[CSS] Zwarte border submit Buttion IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Teun Hesseling

Teun Hesseling

19/04/2013 11:33:39
Quote Anchor link
Goededag allen,

Ik probeer in IE10 een submit button die een zwarte border heeft weg te halen. En dit heeft te maken met de focus. Zodra ik op een tekstveld klik gaat de zwarte border weg om de button weg.

dit is mijn code
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
input{
    outline: none;
    background-color: #ffffff;
    padding-left: 1px;
    border-width: 1px;
    border-style: solid;
    border-color: #c6c6c6;
}

input:focus {
    border-color: #4bacc6;
}

input:hover {
    color: #4bacc6;
    border-color: #4bacc6;
}


ik had dit sukje gevonden

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
input[type=submit],
input[type=reset],
input[type=button]
{
    filter:chroma(color=#000000);
}


alleen dat zorgt ervoor dat de hele css van de submit knop weg/verneukt raakt.

Weet iemand hier een antwoord op of moet ik er maar mee leven?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 20:34:07
 
Roy -

Roy -

19/04/2013 13:40:30
Quote Anchor link
Misschien dat het gebruik van een reset helpt? http://necolas.github.io/normalize.css/2.1.1/normalize.css
 
Teun Hesseling

Teun Hesseling

19/04/2013 13:54:10
Quote Anchor link
Handige tips, maar helaas niet wat ik zoek.
 
Kris Peeters

Kris Peeters

19/04/2013 14:29:15
Quote Anchor link
Common controls, zoals knoppen, scroll bars, radio buttons, ...
Webbrowsers geven daar graag hun eigen stijl aan.
Het valt meestal niet mee om die op elke browser identiek te maken.

Als je er niet uit raakt ... maak een print-screen van een button, sla het op als 'button.png'
en gebruik dan
<input type="image" src="button.png">
 
Teun Hesseling

Teun Hesseling

19/04/2013 16:36:14
Quote Anchor link
Dat is een mogelijkheid, maar dat is nou niet echt een nette manier. enige wat de knop is , is een rechthoekige knop die standaard lichtgrijs is en als je erover heen gaat een felblauwe kleur heeft. Om daar nou een afbeelding van te maken is een beetje overdreven. Maar het is een idee.

Maar dan als nog, meestal is er wel iets waardoor je style van een browser als nog kunt overrulen.

Maarja ik heb er nu eigenlijk al te veel tijd aan verspilt vanwege zo'n lullige border.

Mocht iemand nog het antwoord weten, we hebben een paar css mensen hier aanwezig, dan hoor ik het graag.
 
Landleven Tips

Landleven Tips

19/04/2013 17:10:43
Quote Anchor link
Probeer dit eens:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
input[type=submit],
input[type=reset],
input[type=button] {
 display: inline-block;
  font-size: 14px;
  color: #333333;
  background-color: #f5f5f5;
  border: 1px solid #cccccc;
}
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.