cURL & Undefined offset

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ben Elsinga

Ben Elsinga

17/03/2011 23:46:06
Quote Anchor link
Hallo,

Afgelopen week ben ik bezig geweest met een script om mijn gewerkte uren in een eigen database bij te houden. Dit d.m.v. cURL. Het was even wat zoeken, maar heb het voor mekaar. Nu vraag ik me af, kunnen ze op de website van mijn werk dit zien? En zouden ze cURL gebruik in de toekomst kunnen blokken? Via google lijkt me het antwoord hierop dat zoiets niet kan.

Daarnaast heb ik nog een vraag, er komen nog al wat variabelen uit de pagina voort die ik via cURL binnen haal. Echter verschilt het per week/dag of die variabelen gevuld zijn. Dan volgt er een 'notice'. Het script gaat gelukkig wel door. Nu kan ik deze variabelen stuk voor stuk gaan checken op inhoud, maar dat maakt het script zo on overzichtelijk. Zijn hier andere oplossingen/ideeën voor?

Groetjes!
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.