$_POST = NULL na Submitten van formulier!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developers gezocht die van complexe online vra

Vacature Omschrijving Een grote klant is opzoek naar enthousiaste PHP developers (junior/medior/senior). De organisatie waar jij komt te werken ontwikkelt en bouwt succesvolle oplossingen voor complexe online vraagstukken zoals performance, usability en conversion. Daarnaast zorgen zij voor externe systemen ingericht voor productbeheer, point-of-sales en voorraadbeheer koppelt de organisatie probleemloos aan op eigen Magento gebaseerde webshops. Het is een informele organisatie waar de communicatielijnen kort zijn. Functieomschrijving Met drupal 8 of ShopWare realiseert de organisatie prachtige frond-ends op dynamische data uit allerlei systemen. Je houdt je in deze organisatie bezig met het ontwerpen, ontwikkelen en beheren van functionaliteiten van de applicaties

Bekijk vacature »

CWM Avontuur

CWM Avontuur

27/01/2004 16:45:00
Quote Anchor link
Ik heb het volgende probleem: Ik heb een formulier en als ik op summit klik moet de pagina opnieuw geladen worden. Dat gaat goed alleen geeft var_dum($_POST) de waarde NULL terug. Het formulier begint als volgt:

$output.= "<form method='post' action='index.php'>\n";

Iemand een idee? Ik denk dat het een instelling is maar ik weet niet waar!

PHP hulp

PHP hulp

19/09/2019 09:38:04

Arend a

Arend a

27/01/2004 16:51:00
Quote Anchor link
Is je html wel correct?

Mitch X

Mitch X

27/01/2004 16:52:00
Quote Anchor link
Mss zou je de rest ook kunnen plaatsen. Meestal gaat het dan sneller :D

CWM Avontuur

CWM Avontuur

28/01/2004 09:59:00
Quote Anchor link
Het werkt op een andere machine wel. De HTML is correct...

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

28/01/2004 10:53:00
Quote Anchor link
Misschien moet je eens var_dump ipv var_dum proberen?

Wat voor versie PHP is er geinstalleerd??

CWM Avontuur

CWM Avontuur

30/01/2004 16:10:00
Quote Anchor link
Probleem is opgelost, ik heb PHP 4.2.3 ge-installeerd en nu gaat het goed. Bedankt allemaal

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.