Database HTTP tunneling

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lasse

Lasse

12/02/2009 20:01:00
Quote Anchor link
Hallo,
Ik ben op zoek naar een manier om mijn remote database te tunnelen over HTTP. Mijn host heet namelijk niet de poort van de database open staan, dus ik kan de database niet remote bereiken.
Misschien weet iemand een programmaatje die ik lokaal kan draaien en die via een php-scriptje ofzo verbinding maakt met mijn database, en deze op een of andere manier beschikbaar stelt voor andere programma's om te gebruiken?

Alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 13:06:53
 
Pepijn de vos

pepijn de vos

13/02/2009 13:54:00
Quote Anchor link
Je zou natuurlijk gewoon de sql query, ww en login in de get of post kunnen stoppen met curl, en dan met je php wat xml/json uitspugen toch?

Of je doet het iets meer high-level, dat je iets doet met ?action=pages en dan wat xml of json uitspugen...

Of wou je echt een sql server in php gaan typen?
 
Lasse

Lasse

13/02/2009 17:26:00
Quote Anchor link
@pepijn: Zoiets moet dat inderdaad zijn ja, en dat zou ik ook wel zelf kunnen maken, alleen heb ik dan nog een programmaatje op mijn computer nodig die deze verbinding omzet naar een verbinding die te lezen is door programma's die op een normale manier met een database verbinden. Hij zou dan dus bijvoorbeeld op mijn localhost poort 5432 (postgresql) kunnen gaan luisteren, en alle aanvragen die hij daar krijgt doorsturen naar het php-script, of iets dergelijks. En dat kan ik helaas niet zelf maken...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.