DEV voor VGO Gambeling site

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bjorn Peeters

Bjorn Peeters

19/01/2019 18:06:36
Anchor link
Beste,

Ik ben de grote prachtige mooie eigenaar van een VGO website waar je met skins / items kunt gokken.
Dit script heb ik eigenlijk zeer goedkoop weten te kunnen kopen enkel zitten er wat bugs in en is het niet goed beveiligd.
Daarnaast ben ik een persoon die extra functies wilt hebben, zoals meer games, een forum genaamd Flarum, smilies op de chat en meer. De website is GamesVGO.com de website is draaiend en werkend enkel heb ik niemand in mijn team die mij kan ondersteunen als er problemen zijn of foutjes. Het systeem draait op Debian 8 64GB DigitalOcean platform.
Ik zoek iemand die iemand die niet al te duur is en regel een aantrekkelijk bedrag functies wilt bouwen.

Eventueel tegen ene hoger bedrag de website naar mobiele versie maken!
ik ben te bereiken via twitter DM @gamesvgo

Bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 17:12:56
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/01/2019 19:18:48
Anchor link
Zou je hiervoor een vacaturetopic aan willen maken in het Vacatureforum? Graag dan ook de criteria lezen. Alvast bedankt!
 
Deep Vyas

Deep Vyas

10/07/2019 15:50:15
Anchor link
Hallo Peeters,
Ik ben geïnteresseerd in het aanbieden van diensten met betrekking tot ontwikkeling.
Laat het me alsjeblieft verder weten, als het nog open is


vriendelijke groeten
Deep
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/07/2019 16:01:38
Anchor link
Dan kan je via een Privébericht contact opnemen.
Omdat een kick van dit topic niet zinvol is, sluit ik dit topic hierbij!
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.