curl_errno() multi cURL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Peter  paul

peter paul

22/07/2011 19:33:18
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik heb een vraagje over curl_errno. Ik heb het al vaker gebruitk en toen werkte het precies zoals ik wilde. Maar dat was bij een enkelvoudige cURL aanvraag. nu zou ik dus graag curl_errno() gebruiken alleen dan met een parallel cURL.

Dus mijn vraag is hoe kan ik curl_errno() gebruiken bij een multi cURL??
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 22:30:14
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

22/07/2011 19:37:48
Quote Anchor link
Op dezelfde manier zoals je het normaal ook zult doen. Een kwestie van het op de juiste manier implementeren.
 
Peter  paul

peter paul

25/07/2011 14:56:38
Quote Anchor link
Dus ik moet het op de zelfde manier doen maar dan anders?? daar kan ik natuurlijk niet zo veel mee.

Zou iemand mij in de goede richting kunnen sturen?? want ik kom er zelf niet uit.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

25/07/2011 15:04:00
Quote Anchor link
Die functie geeft altijd het nummer van de laatste fout terug. Dus dat kun je toch ook toepassen in een paralelle situatie aangezien je de curl requests toch na elkaar moet versturen? Of zie ik dat verkeerd?
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

25/07/2011 17:56:21
Quote Anchor link
Tja, als je niets relevants hebt om te laten zien kan ik je ook niet in de juiste hoek in duwen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.