Download link via proxy/tunnel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer

Ben jij een front-end developer met feeling voor design en animaties? Wil je werken met moderne tools en ben jij ervaren met SCSS/SASS? Wil jij samenwerken met onze backenders en onze UX / visual designers om toffe cases en de nieuwste technieken inzetten voor onze klanten? 24 - 40 uur Samenwerken met designers en developers Zelfstudie budget Tijd voor nette code Certificaten halen Marktconform salaris incl moderne pensioenregeling en bonus Jouw functie als front-end developer Je gaat bij ons werken aan maatwerk (web)applicaties voor verschillende opdrachtgevers, complexe websites in Drupal CMS en soms een eenvoudige website in Wordpress. Dat doe

Bekijk vacature »

ASP.NET CORE developer Fullstack / Intern

Bedrijfsomschrijving Mijn klant houdt zich bezig met alleen maar maatwerk software. Door de flexibiliteit van de developers bedienen ze bijna elke markt; van start-ups tot aan de grotere internationaal georiënteerde bedrijven. Bepaalde applicaties zijn standaard geworden en worden als totaalpakket aan de klant aangeboden. Andere applicaties worden maandelijks onder de loep genomen. Kortom: genoeg uitdaging voor een .NET Developer. Je komt te werken in een gezellig team van ongeveer 20 mensen met een platte structuur. Er wordt veel voor het personeel geregeld en regelmatig ga je met het team op pad. Je collega's zijn IT minded mensen. Het gaat hier

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of Dynamo/Cosmos. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Senior C# .NET Core Developer / Azure / Docker / K

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant, een groot en bekend bedrijf in regio Eindhoven in de zakelijke dienstverlening, zoeken wij een Senior .NET Developer die wil werken aan diverse interne applicaties waar duizenden medewerkers mee werken. Zo worden er webportalen, CRM systemen en document management systemen in-house ontwikkeld. Ook worden er maatwerk-schillen om ingekochte pakketten gebouwd. Er wordt al jaren op het Azure platform gewerkt waarbij alle mogelijkheden worden benut zoals Azure Data Lake / Factory, gecombineerd met open source technieken. Als ontwikkelaar ben je vooral bezig met C#, MVC en Javascript frameworks. De organisatie omschrijft zichzelf als informeel en ambitieus met

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

UPS Nederland zoekt een Senior Developer C# * Remote werken mogelijk Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire

Bekijk vacature »

Stage Web Developer

Job description You are partly responsible for the development of the Front-end and/or Back-end of Nibblr. Depending on your qualities, you will be deployed for front-end or back-end activities. We prefer to train you as a full-stack developer, as the developers in the team are. You work on custom solutions using the latest techniques. Within the product development team, you mainly work under the supervision of the Lead developer and interaction / visual designer who takes care of the creative and interaction side. You work together with other developers on new features. You also think along to improve the user

Bekijk vacature »

Agile Developer - Banking

Do you embody the Agile principles? Do you have passion for innovation and get motivated by complex challenges and innovative solutions? Are you ready for working with state of the art technology stacks? Your day-to-day activities As an experienced full stack Agile Developer you design, develop and test software systems and applications. You know what the software system of the client needs to do and you find ways to improve and revolutionize them. You create software tailored to the clients’ specific needs. High quality is important to you. Continuous Integration and Continuous Deployment are no strangers to you. Things you

Bekijk vacature »

Senior Software Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie waar je komt te werken is een enterprise omgeving waarbij IT een belangrijke rol speelt. Door de vele veranderingen in de markt waar zij op in moeten spelen, werken zij met innovatieve technologieën. Het team is erg stabiel en werkt continue aan het optimaliseren van de complexe omgeving, het implementeren van vernieuwingen. Jou kennis, expertise en enthousiasme zal hier een belangrijke bijdrage aan leveren! Belangrijk onderdeel van de werkzaamheden zal het optimaliseren van de Cloud omgeving zijn. Er heerst een familiare sfeer en collegialiteit is een belangrijk element. De maximale werkweek bestaat uit 40 uur deze zijn

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

UPS Nederland zoekt een Senior Developer C# * Remote werken mogelijk Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire

Bekijk vacature »

Software Architect / Developer / C# / Azure / CQRS

Bedrijfsomschrijving Als Software Architect/Senior Developer kom je te werken bij een organisatie in regio Veenendaal wiens core business software development is voor oplossingen voor de vastgoed branche. Deze applicaties vormen de basis voor financiële processen en planningen en worden door een groot tal gerenommeerde organisaties in Nederland gebruikt. Samen met een team van 15 collega's (bestaande uit ontwikkelaars, testers, UX/UI Designer en een Product Owner), verdeeld over Nederland en een andere locatie in Europa, ga je als Software Architect / Senior Developer aan de slag om het gehele platform te moderniseren. Hiervoor maakten ze gebruik van Delphi en is het

Bekijk vacature »

Full Stack Developer / .NET

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is gesitueerd in de omgeving van Zwolle en is actief binnen de financiële dienstverlening voor klanten. Ze is actief op twee locaties, één in de Randstad en één in het Noordoosten van het land. Voor de locatie in de regio Zwolle, waar ongeveer 35 collega's werken, zijn zij op zoek naar een medior Full Stack Developer. Het betreft een dynamische omgeving waar collega's prettig en informeel met elkaar omgaan. De organisatie houdt zich grotendeels bezig met het ontwikkelen van financiële applicaties welke onder andere bestaan uit een CRM, DMS, diverse klantportalen en calculatie software. Als Full Stack

Bekijk vacature »

Junior Python Developer Data Scientist

Bedrijfsomschrijving Onze klant biedt financiële dienstverlening aan organisaties binnen de non-profit sector. Hierbij kun je denken aan overheden en instellingen met een maatschappelijk belang. In vergelijking met andere financiële dienstverleners staan zij er bijzonder goed voor. De organisatie heeft een open cultuur met vrij korte lijnen. Daarnaast zijn duurzaamheid en betrouwbaarheid termen die de organisatie kenmerken. Ter uitbreiding van één van de IT teams zijn zij op zoek naar een Python Ontwikkelaar met interesse voor Data Science. Grote hoeveelheden data zijn kenmerkend voor het applicatie landschap, waarbij aan de finance kant hier complexe data, formules en wiskundige berekeningen komen kijken.

Bekijk vacature »

New Business Developer ICT - Noord-Holland - &euro

Wat ga je doen? Als New Business Developer ICT ben jij de verbindende schakel tussen je werkgever en nieuwe klanten. De diensten die jij aan te bieden hebt variëren van klant tot klant. Je helpt je klanten met het vinden van de juiste oplossingen voor hun vraagstukken in de Logistiek dmv een prachtige software tool. Juist deze oplossingen die jij je klanten aan kan bieden zijn uniek omdat alles volledig aangepast kan worden naar de vraag van de klanten. De focus ligt niet op het waarmaken van de klantverwachtingen, je wordt verwacht om altijd te streven naar het overtreffen van

Bekijk vacature »

Senior C# Developer IoT Platform (NL)

Senior C# Developer IoT Platform (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional Om alle Unique Loading Devices (ULD's) real-time te kunnen volgen, hebben we een IoT landschap gecreëerd dat ons continu update met de locatie en sensor informatie van de ULD's. Het IoT platform is volledig ontworpen met behulp van AWS serverless componenten en Serverless Architecture staat in het middelpunt van al onze ontwerpen. Enkele van de componenten die we gebruiken zijn AWS IoT services, Amazon Location Services, AWS Lambda enzovoort. Op ons platform vertalen we alle detecties van ULD's, vanuit AWS IoT Core naar relevante informatie over wanneer een ULD

Bekijk vacature »

Google Cloud Engineer

As part of our Cloud service line, you will lead IT innovation for our clients through robust delivery of world-class solutions. There will never be a typical day and you will continuously experience and learn. The opportunities to make a difference within exciting client initiatives are unlimited in the ever-changing technology landscape. You will be part of a growing network of technology experts who are highly collaborative taking on today’s biggest, most complex business challenges. Google Cloud Engineer 32-40 hours per week Your job The Cloud Practice includes our deepest Google Cloud experts and supports Accenture’s more than 1,000+ practitioners

Bekijk vacature »
Sander W

sander W

07/06/2010 14:06:04
Quote Anchor link
Beste lezers!

Wij hebben een server in Duitsland waarvan mijn server alleen mag downloaden.
Dit d.m.v. IP restrictie.
Op mijn server in Nederland kunnen onze gebruikers wel via een extern ip adres inloggen.
Hier wil ik graag een link plaatsen zodat ze het bestand A.zip vanaf de server in Duitsland kunnen downloaden.

Ik zou op mijn server de link kunnen maken:
<a href="A.zip">Download A.zip</a>
Dit gaat niet werken doordat A.zip niet op mijn server staat.

<a href="http://server-in-duitsland.de/A.zip">Download A.zip</a>
Gaat ook niet werken omdat alleen mijn Server in Nederland toegang heeft via IP

Heeft iemand enig idee welke code nodig is om een soort van http-tunnel o.i.d. (ooit gehoord:P) te creeeren?

Het idee is dus dat er een download-link komt, welke mijn server het bestand gaat downloaden en rechtstreek doorgeeft aan de gebruiker.
Ik hoop dat dit hele verhaal duidelijk is, en dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ik heb al heel veel op google gezocht, maar ik weet niet waarop ik moet zoeken, of het is gewoon niet te vinden.

PHP hulp

PHP hulp

10/05/2021 21:45:50

- SanThe -

- SanThe -

07/06/2010 14:12:47
Quote Anchor link
Waarom staan die bestanden niet op jouw eigen server?
Gewijzigd op 07/06/2010 14:13:05 door - SanThe -

TJVB tvb

TJVB tvb

07/06/2010 14:13:13
Quote Anchor link
Wat voor verbinding ligt er tussen de servers? Kun je de server in Duitsland mounten? Dan kun je het benaderen als een trage harde schijf.

Sander W

sander W

07/06/2010 14:35:19
Quote Anchor link
http verbinding
dat kan helaas niet

Sander W

sander W

07/06/2010 14:38:19
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 07/06/2010 14:12:47:
Waarom staan die bestanden niet op jouw eigen server?

Omdat deze server privacy-gevoelige gegevens bevat en ik daarom alleen toegang heb via mijn vaste ip.
Het bestand A.zip mag echter wel door onze gebruikers gedownload worden.
Omdat de server alleen door mij te benaderen is, dacht ik aan deze oplossing.

Alvast bedankt voor het meedenken allemaal!

07/06/2010 14:45:20
Quote Anchor link
Dan zul je moeten gaan klooien met cURL denk ik.

Sander W

sander W

07/06/2010 16:21:56
Quote Anchor link
Karl Karl op 07/06/2010 14:45:20:
Dan zul je moeten gaan klooien met cURL denk ik.

kan deze 1 op 1 een download doorzetten?

heeft iemand enig idee hoe het heet wat ik wil?
ik heb geen idee hoe ik dit kan googlen, terwijl ik meestal alles oplos d.m.v. google :P

Andreas Warnaar

Andreas Warnaar

07/06/2010 16:45:26
Quote Anchor link
Ik denk dat je A.zip tijdelijk op de webserver moet binnen halen om vervolgens als download aan te bieden.

Een idee is misschien:
1. Bezoeker vraagt download aan.
2. Bestanden worden opgevraagd / gedownload van interne file server.(cUrl of door andere sockets zoals FTP)
3. Nadat alle bestanden tijdelijk zijn overgezet kunnen deze worden gedownload.
4. Bezoeker download bestanden.
5. Bezoeker logt uit.
6. Alle bestanden van die session worden gecleared.

misschien heb je er wat aan.

- Jim  -

- Jim -

07/06/2010 16:56:31
Quote Anchor link
Je kan kijken naar PHP-streams of Curl. Wellicht dat het ook al met fopen() kan...
http://nl3.php.net/manual/en/function.fopen.php

Sander W

sander W

07/06/2010 19:34:15
Quote Anchor link
Jim W op 07/06/2010 16:56:31:
Je kan kijken naar PHP-streams of Curl. Wellicht dat het ook al met fopen() kan...
http://nl3.php.net/manual/en/function.fopen.php

Ja! Ik zoek eigenlijk een soort van http stream.

Mijn server als een soort proxy instellen?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.