Dataserver opzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java / Hippo developer

Functieomschrijving Randstad is een pionier in de hr-dienstverlening. Sinds de oprichting in 1960 zijn wij uitgegroeid tot dé grootste hr-dienstverlener in de wereld. Onze missie is om de wereld van werk te ontwikkelen. Dit doen wij voor iedereen die met werk te maken heeft: onze klanten, kandidaten, medewerkers en de maatschappij als geheel. In de hele wereld, en zeker ook in onze thuismarkt Nederland. Door onze passie voor mensen te combineren met de kracht van de hedendaagse technologie en innovatie, ondersteunen we mensen en organisaties bij het realiseren van hun ware potentie. Dit noemen we human forward. Randstad Groep Nederland

Bekijk vacature »

Junior of medior .NET C# (web) ontwikkelaar, inhou

Ben je een junior of medior .NET C# ontwikkelaar en op zoek naar een nieuwe baan in Rotterdam? Een inhouse baan waar je werkt aan maatwerkapplicaties, direct contact hebt met klanten en samenwerkt met een leuk team van ontwikkelaars? Een baan waar je plezier haalt door de beste oplossing voor de klant te vinden? Wellicht dat deze organisatie dan iets voor jou is. Voor een software bedrijf in Rotterdam zijn we op zoek naar een .NET C# ontwikkelaar. Het bedrijf bestaat al meer dan 20 jaar en richt zich op het ontwikkelen van unieke software op maat (web, apps, desktop

Bekijk vacature »

Ervaren .NET developer gezocht, api development, .

Ben je een ervaren .NET developer en op zoek naar baan waarbij je je ook meer kunt gaan richten op architectuur? Binnen een leuke, sociale en betrokken werkomgeving? Met technieken als .NET Core en Azure? Dan zou deze baan wellicht iets voor jou kunnen zijn. Voor een organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar eens ervaren .NET ontwikkelaar. De organisatie bevindt zich in de financiële branche en is een van de grotere spelers in hun vakgebied. De organisatie bestaat uit circa 600 medewerkers en heeft verschillende vestigingen in Nederland. Het hoofdkantoor zit in Rotterdam en daar is ook de

Bekijk vacature »

Senior Node.js Developer (NL) bij PostNL

Senior Node.js Developer (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Senior Node.js Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software. Je doet dit door complexe bedrijfskritische logistieke business processen te vertalen naar de ontwikkeling en uitbreiding van onze Cloud IT-platformen en software oplossingen in JavaScript en AWS" Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Als Senior Node.js Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead Engineer, JavaScript Developers en Solution Consultants. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bouwen aan het Event Management Platform (EMP). Dit platform

Bekijk vacature »

Front End Developer Medior

Functieomschrijving Neem jij graag de verantwoordelijkheid op je? Zie jij complexiteit als een uitdaging en schrikt een applicatie waarmee dagelijks meer dan 100.000 medewerkers worden gepland je niet af? Dan ben je bij onze opdrachtgever aan het juiste adres! Onze opdrachtgevers Workforce Management software en services dragen bij aan het slimmer plannen van personeel. Zij helpen zelfstandige ondernemers en formules om een balans te vinden tussen loonkosten en productiviteit. Een juiste balans heeft een positieve uitwerking op de winkelbeleving en daardoor ook op de klanttevredenheid. De workforce managementsoftware draait in meer dan 1000 winkels in Nederland, België en Duitsland en

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Bedrijfsomschrijving Als Junior of Medior .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De organisatie heeft ook een adviserende rol, omdat het de klantprocessen raakt en de markt constant in beweging is. Je komt te werken bij een familiebedrijf met een prettige sfeer en een fijne werkomgeving. De IT

Bekijk vacature »

Typescript Developer Internationaal

Bedrijfsomschrijving De organisatie waar jij als TypeScript Developer komt te werken is te karakteriseren als een handelsonderneming en een echt familiebedrijf. Het bedrijf is internationaal bekend en is gelegen in Utrecht. Er wordt veel waarde gehecht aan een open en laagdrempelige bedrijfscultuur. Als TypeScript Developer met een hands-on mentaliteit zal jij de hoofdverantwoordelijke worden voor de continuïteit en toekomst van de TypeScript webapplicaties. Deze applicaties dienen gekoppeld te worden aan het huidige IT-landschap binnen de organisatie en worden gebouwd middels TypeScript, Angular, NodeJS en GraphQL. Jij zal dus het echte pionierswerk verrichten. Voor dit pionierswerk krijg jij als Developer de

Bekijk vacature »

Java Developer - REMOTE - Amsterdam, Den Haag, Rot

My client, a growing consultancy company, is looking for a Java Developer to join their team. They are currently working REMOTELY so will consider candidates from all over the Netherlands - Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, 's-Hertogenbosch, Apeldoorn, Groningen etc. Working with clients in the banking, insurance, government, telecommunications, and energy industries, they have some exciting projects they are currently working on. I’m looking for someone with strong knowledge and experience with: · 5 years' experience as a software engineer · Hibernate · Microservices · Docker · Cucumber · Maven · Jenkins · MongoDB · React / Angular · Agile /

Bekijk vacature »

Datawarehouse ontwikkelaar / ETL ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een semi overheidsinstelling. Ze zijn bezig met het bouwen van een nieuwe BI omgeving. Ze hebben onderzocht hoe het datalandschap en de informatievoorziening geprofessionaliseerd kan worden. Als DWH Ontwikkelaar kun jij hier een belangrijk rol in gaan spelen over hoe je het verder gaat uitvoeren. Het is een informele organisatie met een goede werksfeer. De mensen die er werken zijn ambitieus en werken met de nieuwste technieken. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging als datawarehouse ontwikkelaar waar jij kunt meebouwen aan een nieuwe omgeving? Dan is deze functie je op het lijf geschreven. Functieomschrijving Datawarehouse

Bekijk vacature »

Senior C# Developer (NL) bij PostNL

Senior C# Developer (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Senior C# Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software. Je doet dit door complexe bedrijfskritische logistieke business processen te vertalen naar de ontwikkeling en uitbreiding van onze Cloud IT-platformen en software oplossingen in C# en AWS" Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Als Senior C# Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead Engineer, Developers en Solution Consultants. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bouwen aan onderdelen uit onze logistieke software omgeving. Binnen het

Bekijk vacature »

Angular Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een grote speler in de financiële branche met ongeveer 4500 medewerkers waarvan 450 IT-medewerkers. De organisatie staat continue in beweging en wil zich altijd blijven vernieuwen. Een belangrijk aspect voor deze organisatie is dat de klant altijd centraal staat. Binnen de afdeling waar je komt te werken wordt gezocht naar een ervaren Angular Developer. De afdeling bestaat uit twee scrum teams waarbij er altijd vanuit een DevOps manier wordt gewerkt, "You build it, you run it". De afdeling is verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van de webapplicatie en het beheer daarvan. Daarnaast is het team is

Bekijk vacature »

ERP Consultant

Wil jij een baan met veel klantcontact en denk jij graag mee in het verbeteren van kwaliteit en dienstverlening? Ben jij net afgestudeerd of ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken naar een Consultant die woonachtig is in de regio Dordrecht - Gorinchem - Breda om daar onze klanten te ondersteunen in het gebruik van onze ERP Software. ERP Consultant Regio Dordrecht - Gorinchem - Breda Wat ga je doen Je 40-urige werkweek bestaat voornamelijk uit werkzaamheden bij onze klanten. Je bent bijna dagelijks onderweg in de auto

Bekijk vacature »

Medio fullstack C# developer gezocht, Barendrecht

Voor een bedrijf in Barendrecht zijn we momenteel op zoek naar een medior fullstack C# developer. Het bedrijf heeft een webapplicatie ontwikkeld waarmee hun doelgroep bepaalde administratieve processen makkelijk kan afhandelen. Met hun systeem zijn ze binnen hun sector koploper op het gebied van innovatie en gebruiksvriendelijkheid. Door het succes van hun product en de mogelijkheid deze verder op te schalen, zijn ze momenteel op zoek naar een verdere uitbreiding van hun team. Het huidige team bestaat uit circa 20 mensen waarvan 7 .NET developer. Ondanks dat het een relatief jong team is, bezitten de meeste mensen behoorlijk wat kennis

Bekijk vacature »

.Net Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een grote internationale speler en draagt bij aan het geluk en plezier van werkende mensen. Op jaarbasis wordt de dienst door ruim 2 miljoen mensen gebruikt in binnen- en buitenland. De organisatie is te omschrijven als een innovatieve, jonge groep van professionals die zichzelf willen blijven ontwikkelen, veel verantwoordelijkheidsgevoel hebben en trots zijn op de dienst die wordt geleverd. Mede dankzij deze mindset groeit de organisatie en is er uitbreiding binnen het developmentteam. Als Full Stack/ .Net developer kom je te werken in een scrumteam van 7-8 personen. Men werkt met de nieuwste technieken (.Net core,

Bekijk vacature »

.NET Developer / Azure

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is gevestigd in het hart van Brabant en wordt gezien als de één van de beste .NET development organisaties in de provincie. Dagelijks werk je hier met ruim 40 enthousiaste .NET Developers, verdeeld over 9 Scrum teams, aan zeer complexe backend systemen. De backend systemen staan in het teken van high-intensity en high-availabilitiy en zijn opgebouwd met onder andere: - C#; - ASP.NET MVC / ASP.NET Core; - Microservices Architectuur; - Azure; - WCF. De teams bestaan uit 3-5 ontwikkelaars, 1 of 2 vaste (technisch)testers, 1 informatie analist en een Product Owner. Je zal niet alleen schakelen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Thomas

Thomas

15/01/2008 20:39:00
Quote Anchor link
Hallo. Ik heb thuis een kleine computer als server draaien, met alle muziek en films die ik heb. Nu wil mijn vriendin ook tot die films en muziek beschikken, en heb ik geen zin om iedere week mijn externe schijf te gaan verzeulen. Kan ik op de een of andere manier ervoor zorgen dat zij naar een bepaalde site gaat, inlogd, en dàn mijn bestanden kan bekijken?

Groetjes.
Thomas

PHP hulp

PHP hulp

24/02/2021 19:25:25

15/01/2008 20:47:00
Quote Anchor link
Wat dacht je van een ftp server opzetten?
klik

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/01/2008 20:51:00
Quote Anchor link
VPN opzetten, kan je thuis ook nog eens tegen elkaar CS'en via het netwerk en van elkaars printer gebruik maken.

Thomas

Thomas

15/01/2008 21:03:00
Quote Anchor link
Thuis werk ik met gedeelde mappen, en ik heb al een gedeelde printer. Dus dat werkt prima. Ik heb nu firezilla gedownload. alleen moet ik nu connecten naar een server. Welke moet dit zijn, en waarom.

Edit:
ik heb twee harddisken, eentje met windows en programma's, en een met alle films en albums. is het niet mogenlijk dat ze ergens inlogd, en dan op die harddisk terechtkomt? Dan hoef ik niet altijd bestanden op via ftp te uploaden oid..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas

15/01/2008 21:39:00
Quote Anchor link
Je moet kiezen voor de filezilla server.
Het beheerprogramma voor de filezilla server moet connecten naar localhost.

Thomas

Thomas

15/01/2008 21:43:00
Quote Anchor link
Die heb ik gedownload en geinstaleerd. Dus, gewoon 127.0.0.1 laten staan, en conecten. Oke. Maar, hoe zorg ik er dan voor dat ik bestanden in dat ding zet, en hoe kan mijn vriendin vanuit een ander ip dat openen?

15/01/2008 21:48:00
Quote Anchor link
Je moet via dat beheer programma een gebruiker toevoegen en aan deze gebruiker een mappen toewijzen en rechten.

Vervolgens moet je in je router de jusite porten forwarden en eventueel je firewall aanpassen. Je externe ip adres doorgeven aan je vriendin en ze moet er opkunnen.

- SanThe -

- SanThe -

15/01/2008 21:52:00
Quote Anchor link
Tip: Als je vriendin een vast ip-nummer heeft, geef dan alléén dat ip-nummer toegang tot de port-nummers in je firewall.

Thomas

Thomas

15/01/2008 21:58:00
Quote Anchor link
Ik heb gebruikers aangemaakt, en een map toegewezen. de hele harddisk. Tot zover geen probleem, maar, de router die wij gebruiken is beveiligd, en alleen mijn vader kan daarop. Ik weet niet hoe hij staat ingesteld. Ik ging net naar watismijnip.nl en daar kreeg ik mijn ip tezien. Als ik naar dat ip surf krijg ik een authorizationscherm van onze router te zien. Wat kan ik hieraan doen?

15/01/2008 22:04:00
Quote Anchor link
Je router ondersteund geen loopback (surfen naar je eigen externe ip adres).
Als je vriending naar dat ip adres surft krijgt zij gewoon een scherm met server geeft geen antwoord o.i.d.
Vraag aan je vader of hij de juiste poorten voor ftp foward naar jouw pc.

Thomas

Thomas

15/01/2008 22:10:00
Quote Anchor link
klopt :) mijn vriendin ziet gewoon kan pagina niet weergeven.

ik ben inmiddels ingelogd op de router, maar ik vind niets als ip forwarding.

Iemand bekend met een Thomson Speedtouch 500 series?

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

15/01/2008 22:11:00
Quote Anchor link
Ik zou gaan voor de VPN oplossing.

Thomas

Thomas

15/01/2008 22:16:00
Quote Anchor link
Jurgen. wil je mij dan ongeveer uitleggen wat ik nodig heb, hoe het werkt en hoe makkelijk het is voor mijn digibetische vriendin :P

15/01/2008 22:17:00
Quote Anchor link
klik en dan denk ik kiezen voor FTP

meeste speedtouch dingen zien er zo uit: klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Thomas

Thomas

15/01/2008 22:21:00
Quote Anchor link
Heb nu dit, maar daar staat FireZilla niet bij
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/SpeedTouch580/SpeedTouch580index.htm

Sorry, ik moet beter lezen. Default.

15/01/2008 22:22:00
Quote Anchor link
Kiezen voor FTP die staat er wel bij.

- -

- -

15/01/2008 22:23:00
Quote Anchor link
Speedtouch heb ik ook, doe bij uitvoeren-> cmd en typ in ipconfig.

Kijk wat je eigen ip is (wss iets met 10.0.0.*, en anders 192.1.1.*) en ga naar die url.

In je router configuratie kijk je naar "NAPT" en voeg je daar je eigen ip adres in met de juiste poort. Die staat dan open voor iedereen. Met de gebruikers via Filezilla kun je vervolgens toestemmingen gaan geven e.d.

Hoop dat dit je genoeg zegt, en anders mag je me wel even toevoegen op msn (pm me voor msn) :-)

Edit:
O, je heb het al gevonden, had bericht van 22:17 als laatste gezien
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Thomas

Thomas

15/01/2008 22:27:00
Quote Anchor link
Ik heb de ftp instelling goedgezet. Dus nu moet het zichtbaar zijn... ff nakijken

- -

- -

15/01/2008 22:32:00
Quote Anchor link
Beta testers nodig? Lol!

Thomas

Thomas

15/01/2008 22:37:00
Quote Anchor link
Mijn vriendin word nu doorverwezen naar google die zegt "ipadress" kunnen geen zoekbewerkingen kunnen worden gevonden.

15/01/2008 22:39:00
Quote Anchor link
Ze moet wel een ftp client gebruiken he. Bijvoorbeeld filezilla client

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.