Div inhoud naar textarea

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Davy Jansen

Davy Jansen

18/01/2010 13:32:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil de inhoud van een div (inhoud = tekst), opslaan in een textarea.
Dit zodat ik deze inhoud mee kan posten met formulier, en zo kan opslaan in een database.

Mij leek dit het gemakkelijkst via javascript. Onderstaand tref je wat ik al heb:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<form id="form_informatie" name="form_informatie" method="post" enctype="multipart/form-data" action="">

        <div id="info_inhoud" class="voorbeeld_div" contenteditable="true">Hier staat de voorbeeld inhoud.</div>
        <textarea name="de_info_inhoud" class="voorbeeld_textarea" cols="20" rows="0" style="visibility:hidden"></textarea>
        
        <input type="submit" name="wijzig_info" value="Wijzigen" onClick="document.form_informatie.de_info_inhoud.value=document.getElementById('info_inhoud').innerHTML;" />

</form>

Alleen als ik nu submit, komt er geen gegevens door (getest met: php print_r($_POST);)

Ziet iemand wat ik fout doe?
Alvast bedankt ;-)

-----------------

Edit: ben er achter gekomen, dat mijn eigen script wel werkte. En dat het probleem door een ander stuk code kwam, op dezelfde (php) pagina.

Problem solved! :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Davy Jansen
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.