Dating website (DatePunt) - redesign

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Whatever Whatever

Whatever Whatever

10/09/2009 19:07:00
Quote Anchor link
Hallo,

Na het commentaar op mijn website in de andere thread (hoop niet dat de admins het erg vinden dat ik hiervoor een nieuwe thread open) heb ik gezocht naar een designer om de website aan te passen. Er is nu een nieuw ontwerp en ik wil graag even via deze manier feedback krijgen op het nieuwe ontwerp.

/edit: Link verwijderd niet meer beschikbaar

en de registreer pagina

/edit: Link verwijderd niet meer beschikbaar

Alle feedback is welkom. Op www.datepunt.com zie je de huidige versie en ik denk dat iedereen het wel eens is dat dit toh een aardige vooruitgang is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Whatever Whatever
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 21:40:44
 
Redouan Hajjari

Redouan Hajjari

14/09/2009 02:06:00
Quote Anchor link
ik vind het een mooie layout.. hahahaha
 
Roeltje M

Roeltje M

14/09/2009 08:17:00
Quote Anchor link
Zijn het stock foto's of eigen foto's?
 

14/09/2009 08:29:00
Quote Anchor link
@Roel: Wat maakt dat nou weer uit?
 
W W

W W

14/09/2009 09:55:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 14.09.2009 08:29:
@Roel: Wat maakt dat nou weer uit?


Je mag niet zomaar gewoon foto's gaan gebruiken.
 

14/09/2009 10:18:00
Quote Anchor link
Lijkt me dat een designer dat weet...
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

14/09/2009 13:51:00
Quote Anchor link
Het zijn stock foto's, maar volgens mij is dat nou niet echt de vraag die hier gesteld is :D
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

14/09/2009 14:30:00
Quote Anchor link
Nouuuuu
Een klant van mij heeft net 8000 euro moeten betalen via het engelse recht vanwege gebruik stock foto's :) dus zou het wel even navragen bij de designer
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ceasar Feijen
 
Justin S

Justin S

14/09/2009 15:07:00
Quote Anchor link
Lekker boeiend, het gaat toch om het ontwerp! Zolang je het maar niet gebruikt zodra je website online gaat.. Ziet er leuk uit, alleen voorpagina is nog erg leeg maar nog niet af neem ik aan?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Justin S
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

14/09/2009 21:50:00
Quote Anchor link
Ja, ik heb de rechten nagekeken van de foto's en die mogen gewoon gebruikt worden. Kijk maar bij de usage information voor bijvoorbeeld: http://www.sxc.hu/photo/1211151.

Op de voorpagina gaat niet meer komen dan wat er nu staat. Alleen nog een balkje eronder met online en nieuwe leden. Maar er hoeft toch niet meer op? De rest komt op andere pagina's of als je ingelogt bent etc....

Gelukkig dat je het wel leuk vind Justin. Ik vind hem zelf ook echt wel mooi, maar aangezien ik op mijn huidige site zoveel commentaar kreeg wilde ik het toch nog even navragen hier.... Tot nu toe gelukkig alleen maar positieve reacties.
 
- wes  -

- wes -

15/09/2009 08:34:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 14.09.2009 10:18:
Lijkt me dat een designer dat weet...


Het zal je verbazen...

Justin schreef op 14.09.2009 15:07:
Lekker boeiend, het gaat toch om het ontwerp! Zolang je het maar niet gebruikt zodra je website online gaat.. Ziet er leuk uit, alleen voorpagina is nog erg leeg maar nog niet af neem ik aan?


Een design kan er leuk uitzien met een bepaalde foto, vervang deze door een andere en het kan er verschrikkelijk uit komen te zien. Pas daarom altijd direct beeldmateriaal (en soms ook teksten) toe zodra dit kan.
 
Dick oo

dick oo

15/09/2009 08:44:00
Quote Anchor link
Ik vind 't een super ontwerp,, alleen dat de registreerpagina over de beginpagina heen zit. Ik denk dat ik het mooier zou vinden als je gewoon een aparte registreerpagina hebt.
Maar dat moet je zelf weten ;)
Super!
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

15/09/2009 12:47:00
Quote Anchor link
Hey Vietnam,

Kijk dat is een inhoudelijk antwoord op de vraag die gesteld is. Bedankt. Hier kan ik wat mee. Ik ga ook even nadenken over je opmerking want ik denk dat je wel een punt hebt (een aparte registreerpagina kost natuurlijk ook minder data dan hem over de homepage heen te zetten dus dan komt de laadtijd ook ten goede).
 
Justin S

Justin S

17/09/2009 11:51:00
Quote Anchor link
wes schreef op 15.09.2009 08:34:
Justin schreef op 14.09.2009 15:07:
Lekker boeiend, het gaat toch om het ontwerp! Zolang je het maar niet gebruikt zodra je website online gaat.. Ziet er leuk uit, alleen voorpagina is nog erg leeg maar nog niet af neem ik aan?


Een design kan er leuk uitzien met een bepaalde foto, vervang deze door een andere en het kan er verschrikkelijk uit komen te zien. Pas daarom altijd direct beeldmateriaal (en soms ook teksten) toe zodra dit kan.


True, maar om te testen kan een foto als deze geen kwaad, met foto's is het toch altijd zoeken naar welke wel en welke niet...

@TS: Ik zou op de voorpagina nog wel meer informatie toevoegen, ik vind 'm anders echt te kaal...
 
Dick oo

dick oo

17/09/2009 20:08:00
Quote Anchor link
Ik zou ook per dag één lid uitkiezen en die de hele dag laten zien...
dus gebruiker vd dag zegmaar ;)

ohja als ik voor de grap even iemand zoek geeft ie een enorme foutmelding ;)

btw: wat heb je dat kleurenschema in de vorm van photoshop nice gedaan, of heb je dat ergens vandaan?
 
Mitchell

Mitchell

18/09/2009 09:29:00
Quote Anchor link
@ Vietnam: Hoe ga je de gebruiker van de dag uitkiezen op een dating site? Ik zou me kop niet op de voorpagina willen hebben op een dating site.

@ TS: Logo is nogal standaard, geef me 1 minuut in photoshop en ik maak het na. Dit doet me eerder denken aan een zoekmachine zoals Google en niet een dating site, moet meer op de voorpagina komen. Die border om "nu gratis aanmelden" moet je weg laten, staat niet goed.

Verder voorlopig niks op aan te merken.
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

18/09/2009 12:27:00
Quote Anchor link
Bedankt weer voor de reacties. Even replyen:

Op <link verwijderd> heb ik een nieuwe versie staan. Er is nu het online leden en nieuwe leden bij gekomen (om toch iets meer info op de frontpage te zetten). Hopelijk is dat dus iets meer informatie op de frontpage. Ik wil hem echter niet te vol hebben. Hopelijk is dit iets beter.

@Vietnam: Zoeken klopt.... De ontwikkeling van de site ligt even stil totdat het nieuwe ontwerp erin zit. Anders is het zonde van de tijd die ik erin steek als het daarna weer overnieuw moet.... Maar bedankt dat je het even opmerkt.

Wat betreft kleurenschema: Dan moet je bij de ontwerper zijn..... :D, maar ik zal het wel even navragen.

@Mitchell: Border om "nu gratis aanmelden"? PS: Hoor ik daar een "Ik kan een beter logo voor je maken" ;). Nee het logo maakt me niet zoveel uit. Ik hoef niet van die hele fancy logo's. Het gaat om het idee en de functionaliteit van de website volgens mij.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Whatever Whatever
 
Toine vd P

Toine vd P

18/09/2009 12:37:00
Quote Anchor link
heb je een vriendin Jacsoft?
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

18/09/2009 12:43:00
Quote Anchor link
@Twan.... Ik geloof dat we een beetje offtopic gaan, maar bedankt voor de interesse. Is dit trouwens een open sollicitatie :D ;).

Even zonder grapjes: Ja ik heb een vriendin. En aan haar heb ik het ook laten zien en die vond het heel mooi. Mooie warme kleuren. Het enige dat ze niet leuk vond was die vrouw op de achtergrond. Dus daar gaan alleen maar foto's van stelletjes komen. Zij vond dit meisje nogal sletterig :D.

(Ik neem aan dat dat hetgeen is dat je wilde vragen?)
 
Dick oo

dick oo

18/09/2009 12:53:00
Quote Anchor link
Het is inderdaad ook jammer dat er niet veel informatie op de homepage staat...
Misschien dat je wat meer tekst kan plaatsen,, ik heb daar geen ervaring mee ofzo... misschien dat je de homepage wat meer kan opvullen ;)
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

23/09/2009 20:41:00
Quote Anchor link
/update: Het ontwerp is omgezet in een template voor de website en is nu in gebruik genomen. Nu is het misschien wat tastbaarder. (Nu is ook zichbaar dat het "lege" niet van toepassing is).

http://www.datepunt.nl

ps: Ja er kunnen nog wat dingen niet helemaal netjes zijn maar er wordt nog veel aangewerkt. Het inloggendeel is bijvoorbeeld nog niet goed uitgelijnd om het moment van typen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.