[CSS/HTML] Goed gedaan en hoe doe kan ik dit het beste doen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dylan -

Dylan -

20/08/2013 14:59:37
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil de volgende dingen doen waarvan ik niet weet hoe en of ik dit wel goed heb gedaan:

- Hoe krijg ik de naam en het online bolletje op dezelfde lijn? (heb display:inline; al geprobeerd)
- Hoe krijg ik die ruimte weg tussen de naam en de rank? (element inspecteren kom ik op geen margin uit?)
- Hoe kan ik die lijn die de profiel foto, rank enz gescheiden houden verlengen tot die tegen de border lijn aan komt(de div topic_post een height:auto; geven, of height:100%)
- Zie de css regel 101, heb ik dit zo goed gedaan? (ik denk van niet)

Online view:
http://sycoon.s3.one2xs.com/forum/

Mijn vraag is dus hoe ik deze dingen kan maken en of ik het wel goed heb gedaan.

- Zeldjzaam
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:55:53
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

20/08/2013 15:32:06
Quote Anchor link
Stel je vraag eens wat duidelijker dan kunnen we je helpen... en kan je ook wat specifieker zijn in je titel...

Zeldj zaam op 20/08/2013 14:59:37:
- Hoe krijg ik de naam en het online bolletje op dezelfde lijn? (heb display:inline; al geprobeerd)

Dit gaat om een <ul> <li> element?

Zeldj zaam op 20/08/2013 14:59:37:
- Hoe krijg ik die ruimte weg tussen de naam en de rank? (element inspecteren kom ik op geen margin uit?)

spreekt voor zich dan toch? geen margin... dus margin:0;


Zeldj zaam op 20/08/2013 14:59:37:
- Zie de css regel 101, heb ik dit zo goed gedaan? (ik denk van niet)

Werkt het zoals jij het wil? dan is het toch goed...

Hoe lang ben je eigenlijk al bezig en hoeveel ervaring heb je met css en html? dat maakt het beantwoorden van deze vraag een stuk makkelijker!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.