Document openen met eigen programma, vervolgens opslaan op webserver.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cake Masher

Cake Masher

23/12/2011 17:41:42
Quote Anchor link
Beste,

Om te beginnen zal de titel wass. wat onduidelijk zijn.. ik zou eerlijk gezecht niet weten hoe ik 't anders moet formuleren.

Nu heb ik een website gezien die gebruik maakte van een file systeem, dus door mappen heen bladeren etc..
Zodra je op de website een word bestand bijv. opent, dan word het bestand geopend in je eigen programma die op je PC staat (MS word, open office etc..). Zodra je op het knopje Opslaan drukt, slaat hij het document op, op de server en niet op de computer (mits de persoon Opslaan Als gebruikt).

Ik kan hier hellaas geen voorbeeld van geven, de des betreffende website is vergrendelt met een gebruikersnaam en wachtwoord die niet aangemaakt kunnen worden.

Nu vroeg ik me af hoe dit werkt, en of het ook mogenlijk is om dit op mijn website te integreren.

Kan iemand mij opweg helpen?

Alvast erg bedankt!

mvg,
Rick
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 01:22:56
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/12/2011 18:09:55
Quote Anchor link
Zoek eens op 'filemanager'
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.