Designer gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Mrjjh

mrjjh

03/01/2006 17:45:00
Quote Anchor link
Hallo

Ik ben webmaster van Futuregaming.be
Ik ben op zoek naar een Designer om af en toe een nieuwe lay out te hebben voor me site.
Ik ben ook nog op zoek naar een Scripter voor scripts te maken.
Heb je interresse zeg het effe hier onder in een repley.
Gewijzigd op 08/01/2006 09:49:00 door Mrjjh
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 05:10:42
 

03/01/2006 17:47:00
Quote Anchor link
Op deze manier krijg je niet veel reacties. PHP? MySQL? Beloning? Hoe? FTP access?

Met 'effe' een 'repley' verkeerd gespelt maak je geen professionele indruk.
Gewijzigd op 03/01/2006 17:57:00 door
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

03/01/2006 17:55:00
Quote Anchor link
LOL Sebastiaan, het is 'professionele'!
 

03/01/2006 17:57:00
Quote Anchor link
Vandaar dat de 'professionalskit' cheat in GTA SA het niet deed ;-)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/01/2006 18:09:00
Quote Anchor link
Je heb gratis een domein geregistreerd... vervolgens wil je hier wat mensen hebben die gratis voor jou een site maken want dat kan je niet, zodat je aan het einde van de maand een goede belegde boterham voor je neus heb staan?

Enlighten me!
 
Onbekend onbekend

onbekend onbekend

03/01/2006 18:46:00
Quote Anchor link
* En zo word er weer een de grond in geboord zonder te zijn geholpen.
 

03/01/2006 18:52:00
Quote Anchor link
Quote:
En zo word er weer een de grond in geboord
Klopt

Quote:
zonder te zijn geholpen.
Klopt

En terecht, en waarom? Bekijk Arjan's post maar!
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/01/2006 19:06:00
Quote Anchor link
Ik ben niet te beroerd om ergens aan mee te helpen... Ik stop honderden uren in websites als henzenrunners.nl zonder dat ik daar financieel gezien iets voor terug krijg.

Ik heb daar geen probleem mee, omdat ik weet dat mijn tijd/energie uiteindelijk terecht komt bij de kinderen met kanker die eigenlijk al opgegeven zijn.

Heel anders is het als ik gevraagd word om een 'game' te maken waar mee de 'vrager' dan lekker geld mee kan verdienen, of kan opscheppen bij zijn vrienden.

Als mrjjh een beetje duidelijk geweest was kan ik ergens over nadenken, maar dit is te wazig.
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

03/01/2006 19:34:00
Quote Anchor link
Arjan:
Ik ben niet te beroerd om ergens aan mee te helpen... Ik stop honderden uren in websites als henzenrunners.nl zonder dat ik daar financieel gezien iets voor terug krijg.

Ik heb daar geen probleem mee, omdat ik weet dat mijn tijd/energie uiteindelijk terecht komt bij de kinderen met kanker die eigenlijk al opgegeven zijn.

Heel anders is het als ik gevraagd word om een 'game' te maken waar mee de 'vrager' dan lekker geld mee kan verdienen, of kan opscheppen bij zijn vrienden.

Als mrjjh een beetje duidelijk geweest was kan ik ergens over nadenken, maar dit is te wazig.


Kijk hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!!!
Ook wil ik nog dit zeggen:
Arjan ondanks dat ik je wel is tegen je haren in wrijf heb je volgens mij je hart op de goede plaats en ben je een KANJER!!!

Die vage oproepen die we allemaal wel kennen van de postings de afgelopen jaren/maanden... ik heb 1 ding geleerd alles moet voor niets en/of de achtergronden zijn verre van fris!!!

Anyway my thoughts for what it's worth...
 
Mrjjh

mrjjh

04/01/2006 11:36:00
Quote Anchor link
Sorry dat ik niet al te netjes schreef. Ik wou het allemaal een beetje snel doen. Maar me site is nog te klein om er een vergoeding voor te geven. Ik ben namelijk pas iets van 2 maanden met die site bezig. Daarom nog niet echt veel ervaring. Maar blijkbaar hebben jullie geen interresse dus het zou wel overgaan.
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

04/01/2006 11:55:00
Quote Anchor link
Beste mrjjh,
Met je laatste opmerking voldoe je helemaal aan mijn verwachtingspatroon en inderdaad ik heb geen interesse :-)

By the way dit is een forum waar mensen worden geholpen die zelf de (1e) schrede zetten op het PHPprogrammeervlak.
Met andere woorden dat je zelf wat gaat doen en niet je site (met name als je geen geld hebt) gratis door anderen laat maken!!!

Suc6 met alles!!
 
Eris -

Eris -

04/01/2006 12:03:00
Quote Anchor link
Ik stop hier ook honderden uren tijd in. (En geloof me ik heb nog nooit wat gezien van Bas)
 
CH

CH

08/01/2006 01:38:00
Quote Anchor link
Eris:
Ik stop hier ook honderden uren tijd in. (En geloof me ik heb nog nooit wat gezien van Bas)


hehehehe aaaaahw ;p

En idd. Dat je niet eens ff de moeite neemt om eens wat zelf te proberen. Wel lef heb je om te vragen of iemand even iets voor je wilt neerzetten. Wat is dan je eigen bijdrage?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.