Download link via proxy/tunnel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead DevOps Developer / Full stack / .NET Core / A

Bedrijfsomschrijving Bij dit mooie bedrijf ga je als Lead DevOps Developer in een ambitieus Scrum team werken aan software voor grote klanten. Er wordt gewerkt met de nieuwste technieken, zo draait de software op het Azure platform en wordt er gebruik gemaakt van Angular, ASP.NET Core, Web API 2, C# en Azure DevOps. Het groeiende team bestaat uit 3 collega's, hardwerkende professionals die met plezier aan de producten werken. Naast hard werken is er ook ruimte voor humor op de werkvloer. In jouw dagelijks werk zorg je ervoor dat het Development Team aangestuurd wordt, je bent bezig met de architectuur

Bekijk vacature »

Webdeveloper .NET In de buurt van Arnhem

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever biedt je een fantastische werkplek en echt hele gave projecten om aan te werken. Het ontbreekt je hier aan niks om het beste uit jezelf te halen en om de verwachtingen van klanten te overtreffen. Het bedrijf bestaat uit 40 collega's uit diverse disciplines waar je samen mee optrekt binnen projecten. De opdrachtgevers zijn divers, van scholen en ziekenhuizen tot retailers en logistieke bedrijven. Zeker het vermelden waard is dat enkele van de projecten award winning zijn op mondiaal niveau. Work Hard play hard! Want naast het harde werken is er natuurlijk ook tijd voor ontspanning. Dat

Bekijk vacature »

Klassieke Oracle ontwikkelaar die Apex wil gaan on

Bedrijfsomschrijving Dagelijks worden in in de zorg enorme aantallen data geproduceerd. Van medicijngebruik van patiënten tot aan loonkosten van personeel. Deze data bevat een schat aan informatie die pas zichtbaar wordt als ze op de juiste manier worden verzameld, opgeslagen, beheerd, bewerkt en vergeleken. Hiermee helpen zij medische instellingen om hun informatiepositie te verbeteren. Kijk bijvoorbeeld op het gebied van kwaliteit, bedrijfsvoering en marktpositie. Functieomschrijving Mijn klant heeft de huidige Oracle applicaties volledig binnen Forms reports en designer draaien. De bedoeling is dat al deze applicaties omgezet worden naar Apex applicaties in de toekomst. Daarom is mijn klant ter uitbreiding

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Met jouw expertise zorg je als java developer voor de meest plezierige en efficiënte klant ervaring. Met jouw state-of-the-art-systemen verbeter je onze business en maak je echt impact! Want als je in ons tech team werkt, houd je jezelf en Nederland in beweging. Wij zijn continu bezig onze business en processen te optimaliseren, zodat we onze klanten en kandidaten meer gemak, snelheid en transparantie kunnen bieden. Impactvolle tech, daar doen we het voor. wat ga je doen? Met jouw slimme en gave oplossingen breng je mensen en werk dichter bij elkaar. Samen met jouw team uiteraard. Binnenstromende functionele vragen

Bekijk vacature »

Skilled Support Engineer

Vacature: Skilled Support Engineer Locatie: Eindhoven Fulltime (40 uur) Salarisindicatie: marktconform (afhankelijk van kennis en ervaring) Per direct zijn wij binnen COM4 automatisering vanwege uitbreiding van onze dienstverlening op zoek naar een (Skilled) support engineer. Je werkplek Wij zijn een all-round partner voor ICT-dienstverlening voor MKB, met een klantgrootte van 25 tot 500 werkplekken. Met onze Managed IT Services bieden wij ondersteuning en zijn wij sparringspartner voor iedere organisatie, of er nu een eigen IT afdeling is of juist geen. Uw ICT is onze zorg, daar staan we voor en maken we ons hard voor richting onze klanten! De afdeling

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

UPS Nederland zoekt een Senior Developer C# * Remote werken mogelijk Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire

Bekijk vacature »

Support medewerker

Als Support medewerker bij Prosoftware zorg je ervoor dat zorgverleners optimaal gebruik kunnen maken van onze softwareproducten. Je bijt je helemaal vast in de gebruikersvragen die de klant meldt: je analyseert de situatie en legt je gevonden oplossing uit aan de klant. We zoeken een analytische doorzetter die het leuk vindt om ons softwareprogramma voor de zorg van A tot Z te leren kennen. Je bent samen met vier helpdeskcollega's het visitekaartje van het bedrijf en je doorgrond samen de complexe administratieve processen in de zorg. Onze klanten zijn werkzaam in de zorg en niet computer-minded en dat verdient een

Bekijk vacature »

Erv.Software Ontwikkelaar voor slimme oplossingen

Dutch is mandatory for this position. Ervaren Software Ontwikkelaar voor slimme oplossingen binnen de Transport & Logistiek (C#.NET/Azure/65K/R’dam) Jij gaat samen met collega’s (complexe) logistieke vraagstukken oppakken, met als doel slimme software oplossingen te bedenken en te ontwikkelen. Een maaltijd box leverancier van Nederland was op zoek naar een oplossing om hun logistieke processen te optimaliseren en de klantervaring te verbeteren. Hiervoor is een app gebouwd die het hele distributie proces inzichtelijk maakt van magazijn tot bezorger, en van klantenservice tot aan klant. Je kan zien waar welke bezorger zich bevind, maar ook welke tempratuur de producten op dat moment

Bekijk vacature »

Senior Applicatie developer

Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire software en levert geïntegreerde unit tests. Dit doe je samen met

Bekijk vacature »

Unieke functie! Java Lead developer bij blockchain

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf heeft in eigen beheer in de afgelopen jaren een blockchain platform neergezet in de markt. Het platform is gemaakt in Java en bedrijven en overheden kunnen hier bijvoorbeeld documenten mee kunnen authenticeren. Een grote groep gemeenten in Nederland maken hier inmiddels al actief gebruik van. Ze gaan nu werken aan een langdurig (meerdere jaren) project voor de Europese Unie waarbij ze de basis gaan leggen voor de toekomstige blockchain technologie binnen Europa. We zoeken nu een ervaren Java Lead developer die een team kan aansturen en zelf mee wil programmeren. Het is een unieke kans om samen

Bekijk vacature »

Senior Applicatie developer

Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire software en levert geïntegreerde unit tests. Dit doe je samen met

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Medior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little C# or JavaScript. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you.” You enjoy doing this Writing PHP code, but can also find your way in

Bekijk vacature »

Python Developer / Machinebouw

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is gesitueerd in de regio Barneveld en is wereldwijd actief binnen de High Tech industrie. Daar is zij bedreven in het ontwikkelen van diverse complexe machines die voornamelijk in de wetenschappelijke branche worden gebruikt. De machines worden zowel hardware- als software technisch van A tot Z gebouwd en worden aangeleverd met een Control Systeem dat ontwikkeld is in Python. Dit Control Systeem maakt dataopslag, analyses, automatisering en een user interface mogelijk. Op deze manier wordt belangrijke data uit de machines onttrokken en middels op maat gemaakte Python software gevisualiseerd. Daarnaast zijn er diverse PLC's aanwezig in de

Bekijk vacature »

Traineeship Business Intelligence

Bedrijf Met een kantoor in happening Amsterdam Noord, top opdrachtgevers in Nederland en delen van Europa en werkend met de laatste technologie op het gebied van Business Intelligence en DataScience zijn we een trendzetter. We zijn een jonge organisatie met focus op Business intelligence en data visualisatie oplossingen. We richten ons op de technologie van Oracle en Microsoft en hebben een aantal zelf ontwikkelde producten welke zich focussen op verschillende marktsegmenten De opportunity Je bent net afgestudeerd of een kortere tijd aan het werk en je wilt graag een volgende stap maken. Als Trainee Business Intelligence werk je mee op

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

UPS Nederland zoekt een Senior Developer C# * Remote werken mogelijk Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire

Bekijk vacature »
Sander W

sander W

07/06/2010 14:06:04
Quote Anchor link
Beste lezers!

Wij hebben een server in Duitsland waarvan mijn server alleen mag downloaden.
Dit d.m.v. IP restrictie.
Op mijn server in Nederland kunnen onze gebruikers wel via een extern ip adres inloggen.
Hier wil ik graag een link plaatsen zodat ze het bestand A.zip vanaf de server in Duitsland kunnen downloaden.

Ik zou op mijn server de link kunnen maken:
<a href="A.zip">Download A.zip</a>
Dit gaat niet werken doordat A.zip niet op mijn server staat.

<a href="http://server-in-duitsland.de/A.zip">Download A.zip</a>
Gaat ook niet werken omdat alleen mijn Server in Nederland toegang heeft via IP

Heeft iemand enig idee welke code nodig is om een soort van http-tunnel o.i.d. (ooit gehoord:P) te creeeren?

Het idee is dus dat er een download-link komt, welke mijn server het bestand gaat downloaden en rechtstreek doorgeeft aan de gebruiker.
Ik hoop dat dit hele verhaal duidelijk is, en dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ik heb al heel veel op google gezocht, maar ik weet niet waarop ik moet zoeken, of het is gewoon niet te vinden.

PHP hulp

PHP hulp

11/04/2021 02:21:14

- SanThe -

- SanThe -

07/06/2010 14:12:47
Quote Anchor link
Waarom staan die bestanden niet op jouw eigen server?
Gewijzigd op 07/06/2010 14:13:05 door - SanThe -

TJVB tvb

TJVB tvb

07/06/2010 14:13:13
Quote Anchor link
Wat voor verbinding ligt er tussen de servers? Kun je de server in Duitsland mounten? Dan kun je het benaderen als een trage harde schijf.

Sander W

sander W

07/06/2010 14:35:19
Quote Anchor link
http verbinding
dat kan helaas niet

Sander W

sander W

07/06/2010 14:38:19
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 07/06/2010 14:12:47:
Waarom staan die bestanden niet op jouw eigen server?

Omdat deze server privacy-gevoelige gegevens bevat en ik daarom alleen toegang heb via mijn vaste ip.
Het bestand A.zip mag echter wel door onze gebruikers gedownload worden.
Omdat de server alleen door mij te benaderen is, dacht ik aan deze oplossing.

Alvast bedankt voor het meedenken allemaal!

07/06/2010 14:45:20
Quote Anchor link
Dan zul je moeten gaan klooien met cURL denk ik.

Sander W

sander W

07/06/2010 16:21:56
Quote Anchor link
Karl Karl op 07/06/2010 14:45:20:
Dan zul je moeten gaan klooien met cURL denk ik.

kan deze 1 op 1 een download doorzetten?

heeft iemand enig idee hoe het heet wat ik wil?
ik heb geen idee hoe ik dit kan googlen, terwijl ik meestal alles oplos d.m.v. google :P

Andreas Warnaar

Andreas Warnaar

07/06/2010 16:45:26
Quote Anchor link
Ik denk dat je A.zip tijdelijk op de webserver moet binnen halen om vervolgens als download aan te bieden.

Een idee is misschien:
1. Bezoeker vraagt download aan.
2. Bestanden worden opgevraagd / gedownload van interne file server.(cUrl of door andere sockets zoals FTP)
3. Nadat alle bestanden tijdelijk zijn overgezet kunnen deze worden gedownload.
4. Bezoeker download bestanden.
5. Bezoeker logt uit.
6. Alle bestanden van die session worden gecleared.

misschien heb je er wat aan.

- Jim  -

- Jim -

07/06/2010 16:56:31
Quote Anchor link
Je kan kijken naar PHP-streams of Curl. Wellicht dat het ook al met fopen() kan...
http://nl3.php.net/manual/en/function.fopen.php

Sander W

sander W

07/06/2010 19:34:15
Quote Anchor link
Jim W op 07/06/2010 16:56:31:
Je kan kijken naar PHP-streams of Curl. Wellicht dat het ook al met fopen() kan...
http://nl3.php.net/manual/en/function.fopen.php

Ja! Ik zoek eigenlijk een soort van http stream.

Mijn server als een soort proxy instellen?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.