database buffer probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Yves martens

yves martens

18/05/2015 00:30:18
Quote Anchor link
Het probleem is als volgt , ik heb een database werkende op mysql en anderen , maar de database in dit geval over wagens buffert van merk niet naar model en hier schiet mij momenteel kennis tekort , de url http://www.betaalbarewebdesigner.be/D-Brand/car.php groetjes

Edit:
Persoonlijke gegevens weggehaald. Dit is niet relevant in het forum.
Hulp geschiedt uitsluitend via dit topic.
Gewijzigd op 18/05/2015 10:20:14 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:06:38
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

18/05/2015 00:40:10
Quote Anchor link
laat json/car.php maar eens zien en zet php error reporting eens aan.
 
Henk de Vriep

Henk de Vriep

18/05/2015 10:08:24
Quote Anchor link
- Laat een zien hoe je DB er uit ziet? Heb je bijv. foreign keys ingesteld?
- Drop hier eens je query.

Zonder deze gegevens kunnen we hier niet veel voor je doen.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

18/05/2015 13:41:08
Quote Anchor link
Als je een merk selecteert dan lopen de twee requests om de andere dropdowns te vullen vast met een Internal Server Error (HTTP status code 500).

Dit betreft:
http://www.betaalbarewebdesigner.be/D-Brand/server/json/car.php?sleep=1&model=
http://www.betaalbarewebdesigner.be/D-Brand/server/json/car.php?sleep=1&brand=1

Wat Frank dus voorstelt is een goed idee.
 
Yves martens

yves martens

18/05/2015 22:24:59
Quote Anchor link
Mijn excuses voor de late reactie kan ik jullie via pm even toegang geven tot de database? en host?
 

19/05/2015 10:00:55
Quote Anchor link
Lekker makkelijk, laat een ander maar het werk voor je oplossen wat je zelf moet doen.
Zou je niet eens zelf in dat logbestand van die server van je gaan kijken om te achterhalen wat er nu eigenlijk fout gaat?
En dan zelf eens gaan zoeken op internet als je er niet direct uit komt?
Dat maakt het lezen van het forum hier wat interessanter.
 
Yves martens

yves martens

19/05/2015 13:19:55
Quote Anchor link
Paar dagen gezocht ,elk forum heeft ne forumbully hier ben jij dat dus , het is al opgelost , alvast bedankt aan de rest
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

19/05/2015 13:26:26
Quote Anchor link
@An tje, ik mag je wel hrrr.. Lekker direct, hou ik wel van !
 
Yves martens

yves martens

19/05/2015 13:26:42
Quote Anchor link
topic mag gesloten worden groetjes
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/05/2015 13:44:30
Quote Anchor link
In het algemeen wordt er verwacht dat mensen op dit forum zelf wat uitzoeken en proberen. Er zal soms wel eens iemand zijn die een kant-en-klare code wilt geven, maar verwacht dit niet altijd.

Verder sluit ik het topic niet omdat deze gewoon aan de huisregels voldoet. Als hij niet actief is zal hij wel naar beneden in de topiclijsten zakken.
 

19/05/2015 14:05:40
Quote Anchor link
Wat heet een bully, ben er wel eens iemand tegengekomen die op dezelfde manier tijdens een remote sessie zei van "Joh, het is 5 uur, ik ga naar huis. Maak jij verder mijn karwei even af?" terwijl het niet eens mijn karwei was. Je kunt toch niet zomaar verantwoordelijkheid bij een ander leggen? Als iemand hier zomaar credentials te grabbel gooit, weten wij veel van wie die server precies is en wat die persoon daar eigenlijk mee wil.
En je kan niet zeggen dat ik geen tip heb gegeven. Serverlogs bevatten doorgaans vrij specifieke errors die je snel naar de oorzaak van een probleem helpen.
Overigens fijn dat het is opgelost.
Wat was nou het probleem en hoe is het opgelost?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.