Dmv hyperlink een texfield vullen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roland Baas

Roland Baas

28/02/2007 22:19:00
Quote Anchor link
Ik kon het niet vinden via de zoogle, dus ik probeer t op het forum.

Ik wil een lijst met linkjes maken en dmv een Target in de link de waarde hiervan naar een textfield sturen. Bestaat dit?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 06:43:05
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

28/02/2007 22:21:00
Quote Anchor link
je bedoeld zoiets als je bijv een icoon ziet bij een gastenboek, je klikt erop en hij wordt in het tekstfield gezet?

zoiets?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

28/02/2007 23:20:00
Quote Anchor link
@Jurgen

Zorg dan wel dat je als je op een smiley staat dat je ook een handje krijgt, dan weet je dat je erop kan klikken.

@Roland

Kijk even in de broncode voor de (of een) oplossing. Het gaat om een stukje javascript, en een onclick in de items.
 
Roland Baas

Roland Baas

28/02/2007 23:50:00
Quote Anchor link
dat gaat me lukken, voordat ik eraan begin heb ik al meteen een vraag.

Bij het ubb voorbeeld wordt er telkens een smiley erbij geplaatst, is het ook mogelijk om het te vervangen?
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

01/03/2007 00:37:00
Quote Anchor link
je bedoeld door je eigen tekst? jazeker.. bekijk de broncode en je zult zien(bij mijn voorbeeld) dat er :) wordt toegevoegd bij een onclick. Dit kun je keurig aanpassen op je eigen tekst.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

01/03/2007 08:11:00
Quote Anchor link
Hij zal het anders bedoelen denk ik.
Dat als je eerst bla plaats, en daarna op test klikt, dat bla er niet meer staat, maar test wel.
Ik denk dat het wel mogelijk is, door te onthouden welke tekst als laatst geklikt is, en die tekst te vervangen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.