Database update met XML of CSV bestand

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Matthijs PHPHULP

Matthijs PHPHULP

30/01/2011 10:47:19
Quote Anchor link
Ik heb laatst van mijn leverancier een inlogcode gekregen voor een server (gewoon ip adres). Daarop staat hun actuele voorraad in een CSV en XML bestandje. Nu wil ik graag dat iedere dag dit automatisch gedownload wordt en de database wordt aangepast. Maar is dit mogelijk en zo ja hoe?

Ik gebruik trouwens mysql en de hosting is bij yourhosting, weet niet of je er wat aan hebt maar toch :)

Het gaat dus om het updaten van een database met een CSV of XML bestand die op een beveiligde server staan, een kolom de bar code moet vergeleken worden met de bar code in de database en dan moet de voorraad gesynchroniseerd worden.

Heeft iemand hier een goede manier voor? Ik weet namelijk zo snel niet hoe te beginnen. Ik weet ook niet precies welke gegevens jullie hier voor nodig hebben, dus als je iets nodig hebt moet je het even zeggen dan zorg ik dat ik het upload.

Alvast bedankt

Matthijs
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.