar de scripters van criminals mogen ook wel leren activiteiten te structureren. Wanneer ga je bepaalde loops gebruiken, switches maken ( ipv. 20 keer een ifelse.... lol) enz enz
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/09/2009 00:02:00
Quote Anchor link
maar de TS vraag de SQL gegevens. Ik neem aan dat hij dus een SQL-structuur-dump bedoelt.

Daar valt foutafhandeling, error_reporting, en redundante code niet onder. :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.