Domeinnamen en hosting

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mario Achternaam

Mario Achternaam

04/12/2013 04:13:45
Anchor link
Beste mensen,

Graag laat ik u kennismaken met Glire.nl, een nieuw begrip in Nederland voor domeinnamen, hosting en meer. Wij willen een eigen website (laten) bouwen voor iedereen betaalbaar en toegankelijk maken, met alle aspecten daaromheen.
Momenteel bieden wij voornamelijk domeinnamen en hosting, maar een website bouwen is op aanvraag zeker mogelijk.

Speciaal voor PHPHulp kunt u profiteren van 10% korting op alle hostingpakketten. Hiervoor gebruikt u de coupon PHPHULP. Een groot deel van ons assortiment is reeds afgeprijsd ter introductie.
De hiervoor genoemde coupon is dan ook geldig t/m 31 december!

Glire.nl onderscheidt zich door haar betrokkenheid en flexibiliteit. Wij werken niet met contracten en al onze diensten zijn dan ook vrij opzegbaar! Onze hosting mag u 30 dagen uitproberen. U betaalt vooraf en ontvangt uw geld retour als u niet tevreden bent.

Het enige verschil tussen onze hostingpakketten zijn de grootte en de resources. Specificaties zijn overal hetzelfde. De hostingpakketten bevatten o.a.:

Cronjobs
DirectAdmin
MySQL 5.5
PHP 5.3
Softaculous webapps
SSL
99,9% uptime
Géén installatiekosten

1GB hostingpakket:

1GB
10GB dataverkeer per maand
1000 databases
1000 domeinnamen
1000 e-mailadressen
1000 FTP-adressen
1000 subdomeinen
Van €20,00 per jaar nu voor €17,50 per jaar (met de coupon PHPHULP slechts €15,75!)

Dit is slechts een voorbeeld. Voor het complete assortiment kunt u kijken op www.glire.nl. Feedback is zeker welkom! Wij staan iedere dag van 11:00 uur tot 19:00 uur, ook 's weekends, voor u klaar. Buiten deze openingstijden worden bestellingen en e-mails gewoon afgehandeld.

Wij heten u graag van harte welkom!

Glire Media/Glire.nl

Even een link gemaakt van de website, dan is het wat makkelijker om naar de website toe te gaan.[/modedit]
Gewijzigd op 17/12/2013 19:33:07 door Nick Dijkstra
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 19:01:40
 
Bart Matsko

Bart Matsko

04/12/2013 10:48:18
Anchor link
De website ziet er leuk uit, alleen een beetje traag?
 
Mario Achternaam

Mario Achternaam

04/12/2013 21:34:01
Anchor link
Wat is de laadtijd bij u dan? En wat is de reden dat u geen account aanmaakt of een bestelling plaatst?
Niet dat ik dat erg vind natuurlijk, maar ik ben benieuwd wat u daar bijvoorbeeld van weerhoudt. Zijn er dingen die volgens u beter kunnen, behalve de laadtijd?

Een kritische blik is welkom :)
 
- SanThe -

- SanThe -

05/12/2013 02:19:32
Anchor link
Beetje duur....
Kijk eens bij grote bedrijven..stuk goedkoper.
 
Mario Achternaam

Mario Achternaam

13/12/2013 20:03:42
Anchor link
Ik weet dat er bedrijven zijn die het goedkoper aanbieden. Concurreren tegen de grote bedrijven kan bijna niemand. Ik denk wel dat ik gemiddeld gezien wel laag zit, vooral omdat de meeste bedrijven hun diensten excl. BTW aanbieden en de prijzen bij Glire.nl incl. BTW zijn (dit gaat overigens wel veranderen).
Het is ook niet zozeer dat ik wil discussiëren over de prijs, want voor iedere klant hebben we een passende oplossing. Ik ben vooral benieuwd naar inhoudelijke reacties, kun je me daar bij helpen?
 
Local Dev

Local Dev

13/12/2013 22:11:54
Anchor link
Mag ik vragen waarom je nog PHP 5.3 gebruikt?
Aangezien PHP 5.3 sinds afgelopen voorjaar met de komst van PHP 5.5 niet langer meer wordt onderhouden.

Qua prijs interesseert het mij persoonlijk niet of het goedkoper is als bij een ander, wel zou ik graag zien dat ik gebruik kan maken van Git (ipv ftp), ssh toegang, en Composer.
Gewijzigd op 14/12/2013 14:03:08 door Local Dev
 
Koen Hollander

Koen Hollander

14/12/2013 08:22:21
Anchor link
Ik vind het een hele leuke website, alleen ik zal eerder geen lege plaatjes doen, maar gewoon een plaatje van SIDN o.i.d. (Als ik een domein wil bestellen) en je onderhoud vind ik een beetje zéér prijzige, om eerlijk te zijn een beetje schandalig zelfs.
Gewijzigd op 14/12/2013 08:23:42 door Koen Hollander
 
Mario Achternaam

Mario Achternaam

17/12/2013 19:27:06
Anchor link
Gisteren lag de website er even uit i.v.m. onderhoud. Gedurende het onderhoud zijn de prijzen aangepast van incl. naar excl. BTW. Daarnaast zijn de advertenties (welke niet werden weergegeven) weggehaald, en is er een aanpassing doorgevoerd waardoor voor de pagina onnodige bestanden niet langer geladen worden wat de snelheid ten goede moet komen.
Ook is er een update doorgevoerd op de servers, waardoor nu PHP 5.4 ondersteund wordt (eerst PHP 5.3). We hebben ook een LiveHelpdesk (livechat) geïntroduceerd die ook buiten openingstijden regelmatig online zal zijn.
Het aantal items dat per pagina onder 'Glire en shoppen' werd weergegeven is verhoogd naar 8 zodat er minder vaak geklikt hoeft te worden. De productafbeelding op de productpagina's is verdwenen. Momenteel wordt nog gezocht naar een mogelijkheid om ook de productafbeeldingen in de shop weg te halen.
Per maand betalen is bovendien goedkoper geworden. Voorheen was het maandbedrag opgebouwd als jaarbedrag/10+€0,25 transactiekosten, nu als jaarbedrag/12+€0,19 transactiekosten. U betaalt dus niet langer 2 maanden teveel!

We doen het natuurlijk niet voor niks, en zijn dan ook erg benieuwd naar uw feedback! Om te vieren dat we steeds beter worden krijgt u tot en met 20 december 25% korting op ál onze hostingpakketten! Gebruik hiervoor de kortingscoupon STEEDSBETER. Wij zijn alvast met de LiveHelpdesk beschikbaar om u te helpen mocht het nodig zijn. Voor klanten via PHPHulp verdubbelen we de resources!

Hopelijk tot snel!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/12/2021 09:49:02
Anchor link
.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.