Data verwerken en nieuwe PHP file launchen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michel Koonen

Michel Koonen

03/12/2009 21:52:00
Quote Anchor link
Ik zou graag weten hoe ik vanuit een PHP file welke data verwerkt een andere PHP file "start". Ik heb behoorlijk wat PHP boeken/forums doorlopen maar kan hier niets over vinden.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:21:16
 
Mark L

Mark L

03/12/2009 21:54:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je include / require bedoelt.
 
Michel Koonen

Michel Koonen

03/12/2009 22:36:00
Quote Anchor link
Denk 't niet... Doel bijvoorbeeld op 't aanroepen van een php script wat thumbnails genereerd voor een directory met pics en vanuit dat php script een andere php pagina laad/start.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

03/12/2009 22:39:00
Quote Anchor link
Gebruik maken van een header?
 
Michel Koonen

Michel Koonen

03/12/2009 22:53:00
Quote Anchor link
header gegoogeld: "Remember that header() must be called before any actual output is sent, either by normal HTML tags, blank lines in a file, or from PHP"

Wat nu als de betreffende php file wel output genereerd en ik wil daaropvolgend een andere php file launchen.
 
Hipska BE

Hipska BE

04/12/2009 00:18:00
Quote Anchor link
Wat gebeurt er ongeveer in die andere php file?

Anders kan je een aanroep ervan nabootsen in php zelf file_get_contents('http://site.ext/script.php'); of met exec de commandline php.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.