difference between model view control and model view adapter

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Francoi gckx

Francoi gckx

22/05/2014 14:22:17
Quote Anchor link
Wat is het verschil als ik beide mag opnoemen
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 01:42:25
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/05/2014 15:38:59
Quote Anchor link
>> Wat is het verschil als ik beide mag opnoemen

Zou je aub je vragen wat netter en helderder kunnen formuleren? Je vraag staat alleen in de titel, en waarom in het Engels? Een beetje moeite doen mag wel hoor...
 
Francoi gckx

Francoi gckx

22/05/2014 16:05:56
Quote Anchor link
Is het goed als ik meerdere vragen mag stellen in een topic?

- Model =is dat= Database/MySQL
- Controller =is dat= PHP
- View =is dat= jQuery en Javascript

- Model =is dat= Database/MySQL
- Adapter =is dat= PHP
- View =is dat= jQuery en Javascript

Wat zijn de verschillen?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/05/2014 16:14:05
 
Wouter J

Wouter J

22/05/2014 16:30:42
Quote Anchor link
Model -> Zet klassen die praat met de database, niet de database zelf
View -> Zet klassen die templates maakt die worden getoond aan de user
Controller -> Zet klassen die luistert naar events in de view en deze doorgeeft aan de model
Adapter -> Zet klassen die de mediator vormt tussen de Model en View (deze vervangt Controller)

http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/oop-loading-en-object-in-view/94885/2/#681174

Voor de rest kun je volgens mij alles opzoeken in een basis tutorial over MVC, heb je dat al geprobeerd?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

28/05/2014 02:23:19
Quote Anchor link
Ja ik heb artikel op wiki gelezen

Wat bedoel je met Mediator?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.