Database opzet en 2 complete scripts

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marc rc is as

Marc rc is as

01/10/2010 22:43:46
Quote Anchor link
Enige tijd geleden ben ik een eigen (parttime) bedrijf gestart. Met ruime kennis van (X)HTML en CSS ben ik een aantal cursussen gaan volgen voor PHP/MYSQL. Waar schijnbaar niet voldoen tijd is besteed aan het inrichten van databases en koppeltabellen.

Wat zoek ik?

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een simpele database opzet met de daarbijhorende scripts. Voorzien van de nodige commentaarregels. Ik wil er namelijk zelf van leren, zodat ik later de techniek kan toepassen. Ik zoek dus iemand die mij nog veel kan leren!

Het gaat om een script dat het mogelijk maakt voor leden om zich af te melden voor datums die op de website staan.
Het tweede script moet groepen vormen van de leden. Elk lid kan tot meerdere groepen behoren. Bijv.: 'n lid kan lid zijn van de feestcommissie maar ook van het bestuur en misschien zelfs een derde commissie.

Een deel van de database heb ik zelf al gemaakt maar behoeft waarschijnlijk wijzigingen. Zo ook de scripts die ik al heb vervaardigd.

Vooraf kan je van mij de nodige info krijgen om een prijs te bepalen voor deze job.
We spreken dus vooraf een prijs af. Als blijkt dat dit gaat werken zal er vast meer volgen omdat ik erg leergierig ben en gemerkt heb dat ik niet alles zelf direct kan doen.

Stuur een PM of gebruik dit e-mail adres:

[email protected]

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 19:05:24
 
Aad B

Aad B

01/10/2010 22:58:32
 
Marc rc is as

Marc rc is as

02/10/2010 09:02:54
Quote Anchor link
Goed gezien Aad, dat topic ben ik zelf gestart, maar kan daar dus niet uitkomen. Ik heb er wel wat voor over om dat werkend te krijgen.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

02/10/2010 11:42:52
Quote Anchor link
Ik kan het mis hebben, maar is jou bedrijf toevallig een webdesign bedrijf?

want ik weet niet of ik persoonlijk scripts zou gaan maken voor de concurrent?!
 
Marc rc is as

Marc rc is as

02/10/2010 12:57:59
Quote Anchor link
Dat klopt, dat is het. Wat is er mis met freelance wat scripts schrijven?
Ik betaal er toch gewoon voor.
 

02/10/2010 14:14:19
Quote Anchor link
Marc rc is as op 02/10/2010 12:57:59:
Dat klopt, dat is het. Wat is er mis met freelance wat scripts schrijven?
Ik betaal er toch gewoon voor.


Als jij zelf je scripts niet kan schrijven, en er iemand anders voor nodig heeft, dan betekend dat dat die iemand anders zelf jouw klanten kan krijgen ;-).
Of zoals hier op phphulp het geval was dat de e-modifier van een preg_ functie aan stond.
Gewijzigd op 02/10/2010 14:16:52 door
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.