Doorlopende array in loop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nien E

Nien E

06/06/2018 10:41:33
Quote Anchor link
Hi!

Ik ben echt nog een beginner, hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende.

Wat ik heb:
Een functie genaamd valueloop() daarin een array (4,8,6,6,8,4)
Het volgende stukje code wordt telkens herhaald in mijn loop (deze bevat dus nog een loop):

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<div <?php wc_product_class('grid-x grid-margin-x'); ?>>
  <?
   $attachment_ids
= $product->get_gallery_attachment_ids();
   foreach( $attachment_ids as $attachment_id )
   {

   $image_link = wp_get_attachment_url( $attachment_id );
   ?>
        
   <div class="medium-<? valueloop();?> small-12 cell productitem" style="background: url(<? echo $image_link; ?>) center center/cover no-repeat;">
   <!-- hier komt de content  -->
    </div>
    <? } ?>
</div>


Probleem:
Doordat de functie 'valueloop' zich in de attachment-loop bevindt, wordt de output van 'valueloop' herhaalt. Ik krijg dus twee keer dezelfde waarde als de attachment-loop twee items bevatten.

Wat ik wil:
Ik wil dat de output van 'valueloop' door blijft lopen zodat ik telkens een andere medium-class krijg.
Zoals in het volgende voorbeeldje:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<div class="grid-x grid-margin-x">
    <div class="medium-4 small-12 cell productitem" style="background: url(afbeelding1.png) center center/cover no-repeat;">
   <!-- hier komt de content  -->
    </div>
<div class="medium-8 small-12 cell productitem" style="background: url(afbeelding2.png) center center/cover no-repeat;">
   <!-- hier komt de content  -->
    </div>
</div>

<div class="grid-x grid-margin-x">
    <div class="medium-6 small-12 cell productitem" style="background: url(afbeelding3.png) center center/cover no-repeat;">