Database Designer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Axel de Mol

Axel de Mol

17/04/2007 11:39:00
Quote Anchor link
Ik was dus even op zoek naar software om databases te designen, normaal gebruik ik hier Dezign voor van Datanamic, maar ik werd er gek van dat ik het telkens maar 30 dagen kan gebruiken. Dezign moet ik voor school gebruiken dus daar moet ik dan nog wel een oplossing zien te vinden maarja..

Dus ik ging mooi ff op zoek want voor persoonlijk gebruik heb ik er ook nog een nodig. Dus na wat zoekwerk heb ik een programma van fabFORCE gevonden wat ik wel wil delen met jullie, een open source database ontwerper voor MySQL en SQLite.

*klik hier voor de website*
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 08:16:51
 
Frank -

Frank -

17/04/2007 11:44:00
Quote Anchor link
Ik gebruik Eclipse met een plugin. Hiermee kun je voor diverse soorten databases, oa. PostgreSQL, fraaie modellen aanmaken.

Eclipse is 1 van de betere ide's en helemaal gratis te gebruiken. Er zijn honderden, misschien wel duizenden, plugins voor te krijgen om de boel naar eigen behoefte uit te breiden. Bij mijn weten is er niet 1 platvorm dat zo flexibel is.

Aanrader!

Ps. IBM, Intel, Motorola, Nokia, Zend, etc. etc. leveren hun bijdrages aan Eclipse
 
Axel de Mol

Axel de Mol

17/04/2007 11:53:00
Quote Anchor link
misschien eens een idee om naar te kijken ja, ik ben zelf gewend aan dezign. En dat programma van fabFORCE leek qua interface vrij veel op Dezign, daarom is het voor mij in ieder geval een fijne overstap.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

17/04/2007 13:02:00
Quote Anchor link
Kalle kwam laatst met PowerDesigner van Sybase
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

17/04/2007 13:03:00
Quote Anchor link
http://ondras.praha12.net/sql/demo/ Dat is een online tool vind ik persoonlijk ook wel mooi
 
Axel de Mol

Axel de Mol

19/04/2007 10:11:00
Quote Anchor link
grappige tool moet ik zeggen, hoe is de code die eruit komt? je zult daar alleen niet met al te veel constraints en triggers enz kunnen werken of niet?
 

19/04/2007 10:54:00
Quote Anchor link
Ik gebruik voornamelijk papier, gum en potlood. En voor de rest MySQL Workbench klik
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.