Database legen, op aantal tabellen na

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Matthijs Vos

Matthijs Vos

24/04/2012 19:52:04
Quote Anchor link
Hallo, ik heb even een vraagje.

Ik heb een database, en hier zitten momenteel ontzettend veel tabellen in omdat ik wordpress nogal vaak had geinstaleerd. Nu wil ik graag de database leeggooien op een aan tabellen (die van de wp installatie die ik gebruik) na. Iemand enig idee hoe dit een beetje snel kan?

Matthijs
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 07:56:21
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/04/2012 19:56:33
Quote Anchor link
phpmyadmin, je kan daarmee 'truncate' uitvoeren...
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

24/04/2012 20:09:32
Quote Anchor link
ik doe: truncate IDeal_idealcheckout
Dan geeft de query Uw SQL-query is succesvol uitgevoerd. (Query duurde 0.0365 sec), maar de tabel blijft echter bestaan...

Toevoeging op 24/04/2012 20:14:38:

Probleem opgelost, ik wou alles in 1x weggooie (op een paar na) maar met een DROP TABLE werkt het ook wel..
 
Aad B

Aad B

24/04/2012 20:17:20
Quote Anchor link
Truncate lost je probleem niet op, je gooit dan alles leeg. Je zal eerst uit moeten zoekn wat je kwijt wil. Zijn deze wordpress installs meerdere keren naast elkaar geinstalleerd of steeds in dezelfde tabellen (database/username)? Hoe zie je welke tabellen je kwijt wilt?? Dat moet je eerst uitvinden en dan kan je een DROP TABLE doen van de tabellen die je kwijt wilt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.