Doorlopende teller

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Niels

Niels

26/04/2006 17:54:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb zelf een bezoekerteller geschreven die via mysql werkt. Nu heb ik hem ge-include in de pagina inc_home.php maar welke pagina ik ook opstart overal telt hij een bezoeker op bij mijn totaal. Komt iemand mijn probleem misschien bekend voor. Ik zit helemaal vast in ieder geval.

Alvast bedankt,

Niels
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:13:27
 
Mark D

Mark D

26/04/2006 17:59:00
Quote Anchor link
Ik snap helemaal niet wat daar nou fout aan is (kan aan mij liggen) :)
 
Niels

Niels

26/04/2006 18:01:00
Quote Anchor link
Nou, hij moet alleen optellen bij het totaal op de pagina home.. maar niet bijvoorbeeld op de pagina contact..
 
Gerben G

Gerben G

26/04/2006 18:03:00
Quote Anchor link
include je toevallig de pagina inc_home.php??
 
Niels

Niels

26/04/2006 18:04:00
Quote Anchor link
ja, dat klopt
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

26/04/2006 18:06:00
Quote Anchor link
dan is dat het probleem...
 
Niels

Niels

26/04/2006 18:09:00
Quote Anchor link
leg uit..
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

26/04/2006 18:20:00
Quote Anchor link
include die teller apart en niet zodat ie door die pagina overal geinclude word

daarnaast kan je je script zo maken zo dat alleen iemand erbij word geteld is het zijn eerste bezoek aan de hand van diegene zijn ip

GR. mebus!
 
Niels

Niels

26/04/2006 18:29:00
Quote Anchor link
Dat heb ik ook meerdere keren gedaan maar het werkte niet.. Ik zal het nu nog eens proberen..
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

26/04/2006 18:30:00
Quote Anchor link
okeey zal wel ff een klein voorbeeldje maken voor je:)

GR. mebus!
 
Niels

Niels

26/04/2006 18:33:00
Quote Anchor link
Nou.. heb hem nu ge-include in index.php

en hij werkt nog steeds niet.. kijk maar is:

http://nielsborn.ni.funpic.org/katersite/

ajus
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

26/04/2006 18:37:00
Quote Anchor link
CREATE TABLE counter (
aantal int(55) NOT NULL
);

CREATE TABLE countlog (
ip varchar(23) NOT NULL
);

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php

$IP
= (isset($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'])) ? $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'] : $_SERVER['REMOTE_ADDR'];

$x = mysql_query("SELECT * FROM countlog WHERE ip = '".$IP."'")or die(mysql_error());
$c = mysql_num_rows($x);

if($c == FALSE) {
    mysql_query("UPDATE counter SET aantal = aantal + 1 ")or die(mysql_error());
    mysql_query("INSERT INTO countlog (ip) values ('".$IP."')") or die(mysql_error());
}


?>


asjeblieft simpel en effectief je moet nog wel even verbinding maken met je sql server:p maar dat kan je denk wel he?

GR. mebus!
 
Niels

Niels

26/04/2006 18:59:00
Quote Anchor link
Op deze manier zou ik dus het probleem kunnen verhelpen?!
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

26/04/2006 19:02:00
Quote Anchor link
ja:) zo een manier

als je kijkt of diegene met zijn ip in countlog staat word er niks geupdate is de count false dan update ie de counter en word ie in countlog gedaan

GR. mebus!
 
Alfred -

Alfred -

26/04/2006 19:11:00
Quote Anchor link
mebus:
CREATE TABLE counter (
aantal int(55) NOT NULL
);

CREATE TABLE countlog (
ip varchar(23) NOT NULL
);

?>

asjeblieft simpel en effectief je moet nog wel even verbinding maken met je sql server:p maar dat kan je denk wel he?

GR. mebus!



Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php

$IP
= (isset($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'])) ? $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'] : $_SERVER['REMOTE_ADDR'];

$x = mysql_query("SELECT COUNT(aantal) FROM countlog WHERE ip = '".$IP."'")or die(mysql_error());
$c = mysql_result($x, 0);

if($c == 0) {
    mysql_query("UPDATE counter SET aantal = aantal + 1 ")or die(mysql_error());
    mysql_query("INSERT INTO countlog (ip) values ('".$IP."')") or die(mysql_error());
}

?>


Scheelt een hoop in snelheid.
 
Niels

Niels

26/04/2006 19:19:00
Quote Anchor link
Maar zo heb ik het totaal aantal bezoekers nog steeds niet dus..
 
Niels

Niels

26/04/2006 19:57:00
Quote Anchor link
Ik snap nog niet waarom hij nu bij elke pagina dat die teller opent... kan iemand me dat uitleggen dan kan ik er misschien wat op bedenken..
 
Niels

Niels

26/04/2006 21:05:00
Quote Anchor link
Niemand?!
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

26/04/2006 21:08:00
Quote Anchor link
als je 30 pagina's hebt en daaro word dus

die site van jou word geinclude dan word ie op die pagina's telkens een keertje 1 bijgedaan

dit kan je vermijden met het script wat ik voor je had gemaakt als voorbeeld:)

GR. mebus!
 
Niels

Niels

26/04/2006 21:12:00
Quote Anchor link
ja, maar met jou script kan ik de totale hits niet berekenen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

26/04/2006 21:13:00
Quote Anchor link
ehmmmm okeey:S als je wilt kan ik wel iets maken voor je iets goeds ook?

GR. mebus!
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.