CSS: liquid layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software developer met Product Owner ambities gezo

Functie Alle apps, software en hardware zijn volledig zelf ontwikkeld. Hierdoor is er veel kennis in huis. Het meeste staat momenteel in Java maar ze willen graag volledig over in PHP. Hierbij is momenteel gekozen voor het framework Laravel, maar ze staan altijd open voor een goede discussie. Je werkt voornamelijk aan de applicatie tussen de apps en de hardware, die zorgt voor o.a. de integratie met 3e partijen (zoals Google Home). Hiernaast ben je als Product Owner bezig met zaken zoals backlogmanagement en het schrijven van stories, welke je afstemt met hun externe development team. Eisen • HBO of

Bekijk vacature »

Front-end .NET developer Internationaal software p

Bedrijfsomschrijving Mijn klant maakt software om vele processen binnen bedrijven te digitaliseren. Ze ontwikkelen een cloud-based platform die dit allemaal regelt. Dit platform is divers, maar het kan onder andere ook de communicatie tussen bedrijven een stuk makkelijker maken op meerdere fronten. Zo kan er makkelijk verschillende vormen van data uitgewisseld worden om zo de administratie goed op orde te houden. Ze hebben duizenden klanten en zijn actief in tientallen landen, ze zijn al een goed gevestigde naam! Functieomschrijving Als .NET developer zal je breed inzetbaar zijn. Het grootste gedeelte van je werk zal zitten in de front-end, maar back-end

Bekijk vacature »

Java Software Developer

Wat doe je bij TenneT? Als Java Software Developer begeef je je binnen een complexe en uitdagende omgeving waar creativiteit en initiatief voor nieuwe ideeën op prijs wordt gesteld. Je ziet resultaat van je werk en draagt bij aan lange termijn oplossingen. TenneT kent een groot en complex applicatielandschap, variërend van oud en nieuw en uiteenlopend van ontwikkel tot beheerwerkzaamheden. Jouw verantwoordelijkheden zijn onder andere: Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, bouwen, testen en onderhouden van Java applicaties; Nauwe samenwerking met architecten en jouw scrumteam in sprints van twee weken; Daarnaast voer je level 2 support uit van applicaties in

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Senior Java Full Stack Developer

Functieomschrijving Als Senior Java Full Stack Developer binnen ons Client domein maak je directe impact op de dienstverlening van heel Randstad Groep Nederland. Je bent onderdeel van onze interne IT afdeling. Ondanks de domein naam dus geen eindeloze klantopdrachten, maar juist focus op de technische innovatie van onze eigen processen en dienstverlening. Om dit continu te kunnen optimaliseren zitten we middenin een grote transformatie en zijn daarom op zoek naar een tweetal vaste senior developers die ruimte en vrijheid zoeken om hun kennis en ervaring in te zetten. Wat bieden wij? Het nodige vertrouwen en de autonomie om je werk

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Bedrijfsomschrijving Yacht is dé organisatie van en voor professionals. Wij verbinden professionals en organisaties die het verschil willen maken. Ons doel is optimaal resultaat: jou als professional uitdagend werk bieden waarmee jij de organisaties van onze opdrachtgevers blijvend verbetert. Yacht is een dochter onderneming van Randstad Holding met een focus op hoog opgeleide professionals. Geïnteresseerd? Dan willen we jou graag beter leren kennen! Functieomschrijving Ben jij een Fullstack developer die de uitdaging zoekt om op detacheringsbasis tijdelijke opdrachten te doen bij grote klanten als: Heineken, Bol.com Philips, KPN, ABN AMRO, Rabobank, ING, PWC, VodafoneZiggo, Leaseplan, Athlon International, Randstad Holding etc

Bekijk vacature »

Junior Software Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe futures en updates; Het doorontwikkelen van de applicatie; Het analyseren van incidenten; Het oplossen van 2e en 3e lijns incidenten; Het implementeren van het ERP systeem op nieuwe locaties; Het bieden van ondersteuning. Hier ga je werken Deze enterprise organisatie heeft meerdere locaties en zal op niet al te lange termijn nog meer locaties openen! Dit brengt met zich mee dat het ERP systeem, welke als levensader door de organisatie heen loopt, op deze locaties nog geïmplementeerd zal gaan worden. Het ERP systeem waar zij mee werken is een maatwerksysteem en is

Bekijk vacature »

Webdeveloper

Bij VGZ hebben we een heldere missie: samen werken aan een gezonder Nederland, elke dag weer. Jij draagt binnen de rol van Webdeveloper bij VGZ direct bij aan het realiseren van deze missie. Benieuwd hoe? Bekijk hier de vacature. Hoe ook jij het verschil maakt Als Webdeveloper is het jouw taak om met .Net en Angular softwarecomponenten, applicaties en interfaces voor onze online omgevingen te ontwikkelen, te optimaliseren en te beheren. Denk hierbij aan onze afgeschermde Mijn-omgevingen, de publieke websites van onze verschillende merken (zoals vgz.nl en bewuzt.nl), onze chatbot of ons werkgeversportaal. Daarbij opereer je in een dynamische omgeving

Bekijk vacature »

Oracle PL/SQL ontwikkelaar voor maatschappelijke o

Bedrijfsomschrijving Dagelijks worden er in de zorg enorme aantallen data geproduceerd. Van medicijngebruik van patiënten tot aan loonkosten van personeel. Deze data bevat een schat aan informatie die pas zichtbaar wordt als ze op de juiste manier worden verzameld, opgeslagen, beheerd, bewerkt en vergeleken. Hiermee helpen zij medische instellingen om hun informatiepositie te verbeteren. Kijk bijvoorbeeld op het gebied van kwaliteit, bedrijfsvoering en marktpositie. Functieomschrijving Mijn klant heeft de huidige Oracle applicaties volledig binnen Forms reports en designer draaien. De bedoeling is dat al deze applicaties omgezet worden naar Apex applicaties in de toekomst. Daarom is mijn klant ter uitbreiding

Bekijk vacature »

C#/.NET Developer

"As a C#/.NET developer in my team you contribute to the correct translation of domain-specific, technical and business requirements into intelligent solutions that are applied at leading high-tech customers. You work closely with colleagues to properly coordinate the development process, decide on software implementations, participate in code design and test documentation reviews. In this role you will focus on creating software in C# and .NET, contributing to the development of high-tech software platforms in a scrum/Agile way of working, in order to maintain high software quality and make interfacing with the hardware easier." What do you bring? Bachelor or Master

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Business Developer Cloud Telecom / High Tech / 3.6

Samengevat: Deze werkgever is de toonaangevende leverancier van communicatieoplossingen. Ben jij geschikt als Business Developer Cloud? Heb je ervaring in een soortgelijke functie? Vaste baan: Business Developer Cloud Telecom WO 3.600 - 5.400 Business Developer Cloud Deze werkgever is een toonaangevende leverancier van communicatieoplossingen die operators en digitale spelers wereldwijd in staat stelt te presteren en te transformeren. Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! Functie: Voor de vacature als Business Developer Cloud Den Haag WO ga je het volgende doen: Je bent een zelfstandige en

Bekijk vacature »

Medior Java developer (backend)

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Wij zijn zowel naar junior, medior als senior developers op zoek. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op lang termijn ook door de klant zelf aan te passen is. Door het werken met Mendix ga je kijken waar de klant écht naar op zoek is. Wij zijn op zoek naar consultants die al enige ervaring hebben

Bekijk vacature »
Bo az

Bo az

11/11/2006 13:31:00
Quote Anchor link
Ik heb een probleempje met CSS waar ik echt even niet uit kom. Ik heb het geprobeerd zo simpel mogelijk te illustreren, zie hier.

Je ziet daar 3 div's met opvallende kleuren, de rechter div heeft een breedte in em's de linker div is echter net zo breed als de tekst die hij bevat. Alleen zou ik graag willen dat de linker div de rest van de rode content div vult.

Ik heb echter geen idee hoe ik dat kan oplossen, want met em's kan je de breedte niet zetten omdat, dat bij verschillende resoluties verschilt, met px kan het om de zelfde rede niet en met % wordt het ook nogal rommelig.

Misschien is één van jullie dit probleem wel eens tegen gekomen en heeft een passende oplossing?

PHP hulp

PHP hulp

26/09/2022 17:38:19

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/11/2006 13:40:00
Quote Anchor link
http://62.195.175.35/openbaar/PHPHulp/liquid.php

Is dit wat je zoekt? Of moet de linker div ook tot onderaan de rechterdiv komen. Want dat wordt nog even puzzelen dan :P

Edit: Even wat sunfjes toegevoegd dat je wat kan testen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z

Bo az

Bo az

11/11/2006 13:54:00
Quote Anchor link
Jij hebt nu je linker div niet ge float, dat heb ik wel en dat is ook nodig voor het juiste resultaat.

Ook heb jij er genoeg tekst in staan zodat de linker div vanzelf naar de rechter div gedrukt wordt.

Het gaat er dus om dat beide, links en rechts een float hebben en dat de linker div weinig inhoud heeft.

Edit: ah ik had je edit nog niet gelezen, maar het gaat ook om de float :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az

Bo az

Bo az

11/11/2006 14:05:00
Quote Anchor link
Goed, het lijkt er toch op dat ik er dankzij jou bijdrage ben uit gekomen :)

Ik heb de float: left; weg gelaten, dit zorgde er voor dat de child elementen in IE geen style meer hadden, maar dat heb ik opgelost door deze een position: relative; te geven.

Het lijkt er dus op dat ik er uit ben :) bedankt WJ!

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/11/2006 14:09:00
Quote Anchor link
Boaz, die float:left zorgde er juist voor dat je div niet uitvulde...

Bo az

Bo az

11/11/2006 14:12:00
Quote Anchor link
Ja, dat snap ik maar als ik die float left niet had, had ik andere problemen, die ik nu dus opgelost heb ;)

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/11/2006 14:14:00
Quote Anchor link
Ik had het eerst iets anders, dat juist de linkerkant niet helemaal naar beneden zat.. Moet je een beetje spelen met die clear:left en right in beide divs als je het zo zou willen...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.