Dating website (DatePunt)

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Whatever Whatever

Whatever Whatever

06/08/2009 17:35:00
Anchor link
@Paradox, sorry dat bericht heb ik niet gezien, maar dat is natuurlijk een goed idee. Staat nu op de TODO list erbij. Ik test zelf met de volgende browsers: IE7, IE8, FireFox 2 en FireFox 3.

@Stefan, ik weet niet of ik het erg vind dat IE6 niet werkt, denk dat ik die misschien ook wel niet ga ondersteunen, maar gewoon een melding ga weergeven dat ze moeten updaten. IE6 is teveel moeite voor een te klein marktaandeel (dat is mijn mening).
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 07:15:30
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

06/08/2009 17:58:00
Anchor link
Denk je dat xD?
14.4% van de bezoekers gebruikt nog IE6 terwijl er maar 3.3% safari gebruikt, 2.1% opera, 6.5% google chrome, 15.9% IE7 en 9.1% IE8..

Afbeelding

Source: World Wide Web Consortium

Als je die 14.4% vergelijkt met de andere browsers behalve firefox dan speelt deze browser toch een belangrijke rol.
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

06/08/2009 18:53:00
Anchor link
Volgens die statistieken is dat aardig veel inderdaad. Echter is de invloed in een jaar bijna gehalveerd en zal alleen maar meer worden, terwijl de support voor CSS enzo niet echt goed is. Ik kijk er misschien wel even naar, maar mijn Awstats komt met andere statistieken over het browser gebruik.

Ik laat mij ook een beetje leiden door het feit dat ook Youtube stopt met de support voor IE6: http://www.techradar.com/news/internet/youtube-to-stop-ie6-support-616309
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/08/2009 20:17:00
Anchor link
Die statistieken zijn van W3schools en zijn niet representatief voor de gemiddelde bezoeker.
Quote:
W3Schools is a website for people with an interest for web technologies. These people are more interested in using alternative browsers than the average user. The average user tends to use Internet Explorer, since it comes preinstalled with Windows. Most do not seek out other browsers.

Feit is wel, dat er nog altijd ruim een kwart van je bezoekers met IE6 surft.

Bron: http://marketshare.hitslink.com/report.aspx?qprid=2
 
/home/joost

/home/joost

06/08/2009 20:26:00
Anchor link
Jacsoft schreef op 06.08.2009 13:25:
@home/joost. Welke browser gebruik jij? Ik test het zelf alleen in FireFox en Internet Explorer en daar is het wel goed. Ik heb wel een cross browser check gedaan en daar zagen de pagina's er goed uit, maar niet in dit detail bekeken. Volgens mij heb jij iets van Safari ofzo op een apple? Laat het even weten dan kan ik daar even naar kijken.


Sorrie, vergeten te vermelden! ik heb tegenwoordig FireFox op een Apple :P 3.0.12

Op safari kan ik wel ff checken voor je ;)

Edit::
Op safari zelfde problemen als mijn screenshot, enigste verschil is daar dat bij het inloggen het wel goed word weergeven ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

07/08/2009 01:41:00
Anchor link
@/home/joost zou je het nog eens willen proberen met jouw browser. Ik heb hem namelijk aangepast en ik denk dat het nu wel allemaal moet kloppen.

Ik ga wel even kijken of ik ergens een IE6 kan fixen om het mee te testen
 
Lode

Lode

07/08/2009 02:55:00
Anchor link
als je een windhoos omgeving hebt moet je gewoon VPC's hebben om allerhande outlooks en IE's in te draaien..

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=21EABB90-958F-4B64-B5F1-73D0A413C8EF&displaylang=en

Gezien Ie8 gratis te downloaden is beveel ik bezoekers dat iig te installeren als laatste, liever chrome/safari, Firefox of opera, maar goed het ik heb geen licentie(genuine) voor mijn xp versie tijdperk moet voorbij zijn...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lode
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/08/2009 07:51:00
Anchor link
Jacsoft schreef op 06.08.2009 15:01:
@Robert. Bedankt voor je reactie. Ja zwart met rood is inderdaad niet de meest dating gerelateerde website, alleen ik vond het er wel mooi uitzien. Ik wil niet zoiets heel erg slijmerigs zoals alles roze enzo. Het moet wel enigszins normaal blijven en niet te verliefd achtig. Het moet niet overdreven worden. Nou is het maken van een interface niet mijn beste kwaliteit, dus als iemand een ander idee heeft. Je kan trouwens wel de background color wijzigen met de kleuren opties rechtsboven in. Misschien dat daar iets leukers inzit. (misschien zou ik daarmee ook de zwarte vlakken van kleur kunnen wijzigen.

Maar alternatieve kleurenschema's sta ik natuurlijk altijd voor open.


Misschien dat je iets met wit/ creme kan proberen, (of een beetje een gelige kleur, een lichte grijs dan wel blauw tint..) Ik heb 't niet geprobeerd, maar lichtere kleuren/ tinten passen vaak al wel meer.

Voor wat betreft testen in verschillende IE browsers:
Je kan voor firefox ook de IE Netrenderer plugin downloaden.
 
Lode

Lode

07/08/2009 16:17:00
Anchor link
Die plugin voor IE is verre van echt testen in allerhande versies IE.
Het kan je een globale indruk geven. (Maar echt veel meer ook niet)

Maar de enige echt goede manier om allerlei CR*P (sorry) IE versies te testen is middels VPC's.

Er zit zelfs een wezenlijk verschil tussen IE7 op winXP en Vista.
Zijn ook compleet andere versies en builds.

Ik heb ervaring met IE en weet dus wel een beetje wat ik moet doen om het werkend te krijgen/het ergste te vermijden, maar ik run altijd 1 a 2 dagen IE in alle VPC's alvorens een project live gaat.
En alles werkt danook in IE6+ op alle Windows versies.
En als ik mijn statistieken kijk heb ik nog steeds 11% IE6 gebruikers helaas, ondanks de notice die ik ze voorschotel om hun browser te updaten.
(mag ook wel na de eerste final release op 27 augustus 2001)...

Volgens mij werkt het zelfs nog allemaal op IE5.5 als het moet :-]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lode
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

09/08/2009 14:10:00
Anchor link
Jullie hebben mij overgehaald. Ik heb een VPC gedownload en de site IE6 compatible gemaakt. Uiteindelijk viel het toch heel erg mee. In de gewone css een stuk of 15 display:inline; gezet en daarna alleen voor de overlay een aparte css aangemaakt (daarvan klopte de positionering echt niet). Hij zou nu ie6 compatible moeten zijn.

Zou iemand dat nog even voor mij kunnen bevestigen voor de zekerheid? Alvast bedankt.
 
Niek Weevers

Niek Weevers

11/08/2009 19:37:00
Anchor link
Nog even een reactie op een van je eerste reacties in dit topic. Je gaf aan less = more ( net als google ).
Vind ik een goed uitgangspunt, hou ik zelf ook wel van. Maar ten eerste vind ik het juist niet erg toepasselijk voor een datingsite. Dat mag best grafisch wat leuker gemaakt worden, dat zal meer mensen boeien. En ten tweede heb jij het 'less = more' helemaal niet toegepast op jouw site. Allemaal zwart en rode vlakken.

Grafisch zou ik er nog wel een stuk aan verbeteren.
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

11/08/2009 20:00:00
Anchor link
Allereerst wil ik even beginnen met iedereen te bedanken voor alle input tot nu toe. Het wordt zeker gewaardeerd en ik heb al vele wijzigingen gemaakt vanwege de input hier.

Ik hoor veel het commentaar dat de interface niet echt als leuk gevonden wordt, terwijl ik er wel veel tijd in heb gestoken. Ik wil daarom eenieder even wat vragen. Ik heb nu rechts bovenin 3 kleuren opties. Daarmee zijn respectievelijk de achtergrond, vlakken kleur en de font kleur aan te passen. Mijn vraag is of mensen hier hun favoriete kleurenschema zouden kunnen neerzetten dan kan ik die als standaard instellen. ps: De kleurenkiezer werkt alleen in FireFox echt goed voor zover ik heb kunnen testen. Dat is bekend

Ik ben mij bewust van het feit dat mijn grafische kwaliteiten lange van goed zijn en de huidige versie heeft mij al veel tijd gekost en ik denk niet dat ik het beter zou kunnen maken, ben ook een beetje door mijn ideeën heen. Mocht iemand een voorbeeld kunnen geven van hoe het beter zou kunnen dan sta ik daarvoor open. Als iemand hier een voorbeeld van zou kunnen maken zou ik dat zeer waarderen. Ik kan er echter niks voor geven (want zoals ik zei het gaat volledig gratis zijn) behalve een dankwoord op de website (of iets anders als je iets van mij wilt hebben waar ik je mee kan helpen wat verder nauwelijks iets van kosten voor mij met zich mee brengt. Ik hoop dat iemand met een beter ontwerp kan komen dan.

ps: Ik vind de meeste datingsites die bestaan, voor zover ik heb kunnen vinden, nou niet qua interface nou echt noemenswaardig beter, maar ook daar sta ik open voor suggesties van mensen als die bijvoorbeeld een goede interface hebben gevonden.
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

11/08/2009 20:03:00
Anchor link
Ik vind het wel kinky dat je een kleuren switch voor niet alleen je text maar ook je achtergrond en je blokken hebt.

probleem is dat je hiermee een hoop herkenning mee verliest omdat je je huisstijl totaal niet aanhoud.

Tip 1:
grafisch mag het zeker wat beter en kies zelf voor een paar stijlen. Zo hou je het netter

Tip 2:
Wees ook wat netter met divjes, het is nu een ware Div-Hell. (nofi)
en zet al die java eens in een extern bestandje.

heb je gelijk wat meer overzicht op je pagina.

Tip 3:
Bouw eens je website lag voor laag op, eerst je php/html.
Daarmee hou je de 2 bovenstaande tips in gedachte en zorg je voor cross-browser compatibiliteit.

En daarna pas je javascript, die je meer als bonus aanbied voor de mensen die java aan hebben staan, zo zal de bezoekr zonder java niets tekort komen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door www JdeRuijterNL
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

11/08/2009 23:03:00
Anchor link
Hallo Jey,

Bedankt voor je reactie. Even een korte reply:

1) Misschien wel een slim idee. Ik heb alleen nog geen idee welke de leukste stijlen zijn, dus moet eigenlijk even iets inbouwen om te controleren welke stijlen het meest door gebruikers worden geselecteerd. Op die manier kan ik dan van de meest favoriete "algemene stijlen" maken.

2) Minder divjes? Ik vind het juist makkelijker om zo dingen te hergebruiken. Ik denk toch niet echt dat gebruikers naar de divjes kijken? Java heb je eigenlijk wel gelijk :D. Het zijn externe bestandjes, alleen ik include ze via php, dat is misschien niet zo slim. Ga ik gelijk aanpassen.

3) Kan je die eens iets uitleggen? Volgens mij is hij cross-browser compatible (op de kleurenkiezer na momenteel, want die werkt niet echt cross browser). Ik dacht dat het verder wel redelijk in orde was.

Ik ga in ieder geval even snel de javascript eruit slopen en in losse bestanden zetten inderdaad. Bedankt voor je reactie

/update: De javascripts zijn allemaal als losse bestanden geinclude en allemaal aan het einde van de pagina, netjes bij elkaar. Zo iets beter?

Ik heb ook even de grote van de website gehalveerd door met irfanview en een batch script alles opnieuw op te slaan. Van 443 KB terug naar 200 kB. Verder gzip compressie geenabled. Subdomeinen aangemaakt en javascript geminified. Hij loopt nu echt een lekker stuk sneller
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Whatever Whatever
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

12/08/2009 22:52:00
Anchor link
Hallo,

Een kleine update. Ik heb even een dankwoord op de site gezet. Dit is middels een easter-egg. De pixel helemaal links bovenin de website toont de dank pagina. Hij is wat moeilijk aan te klikken, dus daarom bij deze voor jullie de directe link.

http://www.datepunt.com/information.php?page=dank

Via deze pagina wil ik even laten weten dat ik het waardeer dat mensen de moeite nemen om feedback te geven om te zorgen dat de site beter wordt. Ik heb hierop de mensen gezet die invloed hebben gehad voor wijzigingen op de website. Indien je naam vermeld staat maar je wilt het niet, laat het dan even weten dan haal ik hem eraf.
 
Wim E

Wim E

13/08/2009 00:51:00
Anchor link
Hoi Jacsoft,

Erg leuk idee om een datingsite te maken met een gedachte, ik wil er geen geld aan verdienen.
Toch zou je kunnen overwegen om misschien wat bedrijven in omgeving te zoeken die jou betalen voor advertenties. Het voordeel hiervan is dat zij stukje reclame krijgen, en jij kunt toch beetje de onkosten eruit halen. Doordat je de bedrijven zelf kunt benaderen, zijn de adverenties misschien wat duurder, maar wel exclusiever. Denk er maar eens over na...(voor niets gaat de zon op;) )

Een kleine review verder voor je website en mijn mening.
Als ik nadenk van, wat is het doel van de website, kom je snel tot de conclusie, koppelen van mensen. Dat betekend dat mensen met elkaar bezig zijn en in bepaalde opzichten niet met de website.
Ik zou daarom de optie voor kleuren kiezen leuk vinden, maar zonder zou ik het ook niet missen.
Wat ook al eerder werd aangehaald, je mist zo wel stukje herkenning.

Wat betreft de lay-out vind ik het persoonlijk niet erg sterke site. Door het wit-zwart-rood effect en de blokken voelt de website een beetje los van elkaar staande onderdelen.
Ik zou hierin je willen adviseren om er meer 1 geheel van te maken.

Naast een stuk SEO dat je op de website toepast(kan nog wel veel aan verbetert worden!) moet je ook zorgen dat de bezoekers een goede indruk krijgen van de website. Misschien zou je een lay-out kunnen laten ontwerpen of je maakt hem zelf. Ik zou hierbij denken aan 2 mensen die elkaar vrolijk aankijken. Gebruik hier wat lichtere kleuren bij en je hebt een perfecte site.

Indien je nog wat info zou willen wat betreft SEO, PM me dan even.

Tot zover, dit is mijn mening, zie het als opbouwende kritiek en succes!
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

13/08/2009 07:26:00
Anchor link
Grade F on Make fewer HTTP requests

This page has 9 external Javascript scripts. Try combining them into one.
This page has 3 external stylesheets. Try combining them into one.
This page has 17 external background images. Try combining them with CSS sprites.

Nu nog de techniek gebruiken om je pagina's bloedsnel te maken, voor je plaatjes kun je het beste deze techniek gebruiken.

Je kun beter 1 extern bestand maken met alles erin noem je library.js.

Mja en je css, ik hou het zelf op maximaal 2 externe sheets.

Aldoende leert men :)
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

13/08/2009 21:07:00
Anchor link
Yes! Een F is hexadecimaal gezien het hoogst haalbare :D. Omdat de site momenteel nog in ontwikkeling is en om de ontwikkeling een beetje goed te houden heb ik besloten de fewer HTTP request pas later te regelen. Ik weet wel degelijk dat het nodig is en dan zal ik denk ik ook alles in max 1 of 2 bestanden zetten (css en javascript). De CSS sprites optie kende ik niet. Daar ga ik ook even over nadenken. Het probleem is echter dat de afbeeldingen van de online gebruikers heel erg dynamisch zijn dus die kunnen niet in een sprite. De rest ga ik zeker even over nadenken hoe ik dat kan regelen. Echter pas als de website functioneel gezien beter in orde is.

Qua layout heb ik nu wel door dat deze niet heel erg aanslaat. Ik heb nog geen idee hoe ik dat zal moeten verbeteren, maar ben mij er wel terdege van bewust dat dat een probleem is. Zeker als ongeveer iedereen dat aangeeft. Het zal alleen zeker voorlopig nog niet gewijzigd worden, ik ga eerst even kijken of ik het functionele deel voor de ingelogte gebruikers in orde kan maken.

"Door het wit-zwart-rood effect en de blokken voelt de website een beetje los van elkaar staande onderdelen." -> Dan komt dat in ieder geval wel over, want het zijn allemaal dingen die los van elkaar staan. Geen van de blokken heeft eigenlijk iets te maken met de andere delen.....

Met SEO bedoel je "Search Engine Optimalization" neem ik aan? Ik ga daar ook ter zijne tijd naar kijken als het functioneel gezien beter in orde is. Dan pm ik je misschien even.

Bedankt voor de reacties weer.
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

05/09/2009 12:11:00
Anchor link
Daar ben ik weer (hoop dat het mag van de admins :D), maar zal maar geen nieuw topic aanmaken. Precies een maand na de eerste keer opnieuw een vraagje.

Ik heb aardig wat aanpassingen gedaan. Ook al veel functionaliteit werkt ondertussen. Dit kan je zien door in te loggen met: testen/testen.

Ik heb de code geoptimaliseerd (zoals hier al vaak stond beschreven), ik heb allen nog niet de interface aangepast.

Het commentaar dat de interface slecht is hoeft dus niet meer gemaakt te worden. Deze staat nog steeds op mijn TODO list, maar dat is niet mijn sterke punt. Ook CSS sprites staat nog op mijn TODO list, maar dan moet eerst de site verder voltooid zijn.

Ik hoop op niet bruikbaar commentaar om de site nog verder te verbeteren.

Alvast bedankt.
 
Tech Detects

Tech Detects

24/09/2021 21:25:54
Anchor link
They will be made utilizing materials that are less expensive than materials utilized for SSD, so when they are mass created they will totally supplant SSD since they will be quicker as well as less expensive.
https://techdetects.com/best-vr-headsets-for-vrchat/
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.