CSS Height & Background color

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Shakes

Shakes

14/11/2006 16:07:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een site met 3 kolommen. Linker - hoofdtekst - rechterkolom. De linker en de rechter hebben een andere kleur dan de hoofdkolom. De site had ik aanvankelijk zo gemaakt dat ik de hoofdkolom een border mee gaf met de width van de zijkolommen. Dat werkte redelijk goed maar leverde enkele problemen om. Nu heb ik het dus met echt aparte div's gemaakt maar nu loopt de achtergrond kleur van de zij-kolommen niet door:

www.kartfanatics.nl

De linker en rechterbalk daarvan houd de achtergrond kleur op. Hoe trek ik die door?
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 18:58:22
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

14/11/2006 16:08:00
Quote Anchor link
geen hoogte instellen.
maar wel: bottom:0px;
 
Shakes

Shakes

14/11/2006 16:11:00
Quote Anchor link
Bedankt maar dat lijkt niets te doen. Heb bottom en margin-bottom geprobeerd.
 
Shakes

Shakes

14/11/2006 16:17:00
Quote Anchor link
Heb het anders opgelost:
http://www.dynamicdrive.com/style/blog/entry/css-equal-columns-height-script/

Google is mijn vriend. Ben er wel een beetje moe van dat Javascript dikwijls de problemen van CSS op moet lossen. Heb ook al javascript moeten gebruiken omdat Internet Explorer niet goed omgaat met :hover.
 
CrawlBackwards

CrawlBackwards

14/11/2006 19:55:00
Quote Anchor link
ik heb t ooit opgelost door met meerdere layers te werken.. dat zag der uiteindelijk goed uit.. als je nog wat wil kan ik t opzoeken stuur dan ff een pm..
 
Leo

Leo

14/11/2006 20:08:00
Quote Anchor link
Dit moet je eigenlijk doen met een achtergrond afbeelding op de body ;)
Heb het probleem ook gehad en dat is de simpelste en beste methode.
 
CrawlBackwards

CrawlBackwards

14/11/2006 20:09:00
Quote Anchor link
maar een achtergrond plaatje werkt niet voor alle resoluties.. tenzij je het op zon manier doet dat je ook dan met layers gaat werken..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.