Design PHP formulier(en)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

John de Winkel

John de Winkel

31/05/2007 13:05:00
Quote Anchor link
Hoi,

Wij hebben een klein bedrijfje dat formulieren gebruikt om offertes aan te vragen en wijzigingen door te voeren. klik
Zelf heb ik van PHPhulp al een php-script om zitten bouwen maar het design en de uitvoering bevalt me niet.

Wie wil mij 'helpen' om de formulieren mooier en praktischer te maken.
Wanneer er een idee is om de hele site te verfraaien en praktischer te maken sta ik daar ook voor open.

Uiteraard hoeft dit allemaal niet voor niets.

Ik zie uit naar jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

John
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 14:50:48
 
- wes  -

- wes -

31/05/2007 13:12:00
Quote Anchor link
John, wellicht een idee om een linkje of voorbeeld te plaatsen hier, dan kunnen we er allemaal op schieten.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

31/05/2007 13:14:00
Quote Anchor link
Formulieren opmaken doe je natuurlijk met een simpel stukje CSS. Even snel een voorbeeldje van mijn eigen website aftrekken, klik hier. Maar je kan er ook verder in gaan, zo kan je een formulier indelen in blokken, zoals ik hier heb gedaan. Afin, mogelijkheden genoeg. Zo zou je er dit in kunnen verwerken om het formulier bruikbaarder te maken en zo kan ik nog wel duizend andere items opnoemen.
 
John de Winkel

John de Winkel

31/05/2007 13:30:00
Quote Anchor link
Wes, ik heb een linkje gepost onder 'klik' waarbij je op de site komt. De formulieren staan onder de knop 'Support'.

Arjan, Mooie voorbeelden. Het probleem is gewoon dat ik er al heel veel tijd in heb gestoken die ik eigenlijk anders moet gebruiken. Vandaar dat ik dit verzoek heb gedaan hier. Ik zoek gewoon iemand die mij wil helpen om de zaak te verfraaien zonder tegen enorme nota's aan te lopen. Uiteraard gaan we eerst over een vergoeding praten voordat we aan de slag gaan.

groet,

John
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

31/05/2007 13:51:00
Quote Anchor link
Ik wil het best doen, maar het is de bedoeling dat jij met een richtprijs komt. Dan bepaal ik wel of ik dat een leuke bijverdienste vind.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

31/05/2007 14:04:00
Quote Anchor link
Tjah, misschien dat je iemand kan inhuren. Je kan ook ff de tutorial lezen:

http://www.jankoehoorn.nl/tuts/css/forms/

Dat kost je niet zoveel tijd, en dan snap je het ook. Als je het dan zelf maakt, ben je redelijk snel klaar (geloof me, het stelt niet veel voor) en mocht er wat aangepast moeten worden, dan kan je dat eenvoudig zelf doen.

Het is maar net wat je zelf wil.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.