Deprecated: Call-time pass-by-reference has been deprecated in

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Malick heuvel

malick heuvel

03/08/2009 11:09:00
Quote Anchor link
hoi allen,

Ik probeer xmlsimple van php classes uit onder de nieuwste versie van WAMP. Nu mijn vraag als ik de file XML.inc.php wil includen in mijn eigen php code krijg ik een error:

Deprecated: Call-time pass-by-reference has been deprecated in C:\wamp\www\VID\agentsdk\XML.inc.php on line 60

in XML.inc.php heb ik op regel 60 //create new tag...
$tag=new XML_TAG(&$this->_actual_tag);

in mijn eigen php code probeer ik:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php     require_once("XML.inc.php");?>


waardoor de error ontstaat

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:34:52
 
- Mark -

- Mark -

03/08/2009 11:13:00
Quote Anchor link
Deprecated will zeggen dat er een functie wordt gebruikt die verouderd is als ik me niet vergis, XML is niet iets waar ik veel van af weet dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
 
Malick heuvel

malick heuvel

03/08/2009 11:17:00
Quote Anchor link
Ok dus de package is verouderd voor de versie van php die ik gebruik. Ik heb de package namelijk van php classes
 
M Ypma

M Ypma

03/08/2009 11:17:00
Quote Anchor link
je moet even het "&" teken weghalen voor het argument dat je meegeeft. Dit dwingt af dat je hem by reference meegeeft. Dit is hopeloos verouderd sinds php alles by reference doet.
 
Malick heuvel

malick heuvel

03/08/2009 11:29:00
Quote Anchor link
ja ypma dat werkt inderdaad
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.